Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
in vele bedrijven worden lonen slechts 1x per jaar aangepast
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Stop toch met alles op een hoop te gooien.
- Het aanpassen van individuele lonen volgens prestaties, inzet, kwaliteiten enz gebeurt via evaluaties en is een zaak tussen werkgever en werknemer.
- De maatschappelijke solidariteit tussen hoge en lage inkomens is geregeld via de progressiviteit van de belastingen en het toekennen van uitkeringen.
- De loonindexering is een mechanisme om de lonen te laten evolueren met de levensduurte.
Het systeem zoals het is, is niet noodzakelijk het best denkbare. Of rechtvaardig.
Sommigen vinden nochtans dat de index (punt 3) een middel moet zijn om aan personeelsbeleid te doen (punt 1).Nipo schreef: ↑16 april 2025, 19:52 Stop toch met alles op een hoop te gooien.
- Het aanpassen van individuele lonen volgens prestaties, inzet, kwaliteiten enz gebeurt via evaluaties en is een zaak tussen werkgever en werknemer.
- De maatschappelijke solidariteit tussen hoge en lage inkomens is geregeld via de progressiviteit van de belastingen en het toekennen van uitkeringen.
- De loonindexering is een mechanisme om de lonen te laten evolueren met de levensduurte.
Arizona slaagt er alvast in om zoveel mogelijk mensen op de kast te jagen.
Nu heeft justitie er ook genoeg van.
https://www.hln.be/binnenland/ongeziene ... ~a30a8721/
De flikken en het leger hebben zich voorlopig wel nog kalm gehouden maar als ze allemaal samen een tag team gaan vormen zal het lachen worden.
Nu heeft justitie er ook genoeg van.
https://www.hln.be/binnenland/ongeziene ... ~a30a8721/