zichtrekening bij Goffin Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
zichtrekening bij Goffin Bank
Gisteren kreeg mijn oude moeder van haar agent te horen dat Goffin Bank stopt met het aaNbieden van zichtrekeningen. Alhoewel zij geen bankkaarten gaven, was het voor vele mensen toch een extra service dat hun agent op verzoek bij hun thuis kwam. Mijn moeder kan zich niet meer verplaatsen, en internet is geheel uit den boze (bijna 80 jaar). Haar agent heeft haar nu gezegd dat tegen 01.03.2010 (slechts 5 weken!!!) alles gedaan is. Ze moedt dus alles gaan aanpassen van pensioen tot andere betalingen.
Bedankt Goffin!!! Met groeten aan de nieuwe bazen (de textielbarons).
Gelukkig heb ik zelf niet het idee gehad om ook bij die bank te gaan. Na 15 jaar wordt m'n moeder nu in de ... gezet.
Dit zou wel eens het begin van het einde kunne betekenen voor deze kleine bank.
Lowieken.
Bedankt Goffin!!! Met groeten aan de nieuwe bazen (de textielbarons).
Gelukkig heb ik zelf niet het idee gehad om ook bij die bank te gaan. Na 15 jaar wordt m'n moeder nu in de ... gezet.
Dit zou wel eens het begin van het einde kunne betekenen voor deze kleine bank.
Lowieken.
Re: zichtrekening bij Goffin Bank
gaat de agent al zijn klanten in de kou laten staan?
of eventueel overstappen naar een andere bankinstelling (record/fintro/axa/...)?
Normaal gezien moet die agent toch omzet/winst hebben gemaakt op zijn bankactiviteit,
dus het zou bizar zijn moest hij dit inkomen niet proberen veilig te stellen.
Eventueel kan je Argenta proberen, dit zijn ook zelfstandige kantoorhouders die waar nodig (lees: waar geld te rapen valt) huisbezoeken doen.
of eventueel overstappen naar een andere bankinstelling (record/fintro/axa/...)?
Normaal gezien moet die agent toch omzet/winst hebben gemaakt op zijn bankactiviteit,
dus het zou bizar zijn moest hij dit inkomen niet proberen veilig te stellen.
Eventueel kan je Argenta proberen, dit zijn ook zelfstandige kantoorhouders die waar nodig (lees: waar geld te rapen valt) huisbezoeken doen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: zichtrekening bij Goffin Bank
Goffin bank is onlangs overgenomen door de NV Datex, de eigenaar van CKV. Ik dacht niet dat CKV zichtrekeningen aanbiedt.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!