Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Ludo was hier idd ook iemand die hier vrij regelmatig was , plots niet meer. Kan me niet direct iets voor de geest halen dat hij hier ging vertrekken.
Een plots vertrek omwille van een medische reden kan natuurlijk ook
Een plots vertrek omwille van een medische reden kan natuurlijk ook
Hoe lang duurt het eigenlijk vóór een nieuw onderwerp te zien is op het forum?
Een paar dagen geleden opende ik een nieuw onderwerp omdat ik niet direct vond waar de daarin gestelde vraag het best thuishoorde.
Dit blijft echter in wacht staan als "nog goed te keuren". (Misschien begrijpelijk voor nieuwe leden...?)
Een paar dagen geleden opende ik een nieuw onderwerp omdat ik niet direct vond waar de daarin gestelde vraag het best thuishoorde.
Dit blijft echter in wacht staan als "nog goed te keuren". (Misschien begrijpelijk voor nieuwe leden...?)
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Na een tijd werkt je login niet meer en ben je verplicht een nieuwe te maken. Password restore werkt niet als je een tijdelijk e-mail adres hebt opgegeven.
In de kroeg posten : goedkeuren duurt enkele dagen meestal. Laat ons zeggen dat het binnen een dag of 4 in 90 procent van de gevallen in orde is. Dat is een eigen schatting.Nefertari schreef: ↑21 maart 2025, 10:11 Hoe lang duurt het eigenlijk vóór een nieuw onderwerp te zien is op het forum?
Een nieuw onderwerp in een andere rubriek heeft geen goedkeuring nodig dus als het daar enigzins past is dat beter en makkelijker.
Oei ! En het was in de kroeg ... 

Zelf had ik een account gemaakt in 2009 en hier pas terug gekomen in 2024.MeneerParmentier schreef: ↑21 maart 2025, 10:35Na een tijd werkt je login niet meer en ben je verplicht een nieuwe te maken. Password restore werkt niet als je een tijdelijk e-mail adres hebt opgegeven.
Geen problemen gehad om die account terug in leven te krijgen.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Hmmm , niet op gelet toen ik het schreef. het valt me nu ook op.MeneerParmentier schreef: ↑21 maart 2025, 20:12Waarom staat er dan rechts onder jouw naam "lid sinds 2 aug 2012"?
Vergis ik me nu zo hard... dacht dat het 2009 was, idem voor 2024, moet dus 2023 zijn ...
Zware werkweek achter de rug, ben even aan rust toe zo te zien

- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Ik denk dat het eerder de forumsoftware is waar een en ander aan scheelt.