Kredietkaart Argenta
Re: Kredietkaart Argenta
Als jullie de tijd die je aan het verschil van een paar euro voor die bankkaarten besteed nu eens aan wat anders zouden besteden, dan verdienden jullie een stuk meer n.m.m.
Ik vind dit maar "penny wise, pound foolish".
Ik vind dit maar "penny wise, pound foolish".
Laatst gewijzigd door Finny10 op 24 april 2025, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
U achter schuilen achter een nickname laat u niet toe om racistische uitspraken te doen. Gelieve op uw taal te letten !
Ja. Revolut heeft ook een Belgisch banklicentie en zet zijn klanten eerstdaags over naar Belgische rekeningnummers.
Je zet er je spaargeld niet... dus waarom niet ?
Neen. Ik vind jouw opmerkingen altijd zuur en van het soort "mij interesseert dit onderwerp niet".
Dat is ok. Move on !
Over de grond van de zaak : door op de kleine uitgaven te letten is groot te besparen.
Het blijft nuttig.
Ik doe het. Ik ga het ook blijven doen.
Met een kredietkaart gaat het geld één keer per maand van je rekening maar dat kan ook vier dagen na je uitgaven zijn.
Ik ben niet geïnteresseerd in krediet. Van mij mag het geld er direct af gaan. Immers, als ik iets aankoop met mijn creditcard betaal ik dat meestal binnen enkele dagen al terug.
Alle drie. Paypal het minst vaak.
Het hangt er van af welke betaalmethoden de verkoper wel of niet aanvaardt.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Zelf hier Curve in gebruik en card toegevoegd aan wallet om te betalen.
U doet een betaling in een winkel buiten Belgie, normaal direct een mail van uitgevoerde betaling.
Tankbeurt is bedrag pending gewoonlijk 150 € na 24 uur is correcte betaal bedrag zichtbaar.
En dan ook de mail voor de tankbeurt.
Curve is gekoppeld aan mijn niet gratis Kbc Mastercard.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Oei, je bevestigT nog eens wat ik schrijf.... Met hoog IQ guys hier bezig.glda19 schreef: ↑Gisteren 23:05 @donquishot
Leer eerst zelf goed nl voor je een andere gaat ver beteren
https://onzetaal.nl/taalloket/betaald-b ... 20d%20zit.

een beetje les die je krijgt rond je 8ste levensjaar.

Franstalige is een bijvoeglijk naamwoord dat afgeleid is van een taal, en wordt met een kleine letter geschreven.
Vlaming is een inwoner of bevolkingsgroep, en die krijgen een hoofdletter in het Nederlands.
Dus net zoals je zegt:
een Nederlandse Belg
een Franstalige Brusselaar
Altijd hoofdletter voor het volk of de inwoner (Vlaming, Belg, Brusselaar), maar niet voor het bijvoeglijk naamwoord (nederlands, franstalig, duitstalig).
P.S. is DonQuichot, niet @donquishot
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door DonQuichot op 24 april 2025, 20:56, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
lullie, leg me geen woorden in de mond of voor de Franstalige Vlaming "Ne me fais pas dire ce que je n'ai pas dit."
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.