Federale Arizona-regering
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Pff, peilingen. Intussen is duidelijk dat peilingen natte-vingerwerk zijn. Ze zitten er vaker naast dan dat ze juist zijn.
De huidige peilingen zijn irrelevant. We zien wel binnen 4 jaar wat de verkiezingen dan brengen.
De huidige peilingen zijn irrelevant. We zien wel binnen 4 jaar wat de verkiezingen dan brengen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Er is ook nog een categorie “andere” (dat spaarfreakje heeft vergeten te vermelden) die is gedaald van 2,4 naar 0,2%. Dat verklaart dus mogelijk al een deel van de 3,9% stijging van het VB.KV schreef: ↑Vandaag 07:20 In deze peiling gaat VL Belang gaat er 4 % op vooruit, dat is een stevige sprong.
NVA blijft op zijn verkiezingsresultaat staan.
Vooruit klimt 1% hoger en CD&V 1% lager.
PVDA stijgt dan ook weer 1,8%
En groen en VLD gaan er verder op achteruit elk meer dan een 1% op achteruit?
Ik vraag me echter wel af waar die 4% van VL. Belang vandaan komt, ten koste van welke andere partij(en)...
En Open VLD gaat er 2,7% op achteruit.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En geheel terecht

Ik vermoed dat het enkel nog diegene zijn die aan een jobke geraakt zijn via de VLD die nog aangeven voor hen te stemmen. Uit welke overtuiging kan je nu voor die bende arrivisten stemmen?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dewever is en blijft een mooiprater.
De NVA is autoritair (vergelijk het met de republikeinen van de USA of noord Korea) die aan alles probeert een uitleg te geven.
Er zijn nu voorzitters"verkiezingen"; wat een klucht is me dat. 't Is al beslist wie het wordt. Verkiezingen a la Rusland.
De harde kille man wordt vervangen door een harde kille tante die voor het minste kwaad wordt als ze haar gedacht niet krijgt. En dat wordt dan nog verkocht als "verzachting en verlinksing".....Man man man.
Enfin de teerling is geworpen. We zijn wel binnen enkele jaren.
De NVA is autoritair (vergelijk het met de republikeinen van de USA of noord Korea) die aan alles probeert een uitleg te geven.
Er zijn nu voorzitters"verkiezingen"; wat een klucht is me dat. 't Is al beslist wie het wordt. Verkiezingen a la Rusland.
De harde kille man wordt vervangen door een harde kille tante die voor het minste kwaad wordt als ze haar gedacht niet krijgt. En dat wordt dan nog verkocht als "verzachting en verlinksing".....Man man man.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De enige die hier hard en kil is, dat ben jij.Lukske schreef: ↑Vandaag 10:14 Dewever is en blijft een mooiprater.
Hard en kil in jouw vooroordelen (in het bijzonder naar Valerie Van Peel toe, die zelfs geen eerlijke kans krijgt van jou om zich te bewijzen) en hard in kil in jouw bewoordingen.
OeiVincentVega schreef: ↑Vandaag 11:01De enige die hier hard en kil is, dat ben jij.Lukske schreef: ↑Vandaag 10:14 Dewever is en blijft een mooiprater.
Hard en kil in jouw vooroordelen (in het bijzonder naar Valerie Van Peel toe, die zelfs geen eerlijke kans krijgt van jou om zich te bewijzen) en hard in kil in jouw bewoordingen.
er werd precies een zere teen geraakt.

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Heb je intussen al leren tellen?VincentVega schreef: ↑Vandaag 09:06Er is ook nog een categorie “andere” (dat spaarfreakje heeft vergeten te vermelden) die is gedaald van 2,4 naar 0,2%. Dat verklaart dus mogelijk al een deel van de 3,9% stijging van het VB.KV schreef: ↑Vandaag 07:20 In deze peiling gaat VL Belang gaat er 4 % op vooruit, dat is een stevige sprong.
NVA blijft op zijn verkiezingsresultaat staan.
Vooruit klimt 1% hoger en CD&V 1% lager.
PVDA stijgt dan ook weer 1,8%
En groen en VLD gaan er verder op achteruit elk meer dan een 1% op achteruit?
Ik vraag me echter wel af waar die 4% van VL. Belang vandaan komt, ten koste van welke andere partij(en)...
En Open VLD gaat er 2,7% op achteruit.

Hij heeft zichzelf nog niet bezig gehoord vandaag. Maar dat komt ongetwijfeld wel nog.
""""""Hard en kil in jouw vooroordelen (in het bijzonder naar Valerie Van Peel toe, die zelfs geen eerlijke kans krijgt van jou om zich te bewijzen) en hard in kil in jouw bewoordingen.""""""
Aiaiaiaiaiaiai.... Dat is er één die kan tellen.
De pot, die pekzwart ziet in vier lagen verwijt de ketel dat hij er een beetje grijs uitziet.

Goed gelachen weer !
""""""Hard en kil in jouw vooroordelen (in het bijzonder naar Valerie Van Peel toe, die zelfs geen eerlijke kans krijgt van jou om zich te bewijzen) en hard in kil in jouw bewoordingen.""""""
De pot, die pekzwart ziet in vier lagen verwijt de ketel dat hij er een beetje grijs uitziet.

Goed gelachen weer !
Ja hoor .... :VincentVega schreef: ↑Vandaag 11:27Heb je intussen al leren tellen?VincentVega schreef: ↑Vandaag 09:06
Er is ook nog een categorie “andere” (dat spaarfreakje heeft vergeten te vermelden) die is gedaald van 2,4 naar 0,2%. Dat verklaart dus mogelijk al een deel van de 3,9% stijging van het VB.
En Open VLD gaat er 2,7% op achteruit.![]()
Nu jij nog breder leren kijken en interpreteren.
Maar hier verwacht ik niet veel van op de korte termijn

haelewyn schreef: ↑Vandaag 11:54 Hij heeft zichzelf nog niet bezig gehoord vandaag. Maar dat komt ongetwijfeld wel nog.
De pot, die pekzwart ziet in vier lagen verwijt de ketel dat hij er een beetje grijs uitziet.![]()
Goed gelachen weer !

is dat ook niet iets dat zich manifesteert bij het Narcisme ?
nl. de mindere kantjes van jezelf afspiegelen op een ander

Kwestie beter te begrijpen vanwaar het komt

Wel ja, ik snap alleen nog niet waarom er dan geen belletje gaat rinkelen als iemand zoiets schrijft. Dat moet te maken hebben met een gebrek aan zelfkennis dat een eigenschap kan zijn van narcisme. Want die groep kent zichzelf niet echt maar heeft een sterk opgehemeld zelfbeeld.
Dat De Wever autoritair is valt natuurlijk niet te ontkennen, net zo min dat de NVA dankzij De Wever is wat het is. Met het positioneren van vertrouwelingen op zijn burgemeester en voorzittersstoel blijft hij de facto de partijleider en burgermeester van Antwerpen. Door die functies als persoonlijke gunst toe te kennen aan personen die niet al te hoog geplaatst zijn binnen de partij gaan die twee ook hondstrouw aan De Wever blijven en loopt hij geen risico op afwijkende meningen of rebellie. Dus ja, dit is vergelijkbaar met hoe andere autoritaire leiders zich omringen met getrouwen. Of dat iets slecht is valt te betwisten, zwak leiderschap leidt tot verdeeldheid en interne twisten, zie maar hoe het met Open VLD is vergaan met slapjanus De Croo. Ik verwacht niet dat de NVA kiezer hiervan wakker ligt, die hebben immers op NVA en De Wever gestemd, een NVA zonder een De Wever aan de macht zal wellicht een pak minder stemmen scoren.Lukske schreef: ↑Vandaag 10:14 Dewever is en blijft een mooiprater.
Dewever is een geschiedenisman. Eerste les geschiedenis: Ze herhaalt zichzelf. Dewever past oude technieken toe en bam, het werkt. Werkvolk heeft de domme eigenschap zichzelf in de vernieling te stemmen. En dat heeft ze weer goed gedaan.
Dewever is niet dom, daar beschuldig ik hem niet van. Wel sluw om zijn eigen ideologie er door te drukken.
De Vlaamse gatlikkerspartij. Dewever is een soort mini versie van Trump. Overtuig me van het tegendeel.
Dewever is niet dom, daar beschuldig ik hem niet van. Wel sluw om zijn eigen ideologie er door te drukken.
De Vlaamse gatlikkerspartij. Dewever is een soort mini versie van Trump. Overtuig me van het tegendeel.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Zeer bemoedigend, ondanks dat dit een besparingsregering is met toch wel meerdere stevige ingrepen blijft deze meerderheid aan Vlaamse kant het vertrouwen behouden. Dit had wellicht zelfs De Wever niet verwacht, een regering die dingen afneemt is doorgaans niet zo populair. Conclusie: goed bezig, doe zo voort

Het is bij de doorsnee Vlaming nog niet doorgedrongen dat de regering De Wever heel erg veel in de burger zijn vel gaat snijden en tegelijk het geld aan andere dingen door ramen en deuren smijten.
De NVA is geworden wat het is dankzij De Wever. Dankzij de scheve mantra's, overdrijving, smalltalk, volksverlakkerij en andere leugens.
Ook Trump is daarmee opnieuw president geworden.
Alhoewel hij goede ideeën heeft, neem zijn leugens en volksverlakkerij weg en hij kwam niet in aanmerking om de verkiezingen te winnen.
Of we dan als besluit 'goed bezig' kunnen geven aan beide bewegingen ? Voor mij eerder omgekeerd aan wat jij vertelt , Vortex.
Ik hoor in mijn omgeving spijt om een stem aan BDW te geven. Ik hoor van niemand de conclusie 'goed bezig'.
Maar inderdaad. Laat hem maar doen. Zo zijn we er over vier jaar zeker vanaf. En ondertussen zitten we het wel uit.
De NVA is geworden wat het is dankzij De Wever. Dankzij de scheve mantra's, overdrijving, smalltalk, volksverlakkerij en andere leugens.
Ook Trump is daarmee opnieuw president geworden.
Alhoewel hij goede ideeën heeft, neem zijn leugens en volksverlakkerij weg en hij kwam niet in aanmerking om de verkiezingen te winnen.
Of we dan als besluit 'goed bezig' kunnen geven aan beide bewegingen ? Voor mij eerder omgekeerd aan wat jij vertelt , Vortex.
Ik hoor in mijn omgeving spijt om een stem aan BDW te geven. Ik hoor van niemand de conclusie 'goed bezig'.

Maar inderdaad. Laat hem maar doen. Zo zijn we er over vier jaar zeker vanaf. En ondertussen zitten we het wel uit.