De crash van 2025
TIP
Re: De crash van 2025
Ik weet niet wat kiezen om bij te kopen. Zoveel mogelijkheden.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb net een kooporder op IWDA geplaatst met een een limiet op €80.
Testen of er nog bestens verkooporders bestaan...
Testen of er nog bestens verkooporders bestaan...
Ik ga vanavond mee een order van 80 euro voor IWDA plaatsen.
Verder ben weet ook ik niet waarheen kijken met zoveel aankoopmogelijkheden,

Spannende tijden!
Bij Keytrade is de boel ook overbelast, nu ze eens geld kunnen scheppen met al die paniek transacties...

Degiro werkt perfect.
Kooporder geplaatst voor 500€ op IMIE
Dat weet je nooit; het kan ook morgen weer omhoog gaan....
[/quote]
Dat klopt, maar dat weet niemand, ..., ook ik niet. Denk wel dat we de komende tijd nog voor veel aandelen nog serieus dieper zullen gaan. Zou daarom slechts heel selectief en met mondjesmaat aankopen.
Zelf heb ik de laatste maanden een substantieel deel van mijn portefeuille van de hand gedaan. Een deel van mijn Aegon aan 6,45, Prosus volledig aan 45+, enzovoort.
Reden sommige aandelen hadden sedert aankoop een mooi rendement (tot 100% winst) en flirten daarnaast met hoogste koersen sedert vaak meerdere jaren.
En wanneer een ongeregelde bende in maffiastijl een wereldmacht bestuurt weet je het wel.
Dat klopt, maar dat weet niemand, ..., ook ik niet. Denk wel dat we de komende tijd nog voor veel aandelen nog serieus dieper zullen gaan. Zou daarom slechts heel selectief en met mondjesmaat aankopen.
Zelf heb ik de laatste maanden een substantieel deel van mijn portefeuille van de hand gedaan. Een deel van mijn Aegon aan 6,45, Prosus volledig aan 45+, enzovoort.
Reden sommige aandelen hadden sedert aankoop een mooi rendement (tot 100% winst) en flirten daarnaast met hoogste koersen sedert vaak meerdere jaren.
En wanneer een ongeregelde bende in maffiastijl een wereldmacht bestuurt weet je het wel.
[/quote]
U bent n.m.m. een verstandig mens.
Al meer dan 50 landen staan in de rij om te onderhandelen over hun handelsverdragen met de VS, zowat alle landen zijn bereid toegevingen te doen wat betreft de tarieven die ze aan de VS opleggen. Twee uitzonderingen die zoals te verwachtten voor de frontale confrontatie kiezen China en de EU.vortex schreef: ↑6 april 2025, 10:14 Die tarieven zijn inderdaad niet het uiteindelijke doel, wel een middel om voor de VS een meer evenwichtige handelsbalans en minder restricties op hun export te verkrijgen. ....
Laat ons hopen dat Ursula en de rest van de EU hier niet even onnozel het conflict gaan oppoken zoals ze ook de oorlogsretoriek tegen Rusland blijven oppoken. Hoe dit verder zal verlopen gaat vooral van de tegen reacties en bereidheid tot nieuwe handelsverdragen afhangen.
De aanpak waarbij landen Trump proberen te paaien door zelf heffingen te schrappen, staat in schril contrast met die van onder andere China en de EU. Beide blokken beantwoordden het Amerikaanse heffingenbombardement met vergeldingsmaatregelen. China kondige vrijdag een invoertarief van 34 procent aan op de invoer van alle Amerikaanse goederen. Ook de Europese Commissie werkt aan vergeldingstarieven, al wil ze ook de piste van onderhandelde tariefverlagingen nog niet opgeven.