Pensioensparen Argenta (ARPE): status onzichtbaar?
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Pensioensparen Argenta (ARPE): status onzichtbaar?
Dag allemaal,
Ik betaal sinds dit jaar belastingen en doe daarom aan pensioensparen om mijn belastingen zo laag mogelijk te houden. De keuze is gevallen op het ARPE fonds van Argenta, beheerd door Petercam. De stand van het samengestelde pakket is op de website van Petercam te vinden.
Is het via je Argenta-account online ook te bekijken hoeveel je reeds hebt gestort? Ik kan online immers enkel zien dat er 870 euro van mijn rekening is gegaan, maar nergens is er een rekening bijgekomen! Je moet dat toch ergens kunnen zien/opvragen?
Dankjewel voor jullie aandacht. Nog veel beleggingsplezier.
mvg,
Luc
Ik betaal sinds dit jaar belastingen en doe daarom aan pensioensparen om mijn belastingen zo laag mogelijk te houden. De keuze is gevallen op het ARPE fonds van Argenta, beheerd door Petercam. De stand van het samengestelde pakket is op de website van Petercam te vinden.
Is het via je Argenta-account online ook te bekijken hoeveel je reeds hebt gestort? Ik kan online immers enkel zien dat er 870 euro van mijn rekening is gegaan, maar nergens is er een rekening bijgekomen! Je moet dat toch ergens kunnen zien/opvragen?
Dankjewel voor jullie aandacht. Nog veel beleggingsplezier.
mvg,
Luc
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Pensioensparen Argenta (ARPE): status onzichtbaar?
Ik kan dit ook niet zien via het online bankieren.
De stand is enkel op te vragen via het kantoor.
De stand is enkel op te vragen via het kantoor.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dankjewel.
Ik merk ook net het volgende draadje op: viewtopic.php?f=5&t=7875" onclick="window.open(this.href);return false;.
Dit mag worden gesloten.
Ik merk ook net het volgende draadje op: viewtopic.php?f=5&t=7875" onclick="window.open(this.href);return false;.
Dit mag worden gesloten.
De uitreksels waarop het aantal deelbewijzen vermeld staan kan men afprinten in het kantoor.