Nieuwe forumsoftware
Nieuwe forumsoftware
Zoals je kan zien zijn we overgeschakeld naar nieuwe forumsoftware.
Het zal voor iedereen een beetje wennen zijn. Maar deze software heeft meer functionaliteiten en minder bugs.
Als u toch nog zaken ziet die niet werken of onduidelijk werken kan u hieronder een berichtje laten.
Alvast bedankt,
Kristof, Vaganzza en het ganse spaargids team
UPDATE: Toelichting bij de icoontjes en kleuren
ROOD: bijvoorbeeld
of
-> een topic met ongelezen berichten
ZWART: bijvoorbeeld
of
-> een topic waarvan alles gelezen is
ANIMATIE: bijvoorbeeld
of
-> een topic met veel berichten
SUBFORA: bijvoorbeeld
of
-> bevat subfora
-> ga naar het eerste ongelezen bericht
-> ga naar het laatst geplaatste bericht
Het zal voor iedereen een beetje wennen zijn. Maar deze software heeft meer functionaliteiten en minder bugs.
Als u toch nog zaken ziet die niet werken of onduidelijk werken kan u hieronder een berichtje laten.
Alvast bedankt,
Kristof, Vaganzza en het ganse spaargids team
UPDATE: Toelichting bij de icoontjes en kleuren
ROOD: bijvoorbeeld

ZWART: bijvoorbeeld

ANIMATIE: bijvoorbeeld

SUBFORA: bijvoorbeeld

Re: Nieuwe forumsoftware
Véél beter en vooral een stuk overzichtelijker dan ervoor!
Proficiat.
Proficiat.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is alvast even wennen aan de nieuwe look een de nieuwe smiley die ik net zie staan: 

forumsoftware
Op gebied van overzichtelijhkheid en snelheid alvast geen vooruitgang.
Hopelijk wel minder problemen.
Hopelijk wel minder problemen.
Het is even wennen, qua snelheid heb ik geen probleem, ik vind het wel jammer dat het icoontje "nieuw" vervangen is door het rechthoekje aan het begin van het onderwerp.
En de nicknames rechts van het scherm is ook even wennen, zoals het alles is met iets nieuw het is wennen
En de nicknames rechts van het scherm is ook even wennen, zoals het alles is met iets nieuw het is wennen

Hoe zit het eigenlijk met de licentievoorwaarden?
Moeten jullie niet op elke pagina melden dat deze software gebaseerd is op phpBB software?
Moeten jullie niet op elke pagina melden dat deze software gebaseerd is op phpBB software?
-
- Full Member
't Is inderdaad even wennen! Maar de lay-out lijkt me in elk geval mooi opgefrist.
Slechts 1 iets mis ik : vroeger stond er toen een bericht de dag zelf werd geplaatst bij datum laatste bericht : "vandaag" in vette letters. Nu staat enkel de datum zelf. Vroeger viel m.i. daardoor meer onmiddellijk op waar de meest recente berichten stonden.
Verder niets dan lof voor Spaargids : een onmisbare tool voor elke spaarder!
Slechts 1 iets mis ik : vroeger stond er toen een bericht de dag zelf werd geplaatst bij datum laatste bericht : "vandaag" in vette letters. Nu staat enkel de datum zelf. Vroeger viel m.i. daardoor meer onmiddellijk op waar de meest recente berichten stonden.
Wat ik ook mis is een weergave van de onderwerpstitel bovenaan in het globale forumoverzicht.
Nu staat daar enkel de naam van de persoon en het tijdstip, maar niet meer het onderwerp.
Dat wordt nu enkel maar weergegeven voor de recente berichten.
Nu staat daar enkel de naam van de persoon en het tijdstip, maar niet meer het onderwerp.
Dat wordt nu enkel maar weergegeven voor de recente berichten.
Het ziet er allemaal mooi uit.
Is het veel werk om als je op het 'Nieuw Bericht' icoontje klikt, dat je dan direct naar het eerste nieuwe bericht wordt geleid ?
Ik meen mij te herinneren dat deze functionaliteit wel in de vorige layout zat.
Is het veel werk om als je op het 'Nieuw Bericht' icoontje klikt, dat je dan direct naar het eerste nieuwe bericht wordt geleid ?
Ik meen mij te herinneren dat deze functionaliteit wel in de vorige layout zat.
Beste,
Kan het zijn dat ik geen knop meer heb 'Nieuw bericht' op een nieuwe topic te starten?
Ik zie deze in elk geval niet staan, ofwel kijk ik er grandioos over...
Kan het zijn dat ik geen knop meer heb 'Nieuw bericht' op een nieuwe topic te starten?
Vind ik ook wel een gemis, moest je dit terug kunnen invoeren, zou leuk zijn.mr intrest schreef:'t Is inderdaad even wennen! Maar de lay-out lijkt me in elk geval mooi opgefrist.
Nu je het zegt... Ik kan ook geen nieuwe topics openen.Bart schreef:Beste,
glennl schreef:Nu je het zegt... Ik kan ook geen nieuwe topics openen.Bart schreef:Beste,
In geen enkel subforum? Dat je dit niet kan bij aankondigingen is normaal.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Idd ik kan ook geen nieuwe onderwerpen startten.
Nee, ik heb wou een topic plaatsen bij de "termijnrekeningen en andere beleggingen" en daar zag ik het niet staan.
Daarna ook gecheckt bij 'Zichtrekeningen' en daarna bij de 'Spaarrekeningen'.
Nergens zie ik een button 'Nieuwe topic' staan.
Een knop 'reageer' heb ik wel => om te reageren om een bestaande topic.
Mvg,
Bart
Daarna ook gecheckt bij 'Zichtrekeningen' en daarna bij de 'Spaarrekeningen'.
Nergens zie ik een button 'Nieuwe topic' staan.
Een knop 'reageer' heb ik wel => om te reageren om een bestaande topic.
Mvg,
Bart