Nieuwe forumsoftware
- firestarter87
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Nieuwe forumsoftware
+1Vike schreef:Hoewel ik permanent sta aangemeld moet ik telkens opnieuw aanmelden als ik op het forum wil,
grt
hetzelfde bij mijVike schreef:Hoewel ik permanent sta aangemeld moet ik telkens opnieuw aanmelden als ik op het forum wil,
grt
- Miss Moneypenny
- Full Member
- Contacteer:
Beste webmaster,
Mooie nieuwe lay-out en overzichtelijk.
...Bij mij is de selectiemogelijkheid voor het ingeven van de periodes voor de spaarrekeningen en termijnrekeningen ZEEEER klein weergegeven. Is dit bij anderen ook zo of ligt dit aan mijn computerinstellingen ?
Indien dit kan verholpen worden ...graag
Verder vind ik dit een prima verbetering
...Bij mij is de selectiemogelijkheid voor het ingeven van de periodes voor de spaarrekeningen en termijnrekeningen ZEEEER klein weergegeven. Is dit bij anderen ook zo of ligt dit aan mijn computerinstellingen ?

Dit is bij anderen ook zo.Miss Moneypenny schreef:Beste webmaster,
Beste mooi maar heb toch een vraagje.
Nu ziet men steeds de 5 laatste nieuwe berichten.
Kan men niet bij ieder bezoek alle recente berichten plaatsen zoals bv bij
http://www.oplossing.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Beste mooi maar heb toch een vraagje.
Krijg de bijlage niet geplaatst van de site als vb
Maar men ziet het in de opening met als tekst "De recentste berichten"
thanks en greetz
jempi25
thanks en greetz
jempi25
Bedankt voor de complimentjes.Miss Moneypenny schreef:Beste webmaster,
Er zijn nog een paar kinderziektes die we er nu een voor een moeten uitkrijgen.
Lettertype van de selectieboxen is aangepast. Zou nu moeten in orde zijn.
Aan de mensen die telkens opnieuw moeten inloggen. Dit gaan we moeten bestuderen, maar zelf hebben we dit probleem niet.
Het zou ons helpen indien iemand eens toelicht in welk scenario dit gebeurt: wat doe je na de eerste inlog? Stap voor stap uitleggen.
dit is eigenlijk al aanwezig.jempi25 schreef:Beste mooi maar heb toch een vraagje.
thanks en greetz
jempi25
In de submenu van het forum (grijze balk) bovenaan de site zie je staan 'laatste berichten'
Wel worden de berichten afgebroken na een aantal woorden. Dit zijn we aan het bekijken hoe we dat gaan oplossen.
Als ik mijn pc even niet gebruik (standby of afsluit) en dan terug naar spaargids ga, ben ik niet aangelogd. Wanneer ik klik op aanmelden, staat er welkom Maarten dus ik moet wel niet meer mijn gebruikersnaam en paswoord ingeven. 1 keer heb ik me wel volledig moeten aanloggen met gebruikersnaam en paswoord. Wanneer ik spaargids verlaat log ik mij nooit af, ik sluit gewoon het venster.admin schreef:Aan de mensen die telkens opnieuw moeten inloggen. Dit gaan we moeten bestuderen, maar zelf hebben we dit probleem niet.
Het zou ons helpen indien iemand eens toelicht in welk scenario dit gebeurt: wat doe je na de eerste inlog? Stap voor stap uitleggen.
bedankt maarten voor de inlichting.
Dus als ik het goed begrijp: probleem doet zich voor na een tijdje in slaapstand (vermoedelijk bij langer dan 1u)
-> als je daarna gewoon rondsurft blijft er rechtsbovenaan staan 'aanmelden'. Pas als je erop klik ben je weer aangemeld en staat er 'mijn profiel' in plaats van 'aanmelden'.
Wat gebeurt er als je niet klikt op aanmelden en gewoon rechtstreeks naar het forum gaat? Wordt je dan herkend in het forum?
Dus als ik het goed begrijp: probleem doet zich voor na een tijdje in slaapstand (vermoedelijk bij langer dan 1u)
-> als je daarna gewoon rondsurft blijft er rechtsbovenaan staan 'aanmelden'. Pas als je erop klik ben je weer aangemeld en staat er 'mijn profiel' in plaats van 'aanmelden'.
Wat gebeurt er als je niet klikt op aanmelden en gewoon rechtstreeks naar het forum gaat? Wordt je dan herkend in het forum?
Thanks Webmaster heb mijn ogen niet genoeg open gedaan!
Maar wat Maarten heeft heb ik ook, namelijk bij een verwittiging via mail dat er een nieuw antwoord is, klik ik op de link om dit antwoord te bekijken en er staat dan> u ben ingelogd en een mogelijkheid om af te melden.
Klik ik de tweede keer op dezelfde link via mail dan opent het wel als aangemeldt en kan ik het lezen.
Ook waarschijnlijk bij lang niet meer op de spaargids site forum geweest te zijn???
groetjes
Maar wat Maarten heeft heb ik ook, namelijk bij een verwittiging via mail dat er een nieuw antwoord is, klik ik op de link om dit antwoord te bekijken en er staat dan> u ben ingelogd en een mogelijkheid om af te melden.
Klik ik de tweede keer op dezelfde link via mail dan opent het wel als aangemeldt en kan ik het lezen.
Ook waarschijnlijk bij lang niet meer op de spaargids site forum geweest te zijn???
groetjes
Webmaster
nee je moet telkens inloggen als je bv langer dan een uurtje spaargids verlaat,
maar aangezien je gegevens worden onthouden met het vinkje moet je juist op aanklikken melden en je bent natuurlijk weer ingelogd,
maar het is zoals je zegt als je spaargids verlaat en langer dan een uurtje ongeveer terug op het forum wil,
grt
nee je moet telkens inloggen als je bv langer dan een uurtje spaargids verlaat,
maar aangezien je gegevens worden onthouden met het vinkje moet je juist op aanklikken melden en je bent natuurlijk weer ingelogd,
maar het is zoals je zegt als je spaargids verlaat en langer dan een uurtje ongeveer terug op het forum wil,
grt
Voila, nu moest ik mij weer aanloggen (met gebruikersnaam en paswoord). Als ik dat niet doe, lijkt het alsof ik een bezoeker ben (er wordt bijvoorbeeld niet aangegeven welke berichten nieuw zijn sinds mijn vorig bezoek enzo).
Alle berichten lezen bevat nu de volledige berichten. Geen afbreking meer.
In verband met de automatische login problemen.
Wie niet automatisch ingelogd wordt, zou eens volgende moeten testen:
Druk op F5 terwijl u in het forum bent (en nog niet ingelogd bent). Als u dan plots wel ingelogd bent, laat dan hieronder weten welke browser u gebruikt.
Dank voor de hulp.
Wie niet automatisch ingelogd wordt, zou eens volgende moeten testen:
Druk op F5 terwijl u in het forum bent (en nog niet ingelogd bent). Als u dan plots wel ingelogd bent, laat dan hieronder weten welke browser u gebruikt.
Dank voor de hulp.