Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Natuurlijk is dat jouw punt. Het recht om mensen gewoon blind en onwetend te beledigen, uit te schelden, etc.CarpeNoctem schreef: ↑14 maart 2025, 21:49Natuurlijk, da's net mijn punt. Ik heb geen mod nodig om mij te verdedigen. Dat klusje klaar ik zelf wel. En als het schelden zonder meer betreft, dan ga ik er niet eens op in. Niets moeilijks aan. Al die grote ego's hier
Doe dat maar in de normale maatschappij als je durft. Nodig mij uit om eens mee te komen kijken.
Dan ga ik zeker posten """Jaja, ik heb het gezien. Ik heb me goed geamuseerd."""

Ga naar een willekeurige minder goede buurt in je gemeente en begin daar vooral gas te geven tegen iedereen die op dat moment niet actief aan het werken is bijvoorbeeld.
Eens zien of die met de grote mond hier dat ook in het echte leven durven.

Het zal dan al direct HEEL wat minder zijn.
Alhoewel het wettelijk niet strafbaar is, is naar mijn mening dergelijk gedrag (zowel op een forum als in het echte leven) ongewenst, boers, onverstandig, getuigend van een slechte inborst, onnodig, dwaas ... en zie ik er verder ook geen enkel positief punt aan.
A propos... Ik praat in het normale leven ook zo. Laatst vroeg een 'official' me nog of ik wist dat ik een heel aparte stijl van communiceren had en of ik daar nooit mee in problemen kom. Het antwoord is : ik weet het, ... En op het tweede : vaak.
Maar de manier waarop ik het formuleer is wel ietsje anders dan het forumkrap**l het hier ongestoord mag doen en blijven doen omdat de moderatie zeer zwak is en nogal gericht op één woordje en op de toon van de klager een reactie geeft.
Jaja.... De CP hebben we HEEL hard gemist hier.voorheenCP1234 schreef: ↑14 maart 2025, 21:15Dat er terug kan gesproken worden met Rusland ipv de escalatie verder te laten evolueren kan je moeilijk niet noemenswaardig noemen ...
Welkom terug CP1234.
Zie je haelewyn, door al dat gemeld hebben we CP1234 voor weken moeten missen. Da's een verschraling van het debat. En ik zou hetzelfde zeggen moest het één van jouw kamp betreffen.
Altijd ambiance. Never a dull moment... En vooral omwille van de vele leerrijke en informatieve bijdragen die hij dagelijks levert.
Als ik zijn ideeën niet had, ik zou niet bekwaam zijn om voor mezelf een mening te vormen over de internationale politiek etc.
En er zit zeker geen greintje psychische gestoordheid in.
Als jij niet weet waarom hij die ban gekregen heeft moet je nog eens nadenken. Hetzelfde geldt voor CP zelf.
Zoals steeds blijf ik de rest nonsens vinden. Maar we hebben toch weer eens gezegd aan mekaar hoe we er over denken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat kan allemaal zijn, maar de vrijheid van meningsuiting is er net om ook onpopulaire meningen te verkondigen. Er is niets gemakkelijker dan iemands recht om zijn mening te uiten te steunen als je zijn mening deelt. Het wordt moeilijker om iemand te steunen in het uiten van zijn mening als je zijn mening verwerpt.
En wat jij aanstootgevend vindt kan voor iemand anders perfect plausibel zijn.
Au choc des idées jaillit la lumière...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Zodat er voor jou meer tijd vrijkomt zodat je jezelf nog verder kan ontwikkelen door de informatieflows van X in te studeren en deze als absolute waarheid aan te nemen

Ik ga het ook eens doen hier ...
+1
Je mening uiten is vrij. Als je niet taalvaardig genoeg bent om het op een deftige manier te doen, moet je maar in dat hondenhok of een advocaat gaan zoeken.
Doet dat eens meer op je werk.
And Again : Ga naar een marginale café en foeter ze daar maar uit. Ik kom kijken of 'ze' durven en hoe snel ze buiten gaan staan.
Ik vind je argumenten hierboven bijgevolg absoluut nonsens.
On topic : je kan dat ook reflecteren op onze rosse vriend Donald.
+1

tut tut tut .... Al wie zijn mening niet op een deftige manier kan ventileren, kan tegen een Duitse herder aan de binnenkant van een hondenhok gaan blaffen.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 11:07
Dat kan allemaal zijn, maar de vrijheid van meningsuiting is er net om ook onpopulaire meningen te verkondigen. Er is niets gemakkelijker dan iemands recht om zijn mening te uiten te steunen als je zijn mening deelt. Het wordt moeilijker om iemand te steunen in het uiten van zijn mening als je zijn mening verwerpt.
En wat jij aanstootgevend vindt kan voor iemand anders perfect plausibel zijn.
Au choc des idées jaillit la lumière...
Je mening uiten is vrij. Als je niet taalvaardig genoeg bent om het op een deftige manier te doen, moet je maar in dat hondenhok of een advocaat gaan zoeken.
Doet dat eens meer op je werk.
And Again : Ga naar een marginale café en foeter ze daar maar uit. Ik kom kijken of 'ze' durven en hoe snel ze buiten gaan staan.
Ik vind je argumenten hierboven bijgevolg absoluut nonsens.
On topic : je kan dat ook reflecteren op onze rosse vriend Donald.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het is duidelijk dat zowel KV als jij niks snappen van Twitter. Je kan je daar evengoed als jullie nu doen, nl zich beperken tot bronnen die kritiekloos het overheidsnarratief volgen, net als onze gesubsidieerde pers. Maar hun fabeltjes worden daar meestal snel doorprikt. Je krijgt daar een schat van informatie. Maar goed, your loss.
Je begeeft je op glad ijs, marginale café's zijn namelijk mijn natuurlijke biotoop

En het is een zeer goede analogie. Als je daar gaat schelden kan ik je verzekeren dat er daar niet naar de herbergier gaat gelopen worden om haelewyn de zaak uit te zetten, dat klusje gaan de stamgasten wel zelf klaren. Maar je fysieke integriteit zou er wel eens bedreigd kunnen worden.
En moest het toch in een onverlaat zijn hoofd opkomen om naar de herbergier te gaan klagen is die zijn street credibility levenslang kwijt.
Snap je nu het verschil tussen bij de mod te gaan klagen of dat klusje zelf te klaren?
Ok, back on topic:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Het zal inderdaad wel zijn dat ik er weinig van snap.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:00Het is duidelijk dat zowel KV als jij niks snappen van Twitter. Je kan je daar evengoed als jullie nu doen, nl zich beperken tot bronnen die kritiekloos het overheidsnarratief volgen, net als onze gesubsidieerde pers. Maar hun fabeltjes worden daar meestal snel doorprikt. Je krijgt daar een schat van informatie. Maar goed, your loss.
Ik voel er namelijk weinig voor om intensief een door Musk-gecontroleerd (en gecensureerd ?) platform te volgen.
Ik hoop wel dat je er op een dag toch eens in zal slagen mij hier van het tegendeel te doen inzien , het zou toch niet kunnen en mogen dat hij kwalijke MSM zo welig kan blijven tieren ?

Inderdaad, ik zie de link ook :CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:00 Je begeeft je op glad ijs, marginale café's zijn namelijk mijn natuurlijke biotoop![]()
En het is een zeer goede analogie. Als je daar gaat schelden kan ik je verzekeren dat er daar niet naar de herbergier gaat gelopen worden om haelewyn de zaak uit te zetten, dat klusje gaan de stamgasten wel zelf klaren. Maar je fysieke integriteit zou er wel eens bedreigd kunnen worden.
En moest het toch in een onverlaat zijn hoofd opkomen om naar de herbergier te gaan klagen is die zijn street credibility levenslang kwijt.
Snap je nu het verschil tussen bij de mod te gaan klagen of dat klusje zelf te klaren?
Onze goeie Rosse vriend van over de Oceaan meent ook elke klus eigenhandig te klaren als je niet meegaat in zijn discours van "It's my way".
Hij kan dat misschien binnen in zijn land doen als democratisch verkozen president..... probleem is dat hij zich een democratisch verkozen wereldleider acht... Gelukkig laat menig burger zich overal in de wereld horen zijn discours niet te willen volgen.

Onze nieuwe Vazal van Putin.....

Laatst gewijzigd door KV op 16 maart 2025, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Och man, wat discussieer jij weer slecht vandaag.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:00
Je begeeft je op glad ijs, marginale café's zijn namelijk mijn natuurlijke biotoop![]()
Je draait de zaak natuurlijk (doe je vaker) wel om in het verhaal he.
In het verhaal van het forum zou het haelewyn zijn die wordt uitgescholden.
Het zou de andere zijn die scheldt.
Marginale cafés : ik ga daar ook wekelijks iets drinken. Meestal koffie. Om niet in de groep te passen want dat doe ik niet graag.
Hoe het bij jullie er aan toe gaat weet ik niet maar hier zou de schelder in het café, zelfs eentje van marginale aard, buitenvliegen.
De herbergier zou iets zeggen van : laat mijn klanten met rust of je komt hier nooit meer binnen.
'Nooit meer binnen' zou een ban van een half jaar maximum zijn dan.
UIteraard zou de herbergier ingrijpen. Als hij dat niet doet wordt er gevochten, verliest hij klanten, krijgt zijn café een slechte naam van krapuul te huizen en bedienen, .... Bij een vechtpartij komt er misschien politie langs..
Snap je nu hoe het er in de wereld, niet in jouw hoofd, aan toe gaat.... ?
Snap je nu de analogie tussen bij de mod gaan klagen en het verschil met 'zelf het klusje klaren' wat ook JIJ niet kan. Je komt enkel met 'negeren' als oplossing. Dat is geen oplossing. Door te negeren is er niets opgelost.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 16 maart 2025, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Waarom zou je dit intensief doen? Begin eens op 't gemak. En met je 'gecensureerd' maak je duidelijk dat je het niet kent. Voor Musk werd Twitter zwaar gecensureerd. Hij krijgt net zoveel tegenkanting omdat hij er zo'n caleidoscoop van meningen van gemaakt heeft.KV schreef: ↑Vandaag 12:12Het zal inderdaad wel zijn dat ik er weinig van snap.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:00 Het is duidelijk dat zowel KV als jij niks snappen van Twitter. Je kan je daar evengoed als jullie nu doen, nl zich beperken tot bronnen die kritiekloos het overheidsnarratief volgen, net als onze gesubsidieerde pers. Maar hun fabeltjes worden daar meestal snel doorprikt. Je krijgt daar een schat van informatie. Maar goed, your loss.
Ik voel er namelijk weinig voor om intensief een door Musk-gecontroleerd (en gecensureerd ?) platform te volgen.
Laat het ons hopen:
Platin, ik had toch gevraagd om niet langer de nick van KV te kapen?

Twitter is een groepje (masturbatieclubje volgens onze geliefde forumviroloog MVR) waar mensen hun mening ventileren.
Als ik van iedereen zijn mening wil horen ga ik liever een kwartier naar een marginaal café. Om daarna blij te zijn dat ik er weer weg ben.
Als ik van iedereen zijn mening wil horen ga ik liever een kwartier naar een marginaal café. Om daarna blij te zijn dat ik er weer weg ben.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Same difference.
Ik noteer dat de marginale café's in het Antwerpse een heel stuk geciviliseerder zijn dan in de rest van de wereld.
Ik doe hier niets anders.
Die viroloog die 24/7 zit te schelden op datzelfde Twitter?

Met welke nick ? Dan ga ik daar wat meer van beginnen lezen.
De gewone nicks die ik ken doen daar niet veel aan dood. Dat zijn meestal de schelders en niet de andere kant.
Dus... ik kan even niet meer volgen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
The one and only.
Ik denk niet dat er hier één poster zit die vaker scheldt dan jij?
Maar voor mij moet je het niet laten, ik heb een dik vel.
Ik zal je visie in overweging nemen maar voorlopig zie ik het wel heel anders.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:48
Ik denk niet dat er hier één poster zit die vaker scheldt dan jij?
Ik denk dat dit een voorbeeldje 'buigen van de waarheid naar het beoogde doel is'.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dan back on topic:haelewyn schreef: ↑Vandaag 12:50Ik zal je visie in overweging nemen maar voorlopig zie ik het wel heel anders.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:48 Ik denk niet dat er hier één poster zit die vaker scheldt dan jij?