Kredietkaart Argenta
Re: Kredietkaart Argenta
prachtig om dat te melden. Denk dat er heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zijn die hun kredietkaart gaan opzeggen, wie weet komt Argenta daardoor nog op andere gedachten.yezzer schreef: ↑15 april 2025, 13:15 Even nog laten weten dat de Argenta app niet noodzakelijk is om hun kredietkaart uit het green pakket op te zeggen.
Dat gaat via telefoon ook: ik heb dat zonet in orde gebracht via de klantendienst op +32 3 285 51 11
Nadeel: de wachttijd loopt weliswaar wat op, bij mij duurde dat een 10-tal minuten maar ik werd fantastisch goed geholpen door hun bekwame medewerker Domien.
Dat bespaart mij alvast een kantoorbezoek.
Met die kaart kan men nog geen reis betalen of waarborg voor autohuur in buitenland.
Dus het nut er van.
Estate Guru believer.
Zonder probleem opgezegd via de app.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Doet me plezier om te zien dat er zoveel hun kaart opzeggen, hopelijk geeft dit de bankenmaffia een signaal dat hun "klanten" niet alles blijven pikken ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Eigenlijk hoop ik dat ook, maar het is toch ook zoals user Platin zegt: o Here God, met een kredietlijn van amper 1.250 euro kun je niet eens een reis betalen. Dus voor zoiets had ze al geen nut, en moest je naar andere (gratis) middelen of (gratis) kredietkaarten grijpen. In mijn persoonlijk geval ben ik eigenlijk nog altijd content met de gratis Beobank kredietkaart "Neckermann". Met die gespaarde Neckermann punten ben je eigenlijk quasi tegenwoordig ook al niets meer, maar de kaart is levenslang gratis en heeft dacht ik 3.500 euro kredietlijn: voor mij is dat een stimulans om ze aan te houden. Een goede prijsbewuste Belg zal Argenta (hopelijk) inderdaad zoveel mogelijk links laten liggen beste Paul, en dat geldt dus ook voor mij. Ik ben al jaren lang ook klant bij de bank die je 5 cent per verrichting betaalt, en waar de kredietkaart ook gratis is bij 12 verrichtingen (dat is eenvoudig op te lossen: tank daar elke maand 1 keer mee nietwaar). Trouwens, indien mensen graag 50 euro verdienen door bij Keytrade een gratis zichtrekening te openen, doe mij gerust een persoonlijk bericht: ik heb onlangs daarvoor van hun een code ontvangen die u als nieuwe klant 50 euro opbrengt en mij ookpaul schreef: ↑15 april 2025, 16:43prachtig om dat te melden. Denk dat er heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zijn die hun kredietkaart gaan opzeggen, wie weet komt Argenta daardoor nog op andere gedachten.yezzer schreef: ↑15 april 2025, 13:15 Even nog laten weten dat de Argenta app niet noodzakelijk is om hun kredietkaart uit het green pakket op te zeggen.
Dat gaat via telefoon ook: ik heb dat zonet in orde gebracht via de klantendienst op +32 3 285 51 11
Nadeel: de wachttijd loopt weliswaar wat op, bij mij duurde dat een 10-tal minuten maar ik werd fantastisch goed geholpen door hun bekwame medewerker Domien.
Dat bespaart mij alvast een kantoorbezoek.

Mijn Argenta kredietkaart heb ik opgezegd via de Argenta-app.
Dat is heel vlot gegaan.
De uitleg hoe dat te doen, vond ik op de website van Argenta.
Dat is heel vlot gegaan.
De uitleg hoe dat te doen, vond ik op de website van Argenta.
Hier ook zonder problemen stopgezet via de app.
Laatst gewijzigd door karine op 16 april 2025, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb een paar weken geleden een gratis rekening geopend bij Europabank, inkl. gratis kredietkaart.
Het enige probleem is dat hun app niet echt wow is, als we dat een app kunnen noemen. Ook feit dat ITSME nodig is (ook op uw smartphone) waardoor je moeilijk de "app" op een tablet of andere gsm (2de nummer) kan gebruiken zonder uw ITSME gsm.
Het enige probleem is dat hun app niet echt wow is, als we dat een app kunnen noemen. Ook feit dat ITSME nodig is (ook op uw smartphone) waardoor je moeilijk de "app" op een tablet of andere gsm (2de nummer) kan gebruiken zonder uw ITSME gsm.
-
- Newbie
- Contacteer:
Europabank is niet alleen ITSME, inloggen kan ook met bankkaart en kaartlezer (kaartlezer te krijgen op kantoor).
Correct, maar ik sprak over connectie met smartphone.banker1234 schreef: ↑16 april 2025, 12:23 Europabank is niet alleen ITSME, inloggen kan ook met bankkaart en kaartlezer (kaartlezer te krijgen op kantoor).
-
- Jr. Member
- Contacteer:
woaaaw, de deal van de eeuw..

Keytrade:
- (max)2 GRATIS debet VISA kaarten
- 1 VISAkaart met pak verzekeringen
- bonus van 5 cent per verrichting
- Keypack: Geen instap- en uitstapkosten
- Kost van 0.3 € (Europabank €1,50!) per papieren overschrijving

OF
APP (in te loggen met een vingerafdruk

https://play.google.com/store/apps/deta ... hone&hl=nl
https://apps.apple.com/nl/app/keytrade- ... 74593?l=nl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Kunt u toelichten wat u precies bedoelt met "Keypack: Geen instap- en uitstapkosten" ?
Papieren overschrijvingen € 1,50 bij Keytrade. (zie tarieven pdf)
Papieren overschrijvingen € 1,50 bij Keytrade. (zie tarieven pdf)
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Geen instap- en uitstapkosten
is identiek bij beide dus.
Soit, gebruik ik toch niet
- Voor het openen van een Keyplan betaalt u geen kosten. Ook het uitstappen is volledig gratis.
- Weet wel dat Keytrade Bank een distributievergoeding ontvangt. Die zit vervat in de lopende kosten van de fondsen zelf en betaalt u dus onrechtstreeks.

Soit, gebruik ik toch niet
-
- Full Member
- Contacteer:
keyplan is iets anders dan keypack.
Je boodschap is nogal verwarrend maar ok we komen er wel uit.
Je boodschap is nogal verwarrend maar ok we komen er wel uit.
Oh sorry, heb misschien het belangrijkste vergeten te vertellen : ik ben al 20 jaar een gelukkige klant bij Keytradebank.DonQuichot schreef: ↑17 april 2025, 18:32woaaaw, de deal van de eeuw..![]()
Keytrade:
- (max)2 GRATIS debet VISA kaarten
- 1 VISAkaart met pak verzekeringen
- bonus van 5 cent per verrichting
- Keypack: Geen instap- en uitstapkosten
kt.jpg
- Kost van 0.3 € (Europabank €1,50!) per papieren overschrijving
INLOGGEN Via Hardkey
OF
APP (in te loggen met een vingerafdruk)
https://play.google.com/store/apps/deta ... hone&hl=nl
https://apps.apple.com/nl/app/keytrade- ... 74593?l=nl
Europabank was om te diversifiëren

Maar slimmerik, dit was niet het belangrijkste in mijn boodschap ....