Re: Visa en Mastercard
Ik betaal zoveel mogelijk met visa, en dit vooral om die spaar-en pluk cheques te bemachtigen, die je héél véél voordelen bieden.
Daarnaast natuurlijk ook voor het uitstel van betalingen! Groot gelijk heb je!
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Je moet er geen parodie van maken hé...Sisse schreef: Ik betaal zoveel mogelijk met visa, en dit vooral om die spaar-en pluk cheques te bemachtigen, die je héél véél voordelen bieden.
Geef met een kredietkaart niet meer geld uit dan je met bancontact zou doen, betaal meteen uw facturen van uw kredietkaart.
Dus ik zie niet in welke nadelen er dan zijn?
Iedereen moet voor zijn eigen uitmaken of het interessant is maar in mijn geval zekers!
Ik probeer zoveel mogelijk met de visakaart niet te betalen als het niet nodig is, en wél te betalen als het wél nodig is. Dus altijd je facturen correct betalen, en zo mogelijk niet ermee betalen, als je ook met je bankontact kan betalen, want anders zou je jezelf wel eens in de problemen kunnen brengen, door niet tijdig te betalen, wat je feitelijk tijdig moet betalen. Dus, ik zou iedereen aanraden om te betalen, de ene keer met visa, de andere keer cash, dan met bankontact. En tenslotte niets betalen als je niets moét betalen.
@Brugse Leeuw,Brugse Leeuw schreef:Je moet er geen parodie van maken hé...Sisse schreef: Ik betaal zoveel mogelijk met visa, en dit vooral om die spaar-en pluk cheques te bemachtigen, die je héél véél voordelen bieden.
Geef met een kredietkaart niet meer geld uit dan je met bancontact zou doen, betaal meteen uw facturen van uw kredietkaart.
Iedereen moet voor zijn eigen uitmaken of het interessant is maar in mijn geval zekers!
Trek je vooral niets aan van de zever die sommigen hier komen posten.
Er zijn nu eenmaal mensen(?) die er graag een spelletje van maken om alles hier in het belachelijke te trekken, en de spaargidsers hun tijd te komen verprutsen.
Denk niet dat hij " er een parodie " van maakt, denk eerder dat er een paar vijzen ontbreken.Brugse Leeuw schreef:Je moet er geen parodie van maken hé...Geef met een kredietkaart niet meer geld uit dan je met bancontact zou doen, betaal meteen uw facturen van uw kredietkaart.Sisse schreef: Ik betaal zoveel mogelijk met visa, en dit vooral om die spaar-en pluk cheques te bemachtigen, die je héél véél voordelen bieden.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Dat wist ik nog niet: spaar- en pluk combineren met sunjets-punten sparenBrugse Leeuw schreef:De spaar en pluk actie geldt toch ook voor Mastercard?pool schreef: Mastercard van Sunjets: 1e jaar gratis, daarna 19,95. Per euro die je betaalt met de kaart krijg je een spaarpunt, 2500 punten is een kortingsbon van 25 euro op hun reizen (vliegvakanties, citytrips, ...) Sommige mensen hebben hier misschien meer aan dan een de spaar- en plukactie.
Dus uw Sunjets Mastercard inschrijven voor de spaar en pluk en je geniet 2 X voordeel!
Als je een gratis visa kaart van citibank hebt hoor ik dat je die niet kunt gebruiken bij die spaar en pluk actie omdat die niet gebonden zijn aan een bcc systeem,
wil mij dat eens iemand uitleggen ,en kan je dat veranderen
wil mij dat eens iemand uitleggen ,en kan je dat veranderen
Ik heb me onlangs uitgeschreven bij Spaar en Pluk. Ik zag er al langer het nut niet van in en alle checks die ik vorig jaar had gekregen waren niet gebruikt.
Kaarten die niet gelinkt zijn aan BCC kunnen niet deelnemen aan spaar en pluk,
is die dan ook bv minder veilig,
en blijkbaar is een gratis kaart van citi visa zo een,
is er iemand die daar een verschil in weet of verklaring voor heeft
In België zijn er 3 uitgevers van Visa/Mastercard:Vike schreef:Kaarten die niet gelinkt zijn aan BCC kunnen niet deelnemen aan spaar en pluk,
- Atos BCC
- Citibank
- Europabank
Bijna alle banken gebruiken Atos BCC om kaarten aan hun clienteel te verkopen. Vroeger waren de grootbanken hier ( Fortis, Dexia, KBC, ING) de eigenaars van BCC. Een aantal jaren terug is BCC verkocht aan Atos.
Citbank & Europabank geven zelf hun kaarten uit.