Vaste of variabele rentevoet?
TIP
-
tomdereus
Vaste of variabele rentevoet?
Experts,
ik heb jullie hulp/advies nodig omtrent een hypothecaire lening die ik wil aangaan.
Geschatte periode: 20 jaar
Bedrag: tussen de 100.000 en 150.000 EUR
Zouden jullie voor een vaste rentevoet of variabele rentevoet gaan? Indien variabele, welke herzieningsperiode?
Welke banken bieden de beste condities?
Thanks!
ik heb jullie hulp/advies nodig omtrent een hypothecaire lening die ik wil aangaan.
Geschatte periode: 20 jaar
Bedrag: tussen de 100.000 en 150.000 EUR
Zouden jullie voor een vaste rentevoet of variabele rentevoet gaan? Indien variabele, welke herzieningsperiode?
Welke banken bieden de beste condities?
Thanks!
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Vaste of variabele rentevoet?
De banken die dikwijls naar boven komen als beste vind je op deze site onder de rubriek Lenen - woonleningen. Daar vind je o.m een uitstekende zoekmodule waar je de gewenste kenmerken van je lening ingeeft, en als resultaat een overzicht krijgt van voorstellen die andere spaargidsers van hun bank hebben mogen ontvangen.
Ik heb zelf net een voorstel voor een jaarlijks variabele gekregen aan 2,4%. De vaste rente voor dezelfde looptijd ligt bijna dubbel zo hoog. Dus ik kies voor de jaarlijks herzienbare, want die kan in het allerslechtste geval maximaal verdubbelen, het is dus quasi onmogelijk om beter af te zijn met de vaste rente.
Ik heb zelf net een voorstel voor een jaarlijks variabele gekregen aan 2,4%. De vaste rente voor dezelfde looptijd ligt bijna dubbel zo hoog. Dus ik kies voor de jaarlijks herzienbare, want die kan in het allerslechtste geval maximaal verdubbelen, het is dus quasi onmogelijk om beter af te zijn met de vaste rente.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
tomdereus
Mag ik weten bij welke bank je deze aantrekkelijke rente gekregen hebt?disterminator schreef:De banken die dikwijls naar boven komen als beste vind je op deze site onder de rubriek Lenen - woonleningen. Daar vind je o.m een uitstekende zoekmodule waar je de gewenste kenmerken van je lening ingeeft, en als resultaat een overzicht krijgt van voorstellen die andere spaargidsers van hun bank hebben mogen ontvangen.
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Sure: Argenta .