Kredietkaart Argenta
Re: Kredietkaart Argenta
is het zin vol om als je af en toe koopt op internet 24 € te betalen voor de krediet kaart van argenta na 1 juli.
Ik ga de laatste jaren al niet meer op reis en zeker niet buiten europa.
Maar wat als ik later toch buiten europa zou gaan?
Ik ga de laatste jaren al niet meer op reis en zeker niet buiten europa.
Maar wat als ik later toch buiten europa zou gaan?
Er zijn alternatieven en ook die gratis zijn.
Persoonlijk zou ik voor die kaart geen 24 euro geven. Of ze nu vaak gebruikt wordt of weinig, het is altijd teveel.
Deze zijn gratis :
https://www.spaargids.be/sparen/visa-ve ... &view=visa
https://www.spaargids.be/sparen/masterc ... mastercard
Beobank heeft kaarten die 5 euro per jaar kosten en waar je je beschikbaar saldo kan vergroten door gewoon een storting te doen. Zelf ben ik daar al vele jaren erg tevreden over.
Persoonlijk zou ik voor die kaart geen 24 euro geven. Of ze nu vaak gebruikt wordt of weinig, het is altijd teveel.
Deze zijn gratis :
https://www.spaargids.be/sparen/visa-ve ... &view=visa
https://www.spaargids.be/sparen/masterc ... mastercard
Beobank heeft kaarten die 5 euro per jaar kosten en waar je je beschikbaar saldo kan vergroten door gewoon een storting te doen. Zelf ben ik daar al vele jaren erg tevreden over.
dus je betaald er 5 € voor de krediet kaart
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dus je betaalT 5 € voor de kredietkaart (tegenwoordige tijd). (4de leerjaar)
-
- Jr. Member
- Contacteer:
lullie, Heb je je nog nooit vergist als je iets op een smartphone tikt? Diversifieer maar, lullie.
Probeer 3 zinnen te schrijven, zonder 3 fouten.
Correct, een betaling met *DEBETkaart wordt meteen van uw rekening afgeschreven. Met de kredietkaart zal dat pas aan het eindE van de maand gebeuren.
*Debiet is een term die je vooral in technische, wetenschappelijke of economische contexten tegenkomt. Het verwijst naar de hoeveelheid vloeistof, gas of geld die per tijdseenheid stroomt.
Hoeveel cash vloeit er in de cashpoint/min.?

-
- Jr. Member
- Contacteer:
Iemand ervaring met de visa kredikaart van Europebank?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
iemand ervaring met de Afrikaanse taal? 

@donquishot
Leer eerst zelf goed nl voor je een andere gaat ver beteren
https://onzetaal.nl/taalloket/betaald-b ... 20d%20zit.
Leer eerst zelf goed nl voor je een andere gaat ver beteren
https://onzetaal.nl/taalloket/betaald-b ... 20d%20zit.
Ja. Je moet geen andere producten afnemen. Geen zichtrekening bij beobank verplicht.
Ik betaal wat centen minder dan ik jaarlijks terugkrijg maar dat gratis product is er niet meer. Ik heb zelf geen cashback.DonQuichot schreef: ↑23 april 2025, 22:02
Hier al geschreven en ik betaal 0€/jaar en 1% cashback 12 maand.
Al geschreven, ja.. maar niet iedereen leest de hele draad opnieuw.
https://www.spaargids.be/sparen/beobank ... assic.html
Er is vaak een actie dat je de 5 euro (eerste jaar) terugkrijgt na de eerste verrichting.
Deze is ook een echte krediet-kaart. Je kan het saldo terugbetalen in stukken, als je dat wil.
Dat houdt ook in dat de kaart geldt als een kredietopening ten bedrage van het maximum beschikbare bedrag en dat dat in het register van kredieten komt.
Je kan het saldo van de kaart verhogen door een storting, zoals gezegd.
Beobank is voor gekende klanten zeer vlot om het beschikbare bedrag te verhogen. Dat hebben ze me al meerdere keren voorgesteld maar mijn limiet van 3000 euro vind ik ruim voldoende.
Aangezien je door te storten ook kan verhogen, heb je dat zelf heel goed in de hand.
Je kan bij beobank je saldo zo vaak aanzuiveren als je wil. Bv. Net nadat je een uitgave hebt gedaan stort je het bedrag op je kaart. Dan gaat je saldo weer naar maximum.
De beobank kaarten zijn iets duurder dan andere merken voor betalingen of afhalingen in het buitenland in niet-euro munten.
Als je eerst geld bijstort en je maximum saldo verhoogt, rekenen ze minder kosten aan.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Het is al 5 jaar geleden dat ik nog op reis ben geweest en toen gebruikt ik de visa kaart. En ook om op AliExpress en vinted te betalen.
Daar dit vroeger aangeraden was of soms enkel mogelijk was om op internet via visa of Mastercard te betalen.
Heeft het nu nog zin om enkel voor aankopen op internet zo een visa of Mastercard te hebben?
Daar dit vroeger aangeraden was of soms enkel mogelijk was om op internet via visa of Mastercard te betalen.
Heeft het nu nog zin om enkel voor aankopen op internet zo een visa of Mastercard te hebben?
De nieuwe Bankkaart/ debetkaart die de Belgische banken uitgeven waar niet langer maestro op staat maar wel visa of Mastercard kan je gebruiken overal waar ze de creditkaart aanvaarden van dat merk.
Ik heb het al geprobeerd en het werkt goed.
Als je wil betalen in vreemde valuta, kijk dan wel eerst eens naar de kosten die de uitgever aanrekent (= je bank).
Een revolut rekening (of dergelijk merk) kost niets en is in dat geval zeer handig omdat je op voorhand vreemde valuta- subrekeningen hebt en je geen kosten betaalt in geval je een verrichting doet. Zij hebben ook een Mastercard/ visa debetkaart.
Wise is naar mijn ervaring duurder dan revolut.
Ik heb het al geprobeerd en het werkt goed.
Als je wil betalen in vreemde valuta, kijk dan wel eerst eens naar de kosten die de uitgever aanrekent (= je bank).
Een revolut rekening (of dergelijk merk) kost niets en is in dat geval zeer handig omdat je op voorhand vreemde valuta- subrekeningen hebt en je geen kosten betaalt in geval je een verrichting doet. Zij hebben ook een Mastercard/ visa debetkaart.
Wise is naar mijn ervaring duurder dan revolut.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Maar de nieuwe Bankaart waarover je spreekt dat is toch een debet kaart. Dus gaat het geld toch direct van de rekening en niet de maand nadien zoals mij een krediet kaart.
Wat gebruiken jullie om online aankopen te doen je klassieke bankkaart of een master/ visa kaart. Of paypal?
Wat gebruiken jullie om online aankopen te doen je klassieke bankkaart of een master/ visa kaart. Of paypal?
Revolut is een Litouwse bank.
Is dat wel betrouwbaar?
Is dat wel betrouwbaar?
lullie ? kennen we elkaar ? gelieve met respect te handelen aub.DonQuichot schreef: ↑23 april 2025, 22:01lullie, Heb je je nog nooit vergist als je iets op een smartphone tikt? Diversifieer maar, lullie.
Probeer 3 zinnen te schrijven, zonder 3 fouten.Correct, een betaling met *DEBETkaart wordt meteen van uw rekening afgeschreven. Met de kredietkaart zal dat pas aan het eindE van de maand gebeuren.
*Debiet is een term die je vooral in technische, wetenschappelijke of economische contexten tegenkomt. Het verwijst naar de hoeveelheid vloeistof, gas of geld die per tijdseenheid stroomt.
Hoeveel cash vloeit er in de cashpoint/min.?![]()
Zoals reeds gezegd, ik ben een franstalige vlaming. Als jij zo goed in het frans kan schrijven dan ik in het nederlands, dan heb je recht om te spreken. Anders gewoon zwijgen want je begint echt belachelijk te worden met uw onzin, Don Quichotte de la Mancha ....