Re=Bel?
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Re=Bel?
Het grote verschil is volgens mij:
- Re-Bel rekent geen bewaarloon
- Re-bel is enkel beschikbaar met een "app"
- Re-bel is mogelijks beperkter qua assets
ETFs kan je met beide, mogelijks wel beperktere lijst met Re-Bel, maar met Re-Bel geen bewaarloon.
Ja, het is een marketing product, gericht naar de "app" generatie.
Ik heb zelfs geen zin om te proberen er aan uit te geraken.

Volgens mij doen ze het erom. Voor mij geen Re-Bel noch Belfius.
Bedankt voor de uitleg. Ik gebruik Re=Bel uitsluitend via desktop pc, is geïntegreerd in Belfius Direct Net maar met een iets andere vormgeving. Geen apps of andere toestanden. Werkt voor mij nog altijd het beste op die manier.
Idd, Re=Bel is volledig geïntegreerd in zowel de Belfius-app als Belfius Direct Net, dus je hoeft niet apart de app te installeren.
Ik vrees dus dat EarthNvstr1 het op dit vlak bij het verkeerde eind heeft...
Ik vrees dus dat EarthNvstr1 het op dit vlak bij het verkeerde eind heeft...
Re=bel is gewoon het laagdrempelig beleggingsplatform van Belfius. Alles via de app te doen met een hip sausje om de jonge generatie over de streep te trekken. En eerlijk gezegd vind ik het een goed platform voor een ETF belegger.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Het staat mij voor dat het in het begin enkel met een app mogelijk was en de assets beperkt waren.
Maar ondertussen dan wellicht geëvolueerd en dan is het nu eerder een ander type account met een speciale verpakking bij Belfius dan of zo ?
Ten opzichte van het "normale" type ("Direct Net ?") is het Re=Bel type account dan zonder bewaarlonen en wat zijn dan nog andere verschillen ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ze zetten het "app" gedoe in ieder geval toch nog altijd in de verf.
https://www.belfius.be/retail/nl/produc ... index.aspx
Bovenaan: "The investment app with a cause"
Maar onderaan: " Handiger dan ooit - Re=Bel is volledig geïntegreerd in uw Belfius-app en Belfius Direct Net. U hoeft zich niet aan te melden op een ander platform of een ander paswoord in te geven."
Ondertussen ontdekt dat "Direct Net" iets voor "professionelen" is, dus voor particulieren is het nog steeds enkel via app dan ?
Als ik dan op "Meer info" dan gaat het enkel over kosten, niet over functionaliteit.
Met de knoppen "Ontdek Re-Bel" of "Naar Re=Bel" kan je "Klant worden" en dan krijg je "Open nu uw Belfius Beats-betaalrekening" ... nog zo'n afknapper van formaat voor mij ... dat Beats gedoe waar telecom en bank door elkaar geweven wordt ...

Edit: maar goed, Belfius staat bij mij gekend als bank voor zelfstandiger en bedrijven, in die zin is het wellicht ook niet onlogisch dat Belfius mij totaal niet aanspreekt (dat laatste om het zacht uit te drukken)
Belfius heeft als Dexia heel wat uitgestoken, propere lei 

Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.