Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Ik zie nergens de lotto op deze lijst? 

-
- Full Member
- Contacteer:
Het zijn enkel de Britse

In België werd de CEO van een bank ontslagen door de Raad van Bestuur omdat hij zich bleef verzetten tegen de NBB om meer te doen.
PS Lotto: Maar Reynders hebben ze wel gevat

Trumps MAGA = MAPA: Make America Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Derde keer, is dit serieus of om te lachen 
Specifieke informatie of documentatie
Aangezien (één van) de bron(nen) van herkomst van vermogen schenking is, willen wij u vriendelijk vragen volgende informatie te verschaffen:
a) Wanneer heeft u de schenking ontvangen?
b) Hoe heeft de schenker het vermogen verkregen?
c) Wat is de reden dat u deze schenking heeft ontvangen?
d) Kunt u ons alstublieft voorzien van het paspoort of de nationale identiteitskaart van de schenker?

Aangezien (één van) de bron(nen) van herkomst van vermogen schenking is, willen wij u vriendelijk vragen volgende informatie te verschaffen:
d) Kunt u ons alstublieft voorzien van het paspoort of de nationale identiteitskaart van de schenker?
KYC, is normaal als je grote bedragen stort naar Saxo Bank. Bolero doet dat ook.karine schreef: ↑Gisteren 23:11 Derde keer, is dit serieus of om te lachen
Gewoon voldoende aanleveren.
Bolero doet net hetzelfde (KYC), stort uw volledig bedrag van Saxo Bank maar eens naar Bolero, ga je dezelfde vragen krijgen.Barryke schreef: ↑14 maart 2025, 23:42Mij werd 2 weken geleden voor de vierde keer gevraagd om “mijn gegevens bij te werken”. Ik ben nog geen jaar klant. Ik antwoord hen en daarna komen er nog bijkomende vragen. Op dat laatste bericht heb ik voor de eerste keer niet zo vriendelijk meer geantwoord. Ik heb gezegd dat ik het een beetje beu ben nu. Ze moeten het nog altijd goedkeuren (of niet). Zij zijn echt de enige bank/broker die haar klanten zo pest. Moesten ze niet zo goedkoop zijn, dan was ik al lang weer weg geweest bij hen. Kloothommels. Ik heb gezegd dat ik niets meer durf overschrijven.
De laatste keer nu kreeg ik de vraag weer omdat ik ocharm 5000 euro had overgeschreven. “Kom, kom, leg eens uit. Van waar komt die?” Kotsbeu ben ik het. En altijd dat dreigen met rekeningen te blokkeren. Bolero pakte het totaal anders aan hoor.
En ze gaan gewoon echt te ver. Ik zeg dan dat ik bvb 10.000 euro van mijn vader kreeg. Bijkomende vraag: vertel eens: wanneer was dat? heb je daar documenten van? Wat was de reden van de schenking (daar hebben zij toch totaal geen zaken mee zeg! En wat doet dat ertoe?), en van waar heeft uw vader dan die 10.000 euro? Echt waar jongens.. Blijf er weg als je gene zever wilt.
Wat is de volgende stap nu? Moet mijn vader nu aan hen aantonen van waar hij die 10k had? En als hij ze van zijn moeder had, moet die dan ook aantonen van waar ze die had? Dat zal moeilijk gaan want die is dood. Die mannen van saxo zijn nog erger dan de mannen van de BBI. En dan te weten dat nog maar de helft van mijn geld daar staat nu. Ik was van plan om alles naar daar te verplaatsen. Alles daar krijgen wordt een processie van Echternach.
Mocht iemand nog willen aankopen zonder transactiekosten.
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
https://refer.saxo/3efYQ
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
https://refer.saxo/3efYQ
https://refer.saxo/ErBJN
Hier hetzelfde voor 100 euro gratis transactie tegoed, zowel voor aanbrenger als voor nieuwe klant.
Dank bij voorbaat
Hier hetzelfde voor 100 euro gratis transactie tegoed, zowel voor aanbrenger als voor nieuwe klant.
Dank bij voorbaat
Overweeg ook om een rekening te openen bij Saxo (zit nu bij IBKR en Bolero, IBKR gebruik ik het meest voor enige "actieve" vorm van traden/beleggen vanwege de te hoge kosten bij Bolero). Zijn er hier echt zoveel problemen met KYC/Proof of funds? Ik heb bij IBKR en Bolero nog nooit hierover vragen gekregen omtrent proof of funds bij stortingen en er staan toch wel redelijke bedragen op. Hier precies gelezen dat dat Saxo al vragen stelde bij sommigen omtrent 5000 en 10K EUR? Of zijn dit slechts enkelingen?
Mijn ervaring is dat saxo enkel vragen stelt als je bv een paar honderdduizend euro overschrijft naar hen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: