hypothecaire lening als je zelfstandige bent?
TIP
-
drien03
hypothecaire lening als je zelfstandige bent?
Bij immotheker hebben ze me verteld dat tijdens de eerste drie jaren van een zelfstandig statuut de banken bij een berekening voor een hypothecair krediet (voor prive-lening) uw loon als minimum leefloon berekenen?
Dat zou dus willen zeggen dat de eerste drie jaar nadat ik mijn eigen zaak zou hebben opengedaan ik amper een lening zou kunnen afsluiten??
heeft iemand hier ervaring mee?
Dat zou dus willen zeggen dat de eerste drie jaar nadat ik mijn eigen zaak zou hebben opengedaan ik amper een lening zou kunnen afsluiten??
heeft iemand hier ervaring mee?
Re: hypothecaire lening als je zelfstandige bent?
dat zou toch heel eigenaardig zijn, ik vertrouw die gasten van immotheker niet al te veel, die hebben altijd veel praatjes
ik zou toch eens een gesprek doen met een 'echte' bank, volgens mij gaan die daar wel flexibeler in zijn
je hebt toch altijd facturen en dergelijke die je kan laten zien als bewijsmateriaal
ik zou toch eens een gesprek doen met een 'echte' bank, volgens mij gaan die daar wel flexibeler in zijn
je hebt toch altijd facturen en dergelijke die je kan laten zien als bewijsmateriaal
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: hypothecaire lening als je zelfstandige bent?
Is normaal. Gedurende de eerste drie jaar ben je hoofdelijk aansprakelijk met heel je vermogen.gerd schreef:dat zou toch heel eigenaardig zijn, ik vertrouw die gasten van immotheker niet al te veel, die hebben altijd veel praatjes
Als de bank je een lening voor een huis toestaat, en je gaat faillit, wordt het huis aangeslagen,is de bank zijn geld kwijt, en komt mee op de schuldenlijst te staan.Zou me verwonderen als een bank zonder andere waarborgen dit toch zou doen.