Actie binckbank
TIP
Actie binckbank
Naar jaarlijkse gewoonte is Binckbank (online makelaar) terug met z'n aanwervingsactie begonnen.
Binckank is samen met keytrade één van de goedkopere makelaars om aandelen te kopen/verkopen.
Als je als bestaande klant een nieuwe klant aanbrengt, krijg je beiden 100 EUR aan transactietegoed.
Ikzelf heb 4 kaartjes om uit te delen. Moest je dus dus interesse hebben, stuur me gerust een persoonlijk bericht!
Binckank is samen met keytrade één van de goedkopere makelaars om aandelen te kopen/verkopen.
Als je als bestaande klant een nieuwe klant aanbrengt, krijg je beiden 100 EUR aan transactietegoed.
Ikzelf heb 4 kaartjes om uit te delen. Moest je dus dus interesse hebben, stuur me gerust een persoonlijk bericht!
Re: Actie binckbank
Heb ook een en ander uit te delen dus als die van MausII uitverkocht zijn, geef maar een schreeuw
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Indien Maus en Jurgen volgeboekt zijn,hier is alsnog plek
Gegevens kunnen eventueel per mail uitgewisseld worden.

Gegevens kunnen eventueel per mail uitgewisseld worden.
Idem hier.... (Ik had gisteren al een vergelijkbaar bericht geplaatst, staat nu in het subforum "besparingstips".)
Ook ik kan nog klanten aanbrengen ...
Stuur me via een persoonlijk bericht onderstaande gegvens en ik schrijf je onmiddellijk online in.
Familienaam
Voornaam
Geslacht Man Vrouw
Straatnaam
Nummer Bus
Postcode
Gemeente
Land
Taal
Stuur me via een persoonlijk bericht onderstaande gegvens en ik schrijf je onmiddellijk online in.
Familienaam
Voornaam
Geslacht Man Vrouw
Straatnaam
Nummer Bus
Postcode
Gemeente
Land
Taal
Ik heb ook nog kaartjes, maar eigenlijk staat deze draad verkeerd en moet die bij "besparingstips" staan.
Eventjes opmerken dat het over 100 euro ipv 125 euro gaat
Eventjes opmerken dat het over 100 euro ipv 125 euro gaat
ik heb ooit eens een rekening geopend bij binckbank, maar ben nooit beginnen beleggen
weet iemand hoe ik die afsluit bij hen? Dan kan ik ze opnieuw openen en gratis transacties hebben
weet iemand hoe ik die afsluit bij hen? Dan kan ik ze opnieuw openen en gratis transacties hebben

ER Moeten een aantal maanden zijn tussen sluiten en openen, dus dat lukt voorlopig niet
hoeveel maanden?
anders sluit ik die nu zoizo al af en doe ik binnen een paar maanden eens mee als er een actie is.
anders sluit ik die nu zoizo al af en doe ik binnen een paar maanden eens mee als er een actie is.

Is deze aktie nog geldig?
Nog iemand die mij kan toevoegen als nieuwe klant?
Nog iemand die mij kan toevoegen als nieuwe klant?
Bij nader inzien loopt de introductieactie tot 15 maart. Dwz op die dag moet een van ons uw gegevens doorgegeven hebben aan Binckbank.
Geïnteresseerden hebben dus nog even.
Ik wil nog steeds mensen aanbrengen en dat geldt in principe ook voor alle anderen hierboven
Geïnteresseerden hebben dus nog even.
Ik wil nog steeds mensen aanbrengen en dat geldt in principe ook voor alle anderen hierboven

Sofie heeft me ondertussen ingeschreven, bedankt aan iedereen die gereageerd heeft.
Mvg
Mvg