Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
pol schreef:Je kan aanvinken of je je wil abonneren op een item. Nu krijg ik van "het aandeel DEXIA" (wat ik nooit heb aangevinkt, zelfs nog nooit geopend) regelmatig nieuws in m'n mailbox....en kan het NIET uitvinken.
Je kan dat beheren via gebruikerspaneel -> overzicht -> Abonnementenbeheer
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik krijg ook nieuws in mijn mailbox waar ik naar mijn weten niet om gevraagd heb.
Wat wil dat eigenlijk zeggen abonneren?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: forumsoftware
Ikzelf heb 'n freesurf internetverbinding, ik vrees dat ik zal moeten afscheid nemen van julliesandra.v2 schreef:Op gebied van overzichtelijhkheid en snelheid alvast geen vooruitgang.
Hopelijk wel minder problemen.

Dit platform wordt écht te zwaar voor m'n verbinding, ik heb écht alle moeite om zo verder te werken terwijl ik op nog verschillende andere fora actief ben en daar gewoon goed kan aan deelnemen.

Ik heb geen zin om m'n gratis internetverbinding in te ruilen tegen 'n betalende aan pakweg 25 of 30€/mnd, zoveel voordeel doe ik met spaargids niet. Ik zal nog eens langslopen van op het werk... maar dat zal dan véél minder zijn. Jammer.
Verder vindt ik het véél minder overzichtelijk dan vroeger.
Misschien krijgen we ook te veel mogelijkheden voor de privé-berichten, we krijgen hier meer mogelijkheden als op andere fora waar de pm's behoorlijk beperkt zijn om te bewaren.

iness schreef:Ik krijg ook nieuws in mijn mailbox waar ik naar mijn weten niet om gevraagd heb.
Abonneren wil zeggen dat je in je mailbox een mail krijgt telkens wanneer er gepost wordt in dat topic. Als je dit niet wilt dan je dit afzetten in je gebruikerspaneel.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: forumsoftware
Blijkbaar heb ik het probleem enkel via IE8 in combinatie met m'n pop-up blocker. Via Chrome en Firefox loopt-ie weer normaal. Met dank aan de Webmaster !! TOPPIE!!Spruitekop schreef:Ikzelf heb 'n freesurf internetverbinding, ik vrees dat ik zal moeten afscheid nemen van jullie![]()
Dit platform wordt écht te zwaar voor m'n verbinding, ik heb écht alle moeite om zo verder te werken terwijl ik op nog verschillende andere fora actief ben en daar gewoon goed kan aan deelnemen.![]()
Ik heb geen zin om m'n gratis internetverbinding in te ruilen tegen 'n betalende aan pakweg 25 of 30€/mnd, zoveel voordeel doe ik met spaargids niet. Ik zal nog eens langslopen van op het werk... maar dat zal dan véél minder zijn. Jammer.
Verder vindt ik het véél minder overzichtelijk dan vroeger.
Misschien krijgen we ook te veel mogelijkheden voor de privé-berichten, we krijgen hier meer mogelijkheden als op andere fora waar de pm's behoorlijk beperkt zijn om te bewaren.

duifje schreef:ik mis de knop "meest recente berichten bekijken", die onderaan stond. Zo las ik iedere dag alle berichten die geschreven werden, dit tot de berichten die ik de vorige dag gelezen had. En zo moest ik niet telkens elke rubriek openen. Als je nu de nieuwe berichten bekijkt moet je ieder onderwerp openen en scrollen naar de laatste berichten.
Dit mis ik nu heel erg.
Ook deze knop is nu terug.
Hij noemt nu "Alle berichten lezen" en is te vinden op de indexpagina.
Ik denk dat we hiermee alle vragen voor verbetering uitgevoerd hebben.
Wie nog suggesties heeft mag die altijd blijven doen hieronder.
Prachtig. Bedankt. Schitterend forum.
Is het niet mogelijk de berichten volledig te tonen, nu zie je alleen de 3 eerste lijnen. "Ga naar bericht" is er wel, maar dit wordt heel vervelend als je alle berichten wil bekijken.admin schreef:duifje schreef:ik mis de knop "meest recente berichten bekijken", die onderaan stond. Zo las ik iedere dag alle berichten die geschreven werden, dit tot de berichten die ik de vorige dag gelezen had. En zo moest ik niet telkens elke rubriek openen. Als je nu de nieuwe berichten bekijkt moet je ieder onderwerp openen en scrollen naar de laatste berichten.
Dit mis ik nu heel erg.
Ook deze knop is nu terug.
Hij noemt nu "Alle berichten lezen" en is te vinden op de indexpagina.
Ik denk dat we hiermee alle vragen voor verbetering uitgevoerd hebben.
Wie nog suggesties heeft mag die altijd blijven doen hieronder.
Misschien nog een detail:
Hoewel (permanent) aangemeld krijg ik onderaan het overzicht "Beleggen" deze boodschap:
"U heeft niet de benodigde permissies om onderwerpen in dit forum te bekijken. "
Het stoort mijzelf niet, maar het is toch even schrikken.
Hoewel (permanent) aangemeld krijg ik onderaan het overzicht "Beleggen" deze boodschap:
"U heeft niet de benodigde permissies om onderwerpen in dit forum te bekijken. "
Het stoort mijzelf niet, maar het is toch even schrikken.
Ik vind de optie "alle berichten lezen" ook supergoed, maar inderdaad had het bij de eerste oogopslag nog niet echt gezien, het bericht staat er niet volledig op. Ik vind ook dat het beter volledig leesbaar zou zijn zonder muisklik.
Ik zou in ieder geval bij het openen van de spaargids eerst die pagina openen, want die vind ik nuttig, als de volledige tekst dan leesbaar is.
Ik zou in ieder geval bij het openen van de spaargids eerst die pagina openen, want die vind ik nuttig, als de volledige tekst dan leesbaar is.
Ik vind het behoorlijk vervelend dat je telkens je in een topic reageert moet uitvinken dat je een notificatie krijgt als er een reactie is geplaatst... Je zou dit globaal moeten kunnen uitschakelen.
dat is ook mogelijk, zie viewtopic.php?f=4&t=8277" onclick="window.open(this.href);return false;Wook schreef:Ik vind het behoorlijk vervelend dat je telkens je in een topic reageert moet uitvinken dat je een notificatie krijgt als er een reactie is geplaatst... Je zou dit globaal moeten kunnen uitschakelen.
Past hier misschien niet, maar deze link werkt niet: https://www.spaargids.be/sparen/hou-ver ... -bank.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik durf me er nog niet over uitspreken of het zal mogelijk zijn of niet.fxa schreef: Is het niet mogelijk de berichten volledig te tonen, nu zie je alleen de 3 eerste lijnen. "Ga naar bericht" is er wel, maar dit wordt heel vervelend als je alle berichten wil bekijken.
Ten laatste tegen zaterdag krijgen we hierover uitsluitsel.
Indien het enigszins haalbaar is ga ik het laten implementeren.
Hoewel ik permanent sta aangemeld moet ik telkens opnieuw aanmelden als ik op het forum wil,
grt
grt