Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
De wijzig knop staat niet ( meer ) bij een bericht dat ik wens te wijzigen ( taalfout ). Komt die er niet steeds te staan of is deze mogelijkheid beperkt in de tijd.
Die staat er wel nog : ik heb hem zojuist nog gebruikt :Darts schreef:De wijzig knop staat niet ( meer ) bij een bericht dat ik wens te wijzigen ( taalfout ). Komt die er niet steeds te staan of is deze mogelijkheid beperkt in de tijd.
Rechts bovenaan je bericht, naast ""citeer".
Maar je moet uiteraard aangelogd zijn om het te kunnen zien.
Intussen heb ik gemerkt dat die knop er 's anderendaags inderdaad niet meer bijstaatLouise schreef:Die staat er wel nog : ik heb hem zojuist nog gebruikt :Darts schreef:De wijzig knop staat niet ( meer ) bij een bericht dat ik wens te wijzigen ( taalfout ). Komt die er niet steeds te staan of is deze mogelijkheid beperkt in de tijd.
Rechts bovenaan je bericht, naast ""citeer".
Maar je moet uiteraard aangelogd zijn om het te kunnen zien.

ik heb het eens uitgepluisd en inderdaad, na 90 minuten kan je uw bericht niet meer aanpassen.
Ik heb dit gewijzigd naar 1440 minuten (=24uur)
Ik heb dit gewijzigd naar 1440 minuten (=24uur)
Nog altijd geen verbeteringen waar te nemen bij het inloggen !!!!
inloggen zijn we mee bezig, is een moeilijk probleem.
Vanboven in het overzicht zie je recente berichten lezen/actieve onderwerpen bekijken/onbeantwoorde onderwerpen bekijken.
Ik zou het zeer handig vinden als de knop nieuwe berichten bekijken daar ook zou staan, ik vermoed dat dit wel implementeerbaar is omdat je als je via het forumindex gaat dat wel kunt kiezen.
Ik zou het zeer handig vinden als de knop nieuwe berichten bekijken daar ook zou staan, ik vermoed dat dit wel implementeerbaar is omdat je als je via het forumindex gaat dat wel kunt kiezen.
Hallo Vike,
U ontvangt deze notificatie omdat u geabonneerd bent op het onderwerp
"Nieuwe forumsoftware" op "Spaargids.be forum". Dit onderwerp heeft een
nieuwe reactie ontvangen sinds uw laatste bezoek. U kunt de volgende link
gebruiken om de reacties te bekijken die er zijn gemaakt, er zullen geen
notificaties meer gestuurd worden totdat u het onderwerp heeft bezocht.
en toch ben ik nergens op geabonneerd,telkens ik een reactie plaats ergens loggen jullie mij terug in,vervelend veranderen is niet altijd een verbetering sorry
en toch ben ik nergens op geabonneerd,telkens ik een reactie plaats ergens loggen jullie mij terug in,vervelend veranderen is niet altijd een verbetering sorry
Dat is in dit topic al eens aan bod geweest:Vike schreef:Hallo Vike,
Maarten schreef:dat is ook mogelijk, zie viewtopic.php?f=4&t=8277" onclick="window.open(this.href);return false;Wook schreef:Ik vind het behoorlijk vervelend dat je telkens je in een topic reageert moet uitvinken dat je een notificatie krijgt als er een reactie is geplaatst... Je zou dit globaal moeten kunnen uitschakelen.
Je mag zoveel uitschakelen als je wil ,elke keer als je iets plaatst krijg je terug een bericht en het spel begint opnieuw
Vike schreef:Je mag zoveel uitschakelen als je wil ,elke keer als je iets plaatst krijg je terug een bericht en het spel begint opnieuw
Heb je de stappen gevolgd in het 2de bericht van dit topic?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
aangepastfredd schreef:Vanboven in het overzicht zie je recente berichten lezen/actieve onderwerpen bekijken/onbeantwoorde onderwerpen bekijken.
@webmaster deze morgen nog een mail ontvangen,hieronder zie je duidelijk dat ik de stappen volg,nu dat ik deze reactie plaats zal het weer veranderen denk ik
Hallo Vike,
Hieronder is de lijst van forums en onderwerpen waarop u geabonneerd bent. U krijgt een e-mailbericht toegestuurd wanneer er een nieuw bericht is. Om het abonnement op te zeggen, markeert u het forum of onderwerp, en klikt u op de Abonnement opzeggen knop.
U volgt geen forum.
U volgt geen onderwerpen.
Hallo Vike,
Hieronder is de lijst van forums en onderwerpen waarop u geabonneerd bent. U krijgt een e-mailbericht toegestuurd wanneer er een nieuw bericht is. Om het abonnement op te zeggen, markeert u het forum of onderwerp, en klikt u op de Abonnement opzeggen knop.
U volgt geen forum.
U volgt geen onderwerpen.
Hallo Vike,
Zoals vaganzza eerder aangaf moet je de instelling Informeer mij standaard wanneer er een reactie is uitschakelen.
Je kan dit vinden in je gebruikerspaneel
Ik heb het voor jou nagekeken en je hebt dit nog niet gedaan. Ik heb het nu voor u uitgeschakeld.
Zoals vaganzza eerder aangaf moet je de instelling Informeer mij standaard wanneer er een reactie is uitschakelen.
Je kan dit vinden in je gebruikerspaneel
Ik heb het voor jou nagekeken en je hebt dit nog niet gedaan. Ik heb het nu voor u uitgeschakeld.
Opties Bijlage toevoegen
BBCode uitschakelen
Smileys uitschakelen
URL’s niet automatisch omzetten
Onderschrift toevoegen (onderschrift kan aangepast worden in het gebruikerspaneel)
Stuur mij een notificatie als er een reactie is geplaatst
Al je dit bedoeld dat had ik reeds uitgeschakeld ,raar
maar thx
BBCode uitschakelen
Smileys uitschakelen
URL’s niet automatisch omzetten
Onderschrift toevoegen (onderschrift kan aangepast worden in het gebruikerspaneel)
Stuur mij een notificatie als er een reactie is geplaatst
Al je dit bedoeld dat had ik reeds uitgeschakeld ,raar
maar thx