problemen E-banking argenta ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
problemen E-banking argenta ?
Op dinsdag 19 januari voerde ik een overschrijving in via ebanking. Ik heb geen memodatum ingevuld omdat de overschrijving diezelfde dag nog mocht gebeuren. ik kreeg, zoals altijd, een melding dat de overschrijving bevestigd en geregistreerd was. normaal gezien wordt een overschrijving zonder memodatum dezelfde dag uitgevoerd na 22u.
Bij het inloggen op ebanking merkte ik deze middag op dat het te betalen bedrag nog niet van mijn rekening is verdwenen.
Via ebanking 'zie' je welke overschrijvingen reeds werden uitgevoerd en bij die overschrijving staat enkel vermeld 'in verwerking'.
Zijn er onder jullie nog argentaklanten dit dit reeds voorgehad hebben dat een ingebrachte overschrijving zonder memodatum niet dezelfde avond wordt uitgevoerd.
Wat indien mijn betaling te laat toekomt ? Het te betalen bedrag is het voorschot op de aankoop van een huis en dat bedrag moet tegen 25/1 op de derdenrekening van het immokantoor staan.... Kan iemand me raad geven wat me te doen staat als de overschrijving tegen morgenavond nog niet verricht is ? Ik wil niet het risico lopen dat het voorschot te laat op de rekening van het immokantoor staat ondanks dat ik het ruime tijd voordien heb ingevoerd via ebanking
MVG,
indigo
Bij het inloggen op ebanking merkte ik deze middag op dat het te betalen bedrag nog niet van mijn rekening is verdwenen.
Via ebanking 'zie' je welke overschrijvingen reeds werden uitgevoerd en bij die overschrijving staat enkel vermeld 'in verwerking'.
Zijn er onder jullie nog argentaklanten dit dit reeds voorgehad hebben dat een ingebrachte overschrijving zonder memodatum niet dezelfde avond wordt uitgevoerd.
Wat indien mijn betaling te laat toekomt ? Het te betalen bedrag is het voorschot op de aankoop van een huis en dat bedrag moet tegen 25/1 op de derdenrekening van het immokantoor staan.... Kan iemand me raad geven wat me te doen staat als de overschrijving tegen morgenavond nog niet verricht is ? Ik wil niet het risico lopen dat het voorschot te laat op de rekening van het immokantoor staat ondanks dat ik het ruime tijd voordien heb ingevoerd via ebanking
MVG,
indigo
Re: problemen E-banking argenta ?
Ik heb gisteren toevallig twee overschrijvingen uitgevoerd zonder memodatum bij argenta via online bankieren. Vandaag staat bij deze overschrijvingen als referentie " uitgevoerd ".
Misschien even bellen naar het kantoor.
Misschien even bellen naar het kantoor.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hallo,
Is waarschijnlijk wel uitgevoerd maar komt maar pas op jouw scherm volgende dag met de correcte valuta.
Is waarschijnlijk wel uitgevoerd maar komt maar pas op jouw scherm volgende dag met de correcte valuta.
Verschillende mogelijkheden. Ook bv als je saldo ontoereikend is (door bv materiële fout bij inbrengen overschrijving), zal de verrichting nog een tijdje in "in verwerking" blijven staan.
Bedankt voor jullie antwoorden..... Ik heb net nog even ingelogd op internetbankieren van Argenta en het bedrag is overgeschreven naar de begunstigde. Ik ben er nu in elk geval een pak geruster in nu ik 'gezien' heb dat de verrichting effectief gebeurd is.
De normale gang van zaken is dat je het voorschot betaald bij het opmaken van de verkoopsovereenkomst en dit doet bij de NOTARIS, De notaris houdt het geld in zijn bezit tot bij de ondertekening van de notariééle akte.indigo schreef:Bedankt voor jullie antwoorden..... Ik heb net nog even ingelogd op internetbankieren van Argenta en het bedrag is overgeschreven naar de begunstigde. Ik ben er nu in elk geval een pak geruster in nu ik 'gezien' heb dat de verrichting effectief gebeurd is.