Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
Op geen enkel subforum...Vaganzza schreef:glennl schreef: Nu je het zegt... Ik kan ook geen nieuwe topics openen.
In geen enkel subforum? Dat je dit niet kan bij aankondigingen is normaal.
Pesoonlijk vind ik dat het nu net iets minder overzichtelijk is geworden.
Ik heb jammergenoeg in de week enkel 's avonds de tijd om het forum te bezoeken en ik probeer dit elke dag te doen, en ik ben het eens met sommige commentaren dat het minder duidelijk is geworden. Je kon ervoor vrij snel zien in welke onderwerpen nieuw en/of aangepast waren sinds je laatste bezoek, met het onderwerp erbij.
Ik ben onder andere ook geregistreerd op het forum van 9lives (van oorsprong voor games maar de meest uiteenlopende onderwerpen worden besproken in diverse rubrieken.) Daar staan de titels van de onderwerpen waar er in gepost staat sinds je laatste bezoek vetter dan de oude onderwerpen en zo kan je snel zien welke onderwerpen die je interesseren een aanpassing hebben gehad. Het forum van 9lives en spaargids.be zijn mijn "lievelingsforums" juist omdat ze zo makkelijk zijn.
Gelukkig is er nog de knop "nieuwe berichten", zo hebben we nog altijd een overzicht.
Jammer dat we blijbaar geen nieuwe onderwerpen kunnen starten, enkel reageren op bestaande onderwerpen.
Ach, misschien moet ik er gewoon nog aan wennen...
Ik wil wel benadrukken dat het team achter spaargids.be dit moet zien als opbouwende kritiek, ik ben heel blij dat het forum bestaat en zou er graag nog lang gebruik van willen maken.
Ik heb jammergenoeg in de week enkel 's avonds de tijd om het forum te bezoeken en ik probeer dit elke dag te doen, en ik ben het eens met sommige commentaren dat het minder duidelijk is geworden. Je kon ervoor vrij snel zien in welke onderwerpen nieuw en/of aangepast waren sinds je laatste bezoek, met het onderwerp erbij.
Ik ben onder andere ook geregistreerd op het forum van 9lives (van oorsprong voor games maar de meest uiteenlopende onderwerpen worden besproken in diverse rubrieken.) Daar staan de titels van de onderwerpen waar er in gepost staat sinds je laatste bezoek vetter dan de oude onderwerpen en zo kan je snel zien welke onderwerpen die je interesseren een aanpassing hebben gehad. Het forum van 9lives en spaargids.be zijn mijn "lievelingsforums" juist omdat ze zo makkelijk zijn.
Gelukkig is er nog de knop "nieuwe berichten", zo hebben we nog altijd een overzicht.
Jammer dat we blijbaar geen nieuwe onderwerpen kunnen starten, enkel reageren op bestaande onderwerpen.
Ach, misschien moet ik er gewoon nog aan wennen...

Ik wil wel benadrukken dat het team achter spaargids.be dit moet zien als opbouwende kritiek, ik ben heel blij dat het forum bestaat en zou er graag nog lang gebruik van willen maken.
super dat jullie zoveel feedback geven. Dat helpt echt om te verbeteren.
Alle suggesties die hierboven gedaan zijn zullen uitgevoerd worden. Het enige waar ik aan twijfel of het kan is het vetter zetten van de niet gelezen topic.
Berichten plaatsen zou nu moeten werken.
Alle suggesties blijven welkom
Alle suggesties die hierboven gedaan zijn zullen uitgevoerd worden. Het enige waar ik aan twijfel of het kan is het vetter zetten van de niet gelezen topic.
Berichten plaatsen zou nu moeten werken.
Alle suggesties blijven welkom
Nu lukt het inderdaad!
Bedankt voor de snelle reactie!
Mvg,
Bart
Bedankt voor de snelle reactie!
Mvg,
Bart
waar kan je wat info vinden over de gebruikte pictogrammen ( ik ben maar een simpele ziel!) ?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Wat bedoel je met 'gebruikte pictogrammen'?
bv links van de opgelijste "Forumindex" of van "Beleggen"Bart schreef:Wat bedoel je met 'gebruikte pictogrammen'?
ik mis de knop "meest recente berichten bekijken", die onderaan stond. Zo las ik iedere dag alle berichten die geschreven werden, dit tot de berichten die ik de vorige dag gelezen had. En zo moest ik niet telkens elke rubriek openen. Als je nu de nieuwe berichten bekijkt moet je ieder onderwerp openen en scrollen naar de laatste berichten.
Dit mis ik nu heel erg.
Dit mis ik nu heel erg.

Het zou handig zijn moesten links in posts in een nieuwe pagina openen. Sinds phpBB3 is dit standaard niet het geval.
Info: http://www.phpbb.com/kb/article/links-o ... w-windows/
duifje, ik kan dit alleen maar beamen !!! Ik hoop datdit gauw aangepast wordt.duifje schreef:ik mis de knop "meest recente berichten bekijken", die onderaan stond. Zo las ik iedere dag alle berichten die geschreven werden, dit tot de berichten die ik de vorige dag gelezen had. En zo moest ik niet telkens elke rubriek openen. Als je nu de nieuwe berichten bekijkt moet je ieder onderwerp openen en scrollen naar de laatste berichten.
Dit mis ik nu heel erg.
In het voorbeeld van je eigen post is dit ook zo dat de link in dezelfde pagina geopend wordt, als je dan terugkeert is je tekst terug en mag je opnieuw beginnen. Vervelend dus.glennl schreef:Het zou handig zijn moesten links in posts in een nieuwe pagina openen. Sinds phpBB3 is dit standaard niet het geval.
dit is geimplementeerdglennl schreef:Het zou handig zijn moesten links in posts in een nieuwe pagina openen. Sinds phpBB3 is dit standaard niet het geval.
Info: http://www.phpbb.com/kb/article/links-o" onclick="window.open(this.href);return false; ... w-windows/
alle nieuwe links die gepost worden zullen in nieuwe pagina openen
bedankt!
Ook onmisbaar voor mij.duifje schreef:ik mis de knop "meest recente berichten bekijken", die onderaan stond. Zo las ik iedere dag alle berichten die geschreven werden, dit tot de berichten die ik de vorige dag gelezen had. En zo moest ik niet telkens elke rubriek openen. Als je nu de nieuwe berichten bekijkt moet je ieder onderwerp openen en scrollen naar de laatste berichten.
Dit mis ik nu heel erg.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Of hebben we er gewoon met z'n allen los over gekeken Webmaster ?duifje schreef:ik mis de knop "meest recente berichten bekijken", die onderaan stond. Zo las ik iedere dag alle berichten die geschreven werden, dit tot de berichten die ik de vorige dag gelezen had. En zo moest ik niet telkens elke rubriek openen. Als je nu de nieuwe berichten bekijkt moet je ieder onderwerp openen en scrollen naar de laatste berichten.
Dit mis ik nu heel erg.
Sorry maar ik sluit mij aan bij de simpele zielen.duifje schreef:ik mis de knop "meest recente berichten bekijken", die onderaan stond. Zo las ik iedere dag alle berichten die geschreven werden, dit tot de berichten die ik de vorige dag gelezen had. En zo moest ik niet telkens elke rubriek openen. Als je nu de nieuwe berichten bekijkt moet je ieder onderwerp openen en scrollen naar de laatste berichten.
Dit mis ik nu heel erg.
Ik geraak er hier echt niet meer aan uit.
Vroeger kon ik zien welke berichten ik had gelezen en welke nieuw waren. De nieuwe berichten waren in het vet aangeduid, het was duidelijk. Geen tijdverlies met alles te overlopen....
Nu zie ik dat allemaal niet meer, en eerlijkgezegd vind ik het zoeken zo vervelend dat ik uit de spaargids ga en mij op iets anders concentreer.
Sorry, geef mij maar de oude layout.
Iness.