Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Een duidelijk bewijs dat het zeer, zeer slecht met Digi moet gaan ...Destereir schreef: ↑24 april 2025, 20:41 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250424_95042256
""""Hey! Telecom verstopt abonnement waarmee het Digi counterde: Testaankoop dient klacht in"""""
Want als men de hete adem nog in de nek zou voelen zouden ze zoiets niet doen.
Digi zijn een bende prutsers maar wij Belgen hebben het in onze genen gecementeerd dat we niet moeten overstappen en beter klagen over waar we zijn dan de stap in het "ongewisse" wagen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik zie het ook zo.voorheenCP1234 schreef: ↑24 april 2025, 23:22
Een duidelijk bewijs dat het zeer, zeer slecht met Digi moet gaan ...
Want als men de hete adem nog in de nek zou voelen zouden ze zoiets niet doen.
Als hey! geen noodzaak meer ziet om met dat product prijsbreker te zijn, het niet wil stopzetten voor nieuwe klanten maar het al weken verstopt op hun website, wil dat zeggen dat de concurrentie van Digi een pak minder te betekenen heeft dan op dag 1.
Hoeveel zijn er nog over van dat publiek dat wel zijn vertrouwen wou geven aan Digi. Ze hebben het goed verkl**t. Wie weggegaan is omwille van hun 1001 problemen met zowat alles komt niet gauw terug.
Eerlijk gezegd overweeg ik soms om terug een kaart van Digi te nemen voor een paar maanden per jaar, als ik op reis ga. Er zijn landen buiten Europa waar die digi sim goedkoper is dan een lokale operator om gesprekken te doen naar België. Of om oproepen op te ontvangen zijn ze ook erg goedkoop vaak.
Maar het is me de last niet waard.. en ook geen jaar klant zijn aan 60 euro.
Skype stopt...
Het zal viber out worden denk ik. Iemand recente ervaringen ermee ?
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Of de prijsbewuste consumenten die als eerste overstappen (een grote minderheid) zijn reeds naar de goedkopere aanbiedingen overgestapt. Het is dus niet meer zo interessant om nog in deze vijver te vissen, het is wellicht zelfs te veel concurrentie voor hun eigen duurdere formules, de meesten hebben met 15GB immers genoeg.