Wijzigingen lidmaatschap Morningstar
TIP
Wijzigingen lidmaatschap Morningstar
Gisteren ontving ik onderstaande mail van Morningstar met wijzigingen die zij zouden doorvoeren vanaf juni eerstkomend. Zo zou de portefeuilletool voor een gratis lidmaatschap, alsook voor een Premium-account niet meer beschikbaar zijn...
Ik hou al jaren een aantal (actief beheerde) fondsen bij in die tool, waarvan ik doorgaans tevreden was. Ik ben nu op zoek naar een alternatief. Kent iemand een goede andere (online-)tool of programma om deze fondsen in de toekomst mee op te volgen?
Ik hou al jaren een aantal (actief beheerde) fondsen bij in die tool, waarvan ik doorgaans tevreden was. Ik ben nu op zoek naar een alternatief. Kent iemand een goede andere (online-)tool of programma om deze fondsen in de toekomst mee op te volgen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Wijzigingen lidmaatschap Morningstar
Ik gebruik al jaren investing.com
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Spaarfreakje,
Bedankt voor de tip! Ik heb vroeger jaren eens Investing.com bekeken, maar nooit gebruikt en nu niet meer aan gedacht... Ik ben er mee begonnen en lukt aardig...
Bedankt voor de tip! Ik heb vroeger jaren eens Investing.com bekeken, maar nooit gebruikt en nu niet meer aan gedacht... Ik ben er mee begonnen en lukt aardig...
Pffff. De manier voor mij om mijn prestaties af te meten tegenover de msci world. Klote zeg. Ik gebruik het ook elke week om mijn vermogensoverzicht mee te maken.
Graag zou ik meer info hebben over de werking van Investing.com. Heb je hier dezelfde mogelijkheden als bij Morningstar? Kan je hoeveelheden en tijdstippen van aankopen of verkopen ingeven?
Ik volg even mee. Was ook heel tevreden met de Morningstar portefeuilletool 

Jazeker. Vul in de rubriek "Positie toevoegen" de ticker in en vervolgens krijgt men een invulformulier waar men alle gegevens betreffende aankoop (of verkoop - datum, aankoopprijs, aantal, kosten) kan invullen. Onder het tabblad kan men alle aankopen (open posities) in het verleden bekijken met hun rendementen.
Kan dat ook met een gratis lidmaatschap ? Ik zie enkel de mogelijkheid om bij wachtlist enkele lijsten aan te leggen.Leontje schreef: ↑Gisteren 15:41Jazeker. Vul in de rubriek "Positie toevoegen" de ticker in en vervolgens krijgt men een invulformulier waar men alle gegevens betreffende aankoop (of verkoop - datum, aankoopprijs, aantal, kosten) kan invullen. Onder het tabblad kan men alle aankopen (open posities) in het verleden bekijken met hun rendementen.
Ik volg ook. Kent er iemand nog andere alternatieven?
Op https://nl.investing.com/portfolio/annetje schreef: ↑Gisteren 16:10Kan dat ook met een gratis lidmaatschap ? Ik zie enkel de mogelijkheid om bij wachtlist enkele lijsten aan te leggen.Leontje schreef: ↑Gisteren 15:41 Jazeker. Vul in de rubriek "Positie toevoegen" de ticker in en vervolgens krijgt men een invulformulier waar men alle gegevens betreffende aankoop (of verkoop - datum, aankoopprijs, aantal, kosten) kan invullen. Onder het tabblad kan men alle aankopen (open posities) in het verleden bekijken met hun rendementen.
Klik op de knop met het + teken rechts van "Mijn Volglijst". Dan kan je een nieuwe portfolio aanmaken, zelfde als bij Morningstar.
Bedankt ! Niet gezien dat je via Participaties dan een portefeuille kan ingeven, ipv alleen een volglijst.KayTee schreef: ↑Vandaag 15:20Op https://nl.investing.com/portfolio/
Klik op de knop met het + teken rechts van "Mijn Volglijst". Dan kan je een nieuwe portfolio aanmaken, zelfde als bij Morningstar.