super bespaard met carrefour 2+1 gratis
super bespaard met carrefour 2+1 gratis
In het reclameblad van Carrefour deze week 13 mrt tot 23 mrt stond:
mega pack 56 tablettes (all in 1) 14.19 € met als reclame 2+1 gratis
In de rekken lagen ook bons met 5€ korting op dezelfde verpakking.
Ik dus met 3 stuks en 3 bons naar de kassa.
Op het kassaticket vond ik: prijs van 13.09 per verpakking ( was dus al lager dan vermeld)
- 10€ leveranciersbons (3 wilde de kassierster niet aanvaarden, maar in principe zou het kunnen)
en één verpakking gratis.
De 3 dozen kosten mij dus 16.18€ ipv 42.57€
Mooie besparing vond ik (+ dan nog 6 mega zakjes gogos voor de kinderen)
mega pack 56 tablettes (all in 1) 14.19 € met als reclame 2+1 gratis
In de rekken lagen ook bons met 5€ korting op dezelfde verpakking.
Ik dus met 3 stuks en 3 bons naar de kassa.
Op het kassaticket vond ik: prijs van 13.09 per verpakking ( was dus al lager dan vermeld)
- 10€ leveranciersbons (3 wilde de kassierster niet aanvaarden, maar in principe zou het kunnen)
en één verpakking gratis.
De 3 dozen kosten mij dus 16.18€ ipv 42.57€
Mooie besparing vond ik (+ dan nog 6 mega zakjes gogos voor de kinderen)
Re: super bespaard met carrefour 2+1 gratis
straks ook eens testen. idd een leuke besparing
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
OPGEPAST, ik ben zonet terug van bij Colruyt: Calgonit Finish 90 tabs powerball 49.68% goedkoper
Prijs Carrefour
Voor 3 stuks (2+1 gratis) = 14.49 maal 2 = 28.98 EUR
2 maal 5 EURO korting = 18.98
Prijs per stuk = 6.32
Prijs Colruyt
Voor 2 stuks (rode prijs) = 9.14 maal 2 = 18.28 EUR
12 EURO korting "Extra kaart" = 6.28
Prijs per stuk = 3.14
49.68% goedkoper. Bovendien is de 5 EUR kortingsbon in Carrefour mogelijk niet beschikbaar!
Of de 12 EUR ook geldt op de "All-in-one" van hierboven weet ik niet (maar denk het wel), maar de prijs was ook iets van een 9 EUR bij Colruyt i.p.v. 14.19 bij Carrefour, dit plaatst '2+1 Gratis' in een ander perspectief.
Prijs Carrefour
Voor 3 stuks (2+1 gratis) = 14.49 maal 2 = 28.98 EUR
2 maal 5 EURO korting = 18.98
Prijs per stuk = 6.32
Prijs Colruyt
Prijs per stuk = 3.14
49.68% goedkoper. Bovendien is de 5 EUR kortingsbon in Carrefour mogelijk niet beschikbaar!
Of de 12 EUR ook geldt op de "All-in-one" van hierboven weet ik niet (maar denk het wel), maar de prijs was ook iets van een 9 EUR bij Colruyt i.p.v. 14.19 bij Carrefour, dit plaatst '2+1 Gratis' in een ander perspectief.
Altijd goed opletten als je vergelijkt, maar ze maken je het als consument inderdaad niet gemakkelijk.ronnie schreef:OPGEPAST, ik ben zonet terug van bij Colruyt: Calgonit Finish 90 tabs powerball 49.68% goedkoper
Prijs Colruyt
Prijs per stuk = 3.14
De doos van 90 tabletten powerball CLASSIC finisch, is NIET de "All in" van de 56-verpakkingen staat in de Carrefour aan €14.49 en tot morgen 2+1 gratis (daar lagen geloof ik bons bij van 4€ korting). Maar inderdaad prijzen vergelijken is de boodschap.
De producten die hierboven vergeleken zijn zijn identieke producten (Finish 'classic' powerball).Obby schreef:Altijd goed opletten als je vergelijkt, maar ze maken je het als consument inderdaad niet gemakkelijk.ronnie schreef:OPGEPAST, ik ben zonet terug van bij Colruyt: Calgonit Finish 90 tabs powerball 49.68% goedkoper
Prijs Colruyt
Prijs per stuk = 3.14
De doos van 90 tabletten powerball CLASSIC finisch, is NIET de "All in" van de 56-verpakkingen staat in de Carrefour aan €14.49 en tot morgen 2+1 gratis (daar lagen geloof ik bons bij van 4€ korting). Maar inderdaad prijzen vergelijken is de boodschap.
De Finish All-in-one:
- Carrefour folder 14.19
- Colruyt 9.15 EUR (Collect&Go, meestal dezelfde prijzen als colruyt).
Ik weet dat colruyt meestal goedkoper is dan Carrfour, ik had het over een éénmalig moment waar ik mij goed bij voelde.ronnie schreef:De producten die hierboven vergeleken zijn zijn identieke producten (Finish 'classic' powerball).Obby schreef:
Altijd goed opletten als je vergelijkt, maar ze maken je het als consument inderdaad niet gemakkelijk.
De Finish All-in-one:
- Carrefour folder 14.19
- Colruyt 9.15 EUR (Collect&Go, meestal dezelfde prijzen als colruyt).
Om goed te kunnen vergelijken:
3 dozen (mega pack 56 tablettes (all in 1) hebben mij gekost 16.18€
hoeveel was dat in de colruyt (voor 3 dozen samen)? en graag wat uitleg bij 12 EURO korting "Extra kaart"
Bij Colruyt is de eenheidsprijs voor dit product 9.15 EUR.Obby schreef: Ik weet dat colruyt meestal goedkoper is dan Carrfour, ik had het over een éénmalig moment waar ik mij goed bij voelde.
Om goed te kunnen vergelijken:
3 dozen (mega pack 56 tablettes (all in 1) hebben mij gekost 16.18€
hoeveel was dat in de colruyt (voor 3 dozen samen)? en graag wat uitleg bij 12 EURO korting "Extra kaart"
Bij aankoop van 1 eenheid kreeg je 5 EUR korting, bij aankoop van 2 eenheden 12 EUR. (Om de korting te verkrijgen moet je je extra kaart afgeven OF een bon nemen in de rayon).
Dus voor 2 eenheden = 9.15+9.15-12= 6.3, per stuk dus 3.15 EUR
Bij carrefour 16.18 voor 3, m.a.w. 5.39 EUR
Toen ik bij Carrefour aankwam waren alle bons weg. Ik ben dan naar Colruyt gegaan in het gedacht dat de bons misschien van de leverancier waren en dus daar ook beschikbaar waren (dit was spijtig genoeg niet zo).