Klimaathysterie
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Klimaathysterie
Wat een prachtige zin ... Zegt veel over de schrijver ervan, de rest van zijn postings trouwens ook; weer eentje voor op de negeerlijstpatrick4 schreef: ↑26 maart 2025, 16:21En particulieren die 2de handskopen zullen die keuze binnen 4 jaar ook niet meer hebben. Nagenoeg het volledige aanbod zal minstens gedeeltelijk elektrisch zijn.voorheenCP1234 schreef: ↑24 maart 2025, 20:46 Plus al de mensen die met een bedrijfswagen rijden hebben niet echt de keuze om terug over te stappen en laat dit nu eens de grootste groep zijn van de EV markt ...

Make Spaargids " Great Again ! "
Bij mij wordt het stilaan dringen op de negeerlijst.
Eens Dacia Spring , altijd Dacia Spring ! Ik zou echt niet meer willen ruilen met een vergelijkbare , trillende , Skoda Fabia of Audi A1.
Ik citeerde de vrt ... maar als ik zie wat je hierboven schrijft vind ik verdere discussie overbodig.
Ik zie in mijn omgeving laadpalen met een laag vermogen overwegend onbezet staan. Er zijn er dus meer dan genoeg hier.patrick4 schreef: ↑26 maart 2025, 16:13 Een idee over de toestand van snellaad-infrastructuur in Belgie.
https://www.linkedin.com/pulse/de-snell ... Umzg%3D%3D
De beloofde maxima (KWH) worden nooit gehaald maar zijn voor mijn gebruik ruim voldoende.
En zo is iedereen wel ergens sterk in. Al was het maar in het negeren.
Voor mij een gebrek. Het lukt me niet echt.
Ik ben zo nieuwsgierig als mijn kat.
Het is de auto die "gedeeltelijk" elektrisch is, niet het aanbod. Met gedeeltelijk elektrische auto's worden PHEVs bedoeld, of EVs met een range extender.voorheenCP1234 schreef: ↑26 maart 2025, 17:36 Wat een prachtige zin ... Zegt veel over de schrijver ervan, de rest van zijn postings trouwens ook; weer eentje voor op de negeerlijst![]()
Maar ik geef toe dat de formulering wat ongelukkig is. Ik zou mijn excuses willen aanbieden maar ik vind dat niet minstens gedeeltelijk onoverbodig.
Ik heb een bliksemafleider op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Grappig. Wie beweert het halve forum op de negeerlijst te hebben staan, dat zijn steeds de eersten om te reageren.
Ik heb een bliksemafleider op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.