Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
in vele bedrijven worden lonen slechts 1x per jaar aangepast
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Stop toch met alles op een hoop te gooien.
- Het aanpassen van individuele lonen volgens prestaties, inzet, kwaliteiten enz gebeurt via evaluaties en is een zaak tussen werkgever en werknemer.
- De maatschappelijke solidariteit tussen hoge en lage inkomens is geregeld via de progressiviteit van de belastingen en het toekennen van uitkeringen.
- De loonindexering is een mechanisme om de lonen te laten evolueren met de levensduurte.
Het systeem zoals het is, is niet noodzakelijk het best denkbare. Of rechtvaardig.
Sommigen vinden nochtans dat de index (punt 3) een middel moet zijn om aan personeelsbeleid te doen (punt 1).Nipo schreef: ↑16 april 2025, 19:52 Stop toch met alles op een hoop te gooien.
- Het aanpassen van individuele lonen volgens prestaties, inzet, kwaliteiten enz gebeurt via evaluaties en is een zaak tussen werkgever en werknemer.
- De maatschappelijke solidariteit tussen hoge en lage inkomens is geregeld via de progressiviteit van de belastingen en het toekennen van uitkeringen.
- De loonindexering is een mechanisme om de lonen te laten evolueren met de levensduurte.
Arizona slaagt er alvast in om zoveel mogelijk mensen op de kast te jagen.
Nu heeft justitie er ook genoeg van.
https://www.hln.be/binnenland/ongeziene ... ~a30a8721/
De flikken en het leger hebben zich voorlopig wel nog kalm gehouden maar als ze allemaal samen een tag team gaan vormen zal het lachen worden.
Nu heeft justitie er ook genoeg van.
https://www.hln.be/binnenland/ongeziene ... ~a30a8721/
De flikken en het leger hebben zich voorlopig wel nog kalm gehouden maar als ze allemaal samen een tag team gaan vormen zal het lachen worden.
Justitie roept 4000 mensen op om zich aan te bieden aan de gevangenis... en de directie stuurt ze weer naar huis ?
Iedereen wil dat er bespaard wordt maar dan op / in de zak van een ander.
This is Belgium...
Het gaat nog wat worden met ARIZONA na 2028.
Daar ga ik nu eens goed kunnen mee lachen.
Iedereen wil dat er bespaard wordt maar dan op / in de zak van een ander.
This is Belgium...
Het gaat nog wat worden met ARIZONA na 2028.

Daar ga ik nu eens goed kunnen mee lachen.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Tenzij Dewever een Trumpke doet natuurlijk. De scheiding der machten negeren. En daartoe zijn ze wel degelijk in staat.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
De magistratuur kan ook haar best doen om wat meer corrupte politici te vervolgen en effectief te straffen in plaats van in de doofpot te steken.
Misschien kunnen zij zich dan ook aanbieden aan de gevangenis met hun briefje.
Misschien kunnen zij zich dan ook aanbieden aan de gevangenis met hun briefje.
Doorgaan met protesteren tot de ROVERHEID haar ontslag aanbiedt
En wat komt er in de plaats dan?
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Misschien kan een oplossing zijn dat je psychlogisch moet geschikt zijn om je verkiesbaar te stellen; ook een beetje beleefdheid en gereserveerdheid aan de dag tonen. Dan zullen we bvb geen arrogante bullebakken meer hebben zoals Francken. Deze kerel is het ambt van minister absoluut onwaardig. Dat noemt zich dan pedagoog????
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Klinkt nogal ondemocratisch. Wie gaat trouwens de screening doen? Jij misschien?Lukske schreef: ↑17 april 2025, 13:49 Misschien kan een oplossing zijn dat je psychlogisch moet geschikt zijn om je verkiesbaar te stellen; ook een beetje beleefdheid en gereserveerdheid aan de dag tonen. Dan zullen we bvb geen arrogante bullebakken meer hebben zoals Francken. Deze kerel is het ambt van minister absoluut onwaardig. Dat noemt zich dan pedagoog????

En zullen rabiate Vlamingenhaters zoals Olivier Maignan (Défi) of Laaouej (PS) dan jouw screening overleven?

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Alle Vlaams blok politici zouden dus een verbod moeten krijgen om zich verkiesbaar te stellen ?
En iedereen die van liegen een kunstvorm maakt sluiten we ook uit.
Dan is er bijna geen enkele over.
Dan is er bijna geen enkele over.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Je bedoeld waarschijnlijk dat alle politici een verbod moeten krijgen om zich verkiesbaar te stellen.
Politici die, behalve het gangbare liegen, ook nog dingen hebben gedaan als geld verbranden, frauderen, te veel krasloten hebben gekocht, zich hebben laten omkopen etc. mogen sowieso geen openbare functie meer bekleden.
Kortom België volledig laten regeren door de EU. Oh nee,dat kan ook niet, want daar zijn ze ook niet allemaal zuiver op de graat.
Misschien willen de Saudi's België wel kopen, dan is het probleem opgelost.