Kredietkaart Argenta
Re: Kredietkaart Argenta
Zelf hier Curve in gebruik en card toegevoegd aan wallet om te betalen.
U doet een betaling in een winkel buiten Belgie, normaal direct een mail van uitgevoerde betaling.
Tankbeurt is bedrag pending gewoonlijk 150 € na 24 uur is correcte betaal bedrag zichtbaar.
En dan ook de mail voor de tankbeurt.
Curve is gekoppeld aan mijn niet gratis Kbc Mastercard.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik begrijp uw punt en waardeer uw zorg over efficiëntie en prioriteiten. Echter, het is belangrijk om te overwegen dat het zorgvuldig beheren van kleine uitgaven net zo waardevol kan zijn als het streven naar grotere besparingen.
Met betrekking tot de maandelijkse terugkerende kleinere kosten, is het van belang te beseffen dat deze op de lange termijn aanzienlijk kunnen oplopen.
Elke beslissing, hoe klein ook, draagt bij aan het grotere geheel, en het is essentieel om in balans te blijven tussen het optimaliseren van kleinere kosten en het behalen van bredere financiële doelen.
Uw opmerking is zeker een waardevolle herinnering om altijd een holistische benadering van kostenbeheer te overwegen.
Laten we ook niet vergeten hoeveel tijd men besteed om 24 of 48 euro p.j. te besparen op een bankkaart of credit card. Als men diezelfde tijd zou besteden aan of wel werken, of het zich beter verdiepen in het investeren in de juiste producten, dan wel besparen op aan- en verkoopkosten middels een goedkopere broker en/of grotere orders.......tuinder666 schreef: ↑Gisteren 10:04Ik begrijp uw punt en waardeer uw zorg over efficiëntie en prioriteiten. Echter, het is belangrijk om te overwegen dat het zorgvuldig beheren van kleine uitgaven net zo waardevol kan zijn als het streven naar grotere besparingen.
Met betrekking tot de maandelijkse terugkerende kleinere kosten, is het van belang te beseffen dat deze op de lange termijn aanzienlijk kunnen oplopen.
Elke beslissing, hoe klein ook, draagt bij aan het grotere geheel, en het is essentieel om in balans te blijven tussen het optimaliseren van kleinere kosten en het behalen van bredere financiële doelen.
Uw opmerking is zeker een waardevolle herinnering om altijd een holistische benadering van kostenbeheer te overwegen.
N.m.m. zou het resultaat dan positiever zijn.
Uiteraard kan men stellen: nog beter en en.
Evenwel de tijd daarvoor is vaak te beperkt.
-
- Full Member
- Contacteer:
ik denk dat we hier wel overeen komen.
-> Uiteraard kan men stellen: nog beter en en.
-> Uiteraard kan men stellen: nog beter en en.
1 keer een uur besteden daaraan, tegelijk je kennis wat vergroten over dat onderwerp,...Finny10 schreef: ↑Gisteren 10:25
Laten we ook niet vergeten hoeveel tijd men besteed om 24 of 48 euro p.j. te besparen op een bankkaart of credit card. Als men diezelfde tijd zou besteden aan of wel werken, of het zich beter verdiepen in het investeren in de juiste producten, dan wel besparen op aan- en verkoopkosten middels een goedkopere broker en/of grotere orders.......
Ik bespaarde met dat uurtje "werk" al 15 jaar geld dat ik vroeger aan de bank gaf.
Zeer nuttig doorgebrachte tijd !
Mensen kunnen veel besparen op telecom. Duizenden euro's op 10 jaar. Ze zijn er te laks voor of denken dat het de moeite niet waard is, of ze zijn niet bekwaam om dat uit te zoeken.
Goed voor mij. Met / door de winst die de telecomgiganten doen aan zo'n mensen zetten ze producten in de markt voor de gierigaards. Hip hip hoera.
Zolang er klanten 48 euro betalen voor een kredietkaart is er minder noodzaak om andere producten hoger te gaan tariferen.
Brokers heb ik niet nodig. Beleggen doe ik niet. Werken.... daar ga ik over zwijgen

Dus... heb je gelijk ? Voor jou wel. Voor mij zeker niet.
Doe jij vooral waar je gelukkig mee wordt. Ik doe dat ook.
Wat is verspilde tijd ? De tijd die we hier beiden in dit forum stoppen. Dat heeft geen cent opgeleverd.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.