Account verwijderen op Spaargids.be
Account verwijderen op Spaargids.be
Weet er iemand hoe je je account bij Spaargids volledig kan laten verwijderen?
Re: Account verwijderen op Spaargids.be
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je je geregistreerd hebt met een normaal e-mailadres dan is het geen probleem. Als je je echter geregistreerd hebt met een tijdelijk e-mail adres dan zal het niet lukken want ze vragen je e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt.
Dan is de enige oplossing een beetje schelden zodat je een definitieve ban krijgt.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Is wel een verschil tussen een ban en een verwijdering, in het ene geval blijven al je postings staan maar kan je zelf niets meer doen in het andere moeten ze alles van je verwijderen.
Make Spaargids " Great Again ! "
Ja dat klopt.
Als je vraag om je account te verwijderen, dan wordt je account verwijdert en je berichten geanonimiseerd op het forum.
PS: dit is een proces waar ikzelf helemaal niet in tussenkom, voor diegene die dat nog niet wisten.
PS: dit is een proces waar ikzelf helemaal niet in tussenkom, voor diegene die dat nog niet wisten.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Waarom zou je je account verwijderen vraag ik me af?
Spaargids.be stuurt geen mails / reclame etc naar je mailadres?
Als de inhoud / toon of weet ik wat hier op het forum je niet bevalt, gewoon uit je favorieten verwijderen en klaar.
Spaargids.be stuurt geen mails / reclame etc naar je mailadres?
Als de inhoud / toon of weet ik wat hier op het forum je niet bevalt, gewoon uit je favorieten verwijderen en klaar.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
da's bijna onmogelijk. Je moet talloze -dreigende- mails sturen naar alles en iedereen, en dan krijg je geen reactie. Of je wordt zonder boe of ba plots geband op een forum, zonder waarschuwing. Je kan niet vragen hoe of wat, je niet verweren, want je kan niet inloggen. En DPG reageert niet. Beetje zoals in Noord-Korea. Shame on DPG Media, dat zij hierachter zitten.
Tja DPG Media, HLN, vtm, het is me wat.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Is er trouwens geen Europese digitale privacy verordening die bedrijven verplicht om je data te verwijderen ?
Indien zo kan VTM of HLN misschien eens een reportage maken over waarom Spaargids zich hier niet aan wil houden; of misschien beter Pano, die infiltreren de boel wel ...
Indien zo kan VTM of HLN misschien eens een reportage maken over waarom Spaargids zich hier niet aan wil houden; of misschien beter Pano, die infiltreren de boel wel ...
Waarom denk je dit misschien? Ik leid hier alleen uit af dat als je account verwijderd wordt, je data worden verwijderd en de berichten blijven staan als "anoniem".voorheenCP1234 schreef: ↑3 april 2025, 14:41 ... waarom Spaargids zich hier niet aan wil houden; ...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Je berichten zijn ook "data" niet ? Ik heb dit aan een beheerder van een ander forum gevraagd en die heeft me bevestigd dat ze verplicht zijn om de gehele account, inclusief alle berichten, profiel, ...; te verwijderen. Indien dit inderdaad verplicht is, is het toch duidelijk dat Spaargids zich hier niet aan wil houden ...Nefertari schreef: ↑8 april 2025, 17:25Waarom denk je dit misschien? Ik leid hier alleen uit af dat als je account verwijderd wordt, je data worden verwijderd en de berichten blijven staan als "anoniem".voorheenCP1234 schreef: ↑3 april 2025, 14:41 ... waarom Spaargids zich hier niet aan wil houden; ...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Alsof "een beheerder van een ander forum" zomaar vanzelf een authoriteit is.voorheenCP1234 schreef: ↑8 april 2025, 19:13Je berichten zijn ook "data" niet ? Ik heb dit aan een beheerder van een ander forum gevraagd en die heeft me bevestigd dat ze verplicht zijn om de gehele account, inclusief alle berichten, profiel, ...; te verwijderen. Indien dit inderdaad verplicht is, is het toch duidelijk dat Spaargids zich hier niet aan wil houden ...

Je berichten zijn inderdaad data, maar niet per se "persoonlijke gegevens", om niet te zeggen dat ze dat wellicht gewoonweg niet zijn.
Verder ook nog dit: ja, men is verplicht om je "persoonlijke gegevens" te verwijderen als je dat vraagt, maar dat wil niet zeggen dat ze zomaar direct alles mogen verwijderen, want er is ook nog andere wetgeving die bepaalt dat ze bepaalde data voor bepaalde tijd net moeten bewaren, ongeacht jouw vraag tot "verwijdering"
Lijkt mij ook dat vanaf je zelf iets openbaar op een forum of wat dan ook schrijft het niet meer over persoonlijke gegevens gaat. Persoonlijke gegevens zijn juist de dingen die je niet openbaar maakt maar in vertrouwen met bv spaargids deelt, in dit geval is dat bv het e-mail adres achter een schuilnaam.EarthNvstr1 schreef: ↑8 april 2025, 19:21 Alsof "een beheerder van een ander forum" zomaar vanzelf een authoriteit is.![]()
Je berichten zijn inderdaad data, maar niet per se "persoonlijke gegevens", om niet te zeggen dat ze dat wellicht gewoonweg niet zijn.
Je zet je berichten op een publiek forum. Dat zijn m.i. geen privégegevens meer.EarthNvstr1 schreef: ↑8 april 2025, 19:21 Alsof "een beheerder van een ander forum" zomaar vanzelf een authoriteit is.![]()
Als je de voorwaarden leest zie je ook dat ze het altijd hebben over privégegevens verwijderen, een account verwijderen of anoniem maken. Je hebt je berichten hier gewild een publieke mening gemaakt. Dan mag je nog zo hoog van de toren blazen... Als ze niet verwijderd worden, kan je er weinig aan doen.
Ik las hier laatst nog dat je 'moet gaan dreigen maar dat helpt ook niet'. Dan moet je het dus ook beter niet doen.

Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.