Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Kijk KV.VincentVega schreef: ↑23 maart 2025, 21:17
Er zijn nog andere wapens dan kernwapens en nog andere knopjes![]()
![]()
![]()
Je zit op precies dezelfde lijn als Raoul, Joske en Peter Mertens. Ze zullen ongetwijfeld heel tevreden zijn.![]()
En Poetin ook …![]()
Dat zijn nu de non-argumenten en verdachtmakingen , kortweg nonsens, waarmee aanhangers van complottheorieën proberen intelligent over te komen bij de volgers.
Maar eens ze inhoudelijk niets te vertellen hebben wil het zeggen dat ze redelijk klem zitten.
Dat hebben we hier nog al gemerkt in het verleden.
Je loopt hier al maanden de 2% norm en de nieuwe 3% norm te bepleiten voor defensie.VincentVega schreef: ↑23 maart 2025, 22:11
Harde woorden … maar dan vooral voor je kameraad KV![]()
Want ik gaf hem gewoon een koekje van eigen deeg op deze verdachtmaking en non-argumentatieLOL
![]()
En nu noem je dit ineens "non-argumentatie"
Moest ik je niet kennen , ik zou denken dat je schizofreen bent.
Gelukkig kennen we je hier al een beetje....

En is het weer gewoon rondom alles heen wispelen (= alle nonsens die je verkondigt waar je nadien mee vastgezet wordt , rondom heen wandelen alsof je van niets weet)...

Nochtans is fantaseren een reeds vastgesteld fenomeen bij Vincent

KleineSpaarder schreef: ↑23 maart 2025, 18:45Altijd die fantasie van jou.VincentVega schreef: ↑23 maart 2025, 17:36 Of geen extra-inspanningen doen inzake Defensie want volgens extreem-links vormt Poetin toch geen gevaar …
De waarheid is:
Filip De Winter met de russische consul-generaal
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Voor de zoveelste keer: er is momenteel geen 3% norm, enkel een 2% normKV schreef: ↑23 maart 2025, 22:22 Je loopt hier al maanden de 2% norm en de nieuwe 3% norm te bepleiten voor defensie.
En nu noem je dit ineens "non-argumentatie"
Moest ik je niet kennen , ik zou denken dat je schizofreen bent.
Gelukkig kennen we je hier al een beetje....![]()
![]()
![]()
En is het weer gewoon rondom alles heen wispelen (= alle nonsens die je verkondigt waar je nadien mee vastgezet wordt , rondom heen wandelen alsof je van niets weet)...![]()
![]()
Nochtans is fantaseren een reeds vastgesteld fenomeen bij Vincent:
KleineSpaarder schreef: ↑23 maart 2025, 18:45
Altijd die fantasie van jou.
De waarheid is:
Filip De Winter met de russische consul-generaal
https://static.standaard.be/Assets/Imag ... format=jpg

Maar zelfs die halen we niet, we zitten nu op 1,3 % van het BBP (als je mij een PM stuurt zal ik je eens uitleggen hoe je die moet berekenen

De Russen zijn wel een dreiging. En onze beste militaire bescherming is de NAVO … maar wie lid wil blijven van het clubje, moet zijn verplichtingen nakomen en zijn lidgeld betalen.
En proficiat, je hebt zojuist bewezen dat jij en KleineSpaarder op dezelfde lijn zitten.

Birds of a feather flock together … ofte: soort zoekt soort

Mooi gezelschap … not

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Daar zijn ze weer met hun "Russen op de Brusselse markt"

Het is je kameraad VEGA die daar steevast komt mee aandraven .... :vortex schreef: ↑24 maart 2025, 17:30Daar zijn ze weer met hun "Russen op de Brusselse markt"Ligt daar pas de rode lijn voor het links gepeupel? Geen probleem mocht Rusland de Baltische staten of de rest van Oekraïne innemen, of wat raketten naar Polen of Duitsland sturen, zolang ze maar niet op de Brusselse markt komen? Die moet waarschijnlijk vrij blijven voor vakbondsacties en dergelijke
![]()
KV schreef: ↑23 maart 2025, 20:27De dag dat Poetin hier met een tank op de Brusselse markt komt aangereden koop ik wat iwda voor jouVincentVega schreef: ↑23 maart 2025, 20:20 [quote=VincentVega post_id=644946 time=<a href="tel:1742747767">1742747767</a> user_id=59759]
Nochtans is het niet moeilijk. Wie kan lezen en schrijven en een beetje de actualiteit volgt, die weet hoe de PVDA tegenover Rusland en het verhogen van het Defensiebudget staat …
https://www.hln.be/binnenland/pvda-verz ... ~abe88f82/
PVDA verzet zich tegen meer geld voor Defensie: “Is er echt iemand die denkt dat Poetin overmorgen op de markt van Brussel zal staan?”
Maar ja, dat past niet in jouw pacifistische en communistische narratief. Een links-progressieve woke persoon zou liever de Russen op een andere manier willen ontvangen … met bloemenLOL
![]()
![]()
In dat bewuste artikel wordt gepeild bij PVDA waarom ze niet meestemmen in het parlement voor het verder sanctioneren van Rusland en probeert de oorlogsdrang-en opbod aan te kaarten. Niet meer dan dat.
VEGA maakt daar dan maar van dat dat sympathiseren is met de Russen , ik merk dat we daar een verschillende interpretatie over hebben.....
Uw bericht omvat naar goede gewoonte weer het woord vakbond

Weet wel dat vakbonden staken op 31/3 om een tegenstem te bieden aan het omverwerpen van een systeem waar je zelf mee gretig van gebruikt maakt (landingsbaan met RVA-uitkering) wat in Arizonaverklaring staat.
Je zou er nog toe in staat zijn als het systeem van landingsbaan definitief weg is, daar de schuld bij de vakbonden te leggen.
Rare jongens die romeinen rechtse rakkers
Doe maar gerust verder zoals men nu bezig is :
Eerst alles opfokken jaren aan een stuk, dan zich achter Oekraïne scharen als het uit de hand is gelopen, vanalles zeggen en beloven in de media maar in de praktijk : Ze gewoon in de steek laten
Opnieuw : Rare jongens die romeinen rechtse rakkers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door KV op 24 maart 2025, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu we toch weer over de vakbonden hebben; vakbonden zouden zich beter wat constructief opstellen ipv tegen elke aanpassing te zijn en zoveel mogelijk financiële schade aan te richten bij overheid en bedrijven. En wat die eindeloopbaan betreft heb ik je al eens uitgelegd dat het systeem wat mij betreft moet blijven bestaan maar daar hoeft geen uitkering bij, wie op het eind van zijn loopbaan wat minder wil werken moet dat kunnen maar niet op kosten van de gemeenschap. Natuurlijk gaan vakbonden zulke compromissen niet aanvaarden laat staan voorstellen waardoor het goed mogelijk is dat het gewoon wordt afgeschaft of pas op veel latere leeftijd mogelijk wordt.KV schreef: ↑24 maart 2025, 17:49
Uw bericht omvat naar goede gewoonte weer het woord vakbond(Je hebt er precies echt een trauma van opgelopen)
Weet wel dat vakbonden staken op 31/3 om een tegenstem te bieden aan het omverwerpen van een systeem waar je zelf mee gretig van gebruikt maakt (landingsbaan met RVA-uitkering) wat in Arizonaverklaring staat.
Je zou er nog toe in staat zijn als het systeem van landingsbaan definitief weg is, daar de schuld bij de vakbonden te leggen.
Constructief opstellen ?vortex schreef: ↑24 maart 2025, 18:26Nu we toch weer over de vakbonden hebben; vakbonden zouden zich beter wat constructief opstellen ipv tegen elke aanpassing te zijn en zoveel mogelijk financiële schade aan te richten bij overheid en bedrijven. En wat die eindeloopbaan betreft heb ik je al eens uitgelegd dat het systeem wat mij betreft moet blijven bestaan maar daar hoeft geen uitkering bij, wie op het eind van zijn loopbaan wat minder wil werken moet dat kunnen maar niet op kosten van de gemeenschap. Natuurlijk gaan vakbonden zulke compromissen niet aanvaarden laat staan voorstellen waardoor het goed mogelijk is dat het gewoon wordt afgeschaft of pas op veel latere leeftijd mogelijk wordt.KV schreef: ↑24 maart 2025, 17:49
Uw bericht omvat naar goede gewoonte weer het woord vakbond(Je hebt er precies echt een trauma van opgelopen)
Hoe doe je dat als je niet mee aan tafel zit en altijd genegeerd wordt ?
Of ben je nu aan het pleiten dat vakbonden op regelmatige tijdstip op audiëntie zouden moeten gaan bij de premier ?
Ik zou het knap vinden moest BDW zoiets doen , om op die manier de vinger aan de pols te houden van vele werkende Belgen.
BDW zou mij enorm verbazen moest hij dat doen (maar dan wel in de positieve zin)
Laatst gewijzigd door KV op 24 maart 2025, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb 1 nick. Ik heb niet de behoefte om te pretenderen dat ik over alles de juiste mening heb. Doe gerust verder. Dan blijven misschien alleen de KAK-leden over.
Er is geen KAK-brigade hier op het forum.
Ik denk niet dat er mensen zullen weggaan omdat ik teveel mijn mening schrijf. En anders : ik heb het hun zeker niet gevraagd.
Misschien eerder zouden we op dit forum mensen verliezen door de hatelijke stijl van de 'rechtse rukkers'.
Er is een negeerknop en ik hoor van verschillende leden dat ze die al voor mij gebruikt hebben. Dat is hun goed recht. Beter dan het forum beu te worden. Of te doen alsof
Of je 1 nick hebt of meerdere : ik verklap gewoonlijk mijn intel niet aan de vijand, maar er zijn aanwijzingen die ernstig genoeg zijn om te beweren wat ik heb beweerd. Maar laat je vooral door mij niet stoppen.
Als je van jezelf weet dat je niet over alles de juiste mening hebt is dat een goede eigenschap. ik denk er net zo over voor mezelf.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik door dat principe mijn mening ga veranderen naar die van de R R groep.
Mirakels gebeuren maar eens om de zoveel jaar en dat duurt voor het volgende vast nog even.
Ik denk niet dat er mensen zullen weggaan omdat ik teveel mijn mening schrijf. En anders : ik heb het hun zeker niet gevraagd.
Misschien eerder zouden we op dit forum mensen verliezen door de hatelijke stijl van de 'rechtse rukkers'.
Er is een negeerknop en ik hoor van verschillende leden dat ze die al voor mij gebruikt hebben. Dat is hun goed recht. Beter dan het forum beu te worden. Of te doen alsof

Of je 1 nick hebt of meerdere : ik verklap gewoonlijk mijn intel niet aan de vijand, maar er zijn aanwijzingen die ernstig genoeg zijn om te beweren wat ik heb beweerd. Maar laat je vooral door mij niet stoppen.

Als je van jezelf weet dat je niet over alles de juiste mening hebt is dat een goede eigenschap. ik denk er net zo over voor mezelf.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik door dat principe mijn mening ga veranderen naar die van de R R groep.

Mirakels gebeuren maar eens om de zoveel jaar en dat duurt voor het volgende vast nog even.
LOL, nog nooit van sociaal overleg gehoord, is nochtans wettelijk geregeld en op verschillende niveau's. Maar misschien zouden vakbonden minder genegeerd worden indien ze zich wat constructiever zouden opstellen, met een partner aan tafel zitten die middels stakingen hun wil trachten op te leggen en voor geen enkele reden vatbaar is, is natuurlijk niet echt constructief te noemen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Luister, die pensioenhervorming moet er komen en iedereen met abnormaal gunstige pensioenregeling zal die verliezen.
Laat ons eerlijk zijn, er is geen objectieve reden waarom spoorwegpersoneel op 55 jaar met pensioen moet kunnen.
Laat ons eerlijk zijn, er is geen objectieve reden waarom spoorwegpersoneel op 55 jaar met pensioen moet kunnen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
LOLvortex schreef: ↑24 maart 2025, 19:20LOL, nog nooit van sociaaloverleg gehoord, is nochtans wettelijk geregeld en op verschillende niveau's. Maar misschien zouden vakbonden minder genegeerd worden indien ze zich wat constructiever zouden opstellen, met een partner aan tafel zitten die middels stakingen hun wil trachten op te leggen en voor geen enkele reden vatbaar is, is natuurlijk niet echt constructief te noemen.

een sociaal overleg noemt vortex dit….
waarbij het de laatste 2 keren 0% was en daarvoor 0,4% , toch maar een heel mager beestje op 6jaar tijd...
Waarover overleg je dan ? Je begint de zaken precies ook met een roze bril te zien , er loopt er hier nog zo ene rond ….
En verder over dat sociaal overleg :
De man die het daar o.a. allemaal leidt Pieter Timmermans , bekijk hem en bezie hoe verzuurd die man geworden is (het fenomeen van +20jaar vastgeroest te zitten in een functie)
Welk fris akkoord kan je met die man nog maken ?
Laatst gewijzigd door KV op 24 maart 2025, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Klopt niet, het gaat ook over het feit dat de PVDA tegen het verhogen van de budgetten voor defensie is. Zelfs tegen een verhoging tot 2% van het BBP, nochtans een vereiste om lid te mogen zijn de beste bescherming die we kunnen hebben, de NAVO.KV schreef: ↑24 maart 2025, 17:49Het is je kameraad VEGA die daar steevast komt mee aandraven .... :vortex schreef: ↑24 maart 2025, 17:30 Daar zijn ze weer met hun "Russen op de Brusselse markt"Ligt daar pas de rode lijn voor het links gepeupel? Geen probleem mocht Rusland de Baltische staten of de rest van Oekraïne innemen, of wat raketten naar Polen of Duitsland sturen, zolang ze maar niet op de Brusselse markt komen? Die moet waarschijnlijk vrij blijven voor vakbondsacties en dergelijke
![]()
In dat bewuste artikel wordt gepeild bij PVDA waarom ze niet meestemmen in het parlement voor het verder sanctioneren van Rusland en probeert de oorlogsdrang-en opbod aan te kaarten. Niet meer dan dat.
VEGA maakt daar dan maar van dat dat sympathiseren is met de Russen , ik merk dat we daar een verschillende interpretatie over hebben.....
O ja, de PVDA is ook tegen de NAVO en het lidmaatschap van de NAVO.
Wat de Russen en de Grote Markt van Brussel betreft: ik heb dat niet uitgevonden maar het is een letterlijke quote van Jos D’haese van de PVDA:
“Ik vraag me toch af waar die bangmakerij goed voor is”, zegt D’Haese in De Zondag. “Is er echt iemand die denkt dat Poetin overmorgen op de markt van Brussel zal staan?
Vortex heeft 100% gelijk. Voor extreem-links vormt Poetin duidelijk geen gevaar. We moeten ons niet extra bewapenen volgens hen. Voor onze linkse kameraden is het ook allemaal OK wat Poetin doet in Oost-Europa zolang ze maar niet op de Grote Markt van Brussel komen. Wat de Russen met Oekraïne doen - en eventueel later met de Baltische staten en andere ex-Oostbloklanden - ken hen niet schelen.
Rare jongens, die Romeinen linkse extremistische “pacifisten” van de PVDA …

Maar ja, hun fractieleider in de Kamer vond ook Stalin nog niet zo’n slechte gozer. Hij zou ook een aantal goede dingen gedaan hebben

O ja, de PVDA is ook tegen de NAVO en het lidmaatschap van de NAVO.VincentVega schreef: ↑24 maart 2025, 20:09Klopt niet, het gaat ook over het feit dat de PVDA tegen het verhogen van de budgetten voor defensie is. Zelfs tegen een verhoging tot 2% van het BBP, nochtans een vereiste om lid te mogen zijn de beste bescherming die we kunnen hebben, de NAVO.KV schreef: ↑24 maart 2025, 17:49
Het is je kameraad VEGA die daar steevast komt mee aandraven .... :
Als je de artikel die je als talloze keren hebt doorgestuurd , zou je dat standpunt ook beter snappen.
De EU moet zich losser weken van de VS , de laatste weken wordt dat ook alleen maar bevestigt.
En dat verhogen ?
Het was al verfrissend om Paul de Grauwe daar afgelopen vrijdag en Tom Sauer de donderdag ook over bezig te horen :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2025/ ... -a0c7-eef/
https://www.goplay.be/video/de-tafel-va ... evering-32
Deze zien ook in : laat ons nu eerst eens de uitgaven op een grondige manier besteden in plaats van wildweg elk doet maar wat.
En wat zal jij nu van deze 2 professoren maken ? Dat het PVDA'ers zijn zeker ....

Welke fractieleider ?VincentVega schreef: ↑24 maart 2025, 20:09 Rare jongens, die Romeinen linkse extremistische “pacifisten” van de PVDA …![]()
Maar ja, hun fractieleider in de Kamer vond ook Stalin nog niet zo’n slechte gozer. Hij zou ook een aantal goede dingen gedaan hebben![]()
![]()
![]()
Ik stel een portret van Stalin op de achtergrond vast hieronder, maar Kris Roman is eerder iemand uit Vlaams Belang kringen.....
KleineSpaarder schreef: ↑23 maart 2025, 18:45Altijd die fantasie van jou.VincentVega schreef: ↑23 maart 2025, 17:36 Of geen extra-inspanningen doen inzake Defensie want volgens extreem-links vormt Poetin toch geen gevaar …
De waarheid is:
Kris Roman met Kalashnikov op bijeenkomst van de Putinjeugd, met Stalin op de achtergrond
![]()
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
O maar ik verdedig het VB helemaal niet. Integendeel. Zij zijn even erg als de PVDA

Zoals ik enige tijd geleden al aangaf: beide extremistische partijen - zowel extreem links (PVDA) als extreem rechts (VB) - zitten op precies dezelfde golflengte als het over Oekraïne en Rusland gaat

Ook sommige journalisten hebben dit in het recente verleden al opgemerkt:
https://www.demorgen.be/nieuws/van-pvda ... ~b6743dad/
Van PVDA tot Vlaams Belang. De bondgenoten van Poetin in het parlement: wat hebben die extremen toch met Rusland?
Conclusie: extreem-links of extreem-rechts … beiden hebben blijkbaar een voorkeur voor extremistische en totalitaire regimes
En hetzelfde geldt ook voor hun houding tegenover China