termijnrekening of alternatieven
TIP
termijnrekening of alternatieven
Ben hier niet in thuis daarom graag advies aub. Ik en vriendin wonen beide apart met elk onze eigendom. Ik overweeg bij haar in te trekken maar heb weinig zin om mijn eigendom te verhuren. Krijg zo voor mij een grote som geld vrij (500 000). Ik wil graag zekerheid van mijn centen en geen risico nemen.
Zonet ergens gelezen hier van termijnrekening met bruto 3,8 , is toch ongeveer gelijk aan bedrag van verhuur INDIEN alles mee zit zonder onkosten of zie ik dat verkeerd.
Avast bedankt voor reacties
Zonet ergens gelezen hier van termijnrekening met bruto 3,8 , is toch ongeveer gelijk aan bedrag van verhuur INDIEN alles mee zit zonder onkosten of zie ik dat verkeerd.
Re: termijnrekening of alternatieven
Dat is 2,66% netto. Dan komt inderdaad aardig overeen zoals je zegt. Bij welke bank is dat? En belangrijker: voor welke termijn is die termijnrekening?Maxken1 schreef: ↑3 april 2025, 13:38 Ben hier niet in thuis daarom graag advies aub. Ik en vriendin wonen beide apart met elk onze eigendom. Ik overweeg bij haar in te trekken maar heb weinig zin om mijn eigendom te verhuren. Krijg zo voor mij een grote som geld vrij (500 000). Ik wil graag zekerheid van mijn centen en geen risico nemen.
Als het een langere termijn is en de rente zou dalen, dan zit je goed.
Als de rente weer gaat stijgen i.v.m. met de trump invoerrechten, dan heb je liever een kortlopende.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ergens hier gelezen....van wanneer dateert dat? De rentes zijn ondertussen wel al weer fors gezakt!Maxken1 schreef: ↑3 april 2025, 13:38 Ben hier niet in thuis daarom graag advies aub. Ik en vriendin wonen beide apart met elk onze eigendom. Ik overweeg bij haar in te trekken maar heb weinig zin om mijn eigendom te verhuren. Krijg zo voor mij een grote som geld vrij (500 000). Ik wil graag zekerheid van mijn centen en geen risico nemen.
Dat waren de rentes van verleden jaar september, die sommige banken gaven voor nieuw geld, op termijn van 1 jaar. Tegenwoordig is het absoluut gene vetten...
Ja, als je uitgaat van cijfers uit het verleden...., dan klopt het natuurlijk niet.Maxken1 schreef: ↑3 april 2025, 13:38 Ben hier niet in thuis daarom graag advies aub. Ik en vriendin wonen beide apart met elk onze eigendom. Ik overweeg bij haar in te trekken maar heb weinig zin om mijn eigendom te verhuren. Krijg zo voor mij een grote som geld vrij (500 000). Ik wil graag zekerheid van mijn centen en geen risico nemen.
sowieso spreiden over verschillende banken tot 100.000 + ook tak21 overwegen