Bankkosten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
Bankkosten
Daarnet een mail gekregen van BNP Paribas Fortis waarvan de eigenlijke mededeling (naast blabla) is, het verhogen van de maandelijkse bijdrage voor Priority banking van 19,90 naar 29,90 EUR.
Het stoorde me al eerder dat ik voor mijn kleine Ptf maandelijks zoveel moest ophoesten. Dit doet de emmer overlopen. Ook zoveel krijgen we hiervoor niet terug. Ook de keuze van mijn bank zelf stel ik dan in vraag. Dit moet ik evenwel nog uitpiepen. Graag meningen van gelijkgestemden. Groetjes.
Het stoorde me al eerder dat ik voor mijn kleine Ptf maandelijks zoveel moest ophoesten. Dit doet de emmer overlopen. Ook zoveel krijgen we hiervoor niet terug. Ook de keuze van mijn bank zelf stel ik dan in vraag. Dit moet ik evenwel nog uitpiepen. Graag meningen van gelijkgestemden. Groetjes.
Re: Bankkosten
Priority banking is niet verplicht natuurlijk.
Mijn vader had dit ook en kreeg er zo goed als geen advies voor.
Wel triest dat Priority banking enkel voor hun eigen fondsen telt. Wil je etf's aankopen komen ze niet meer tussen en moet je het zelf maar uitzoeken.
Mijn vader had dit ook en kreeg er zo goed als geen advies voor.
Wel triest dat Priority banking enkel voor hun eigen fondsen telt. Wil je etf's aankopen komen ze niet meer tussen en moet je het zelf maar uitzoeken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.