nieuwe offerte voor zelfde contract?
nieuwe offerte voor zelfde contract?
Beste,
Ik heb 2 voertuigen verzekerd bij Ethias. Wanneer ik nu een nieuwe offerte aanvraag voor dezelfde voertuigen blijken deze goedkoper te zijn dan wat ik nu betaal; eveneens bij Ethias dus.
Kan ik nu een lagere prijs afdwingen voor volgende premiebetalingen??
dank voor reacties.
Ik heb 2 voertuigen verzekerd bij Ethias. Wanneer ik nu een nieuwe offerte aanvraag voor dezelfde voertuigen blijken deze goedkoper te zijn dan wat ik nu betaal; eveneens bij Ethias dus.
Kan ik nu een lagere prijs afdwingen voor volgende premiebetalingen??
dank voor reacties.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: nieuwe offerte voor zelfde contract?
Je kan hierover rechtstreeks contact opnemen met Ethias en gaan onderhandelen.
De kans is wel groter om korting te krijgen wanneer je een offerte onder hun neus kan leggen van een maatschappij die voordeliger is.
Als ze u dan als klant willen houden, kennen ze de korting toe.
Om een goedkopere offerte te verkrijgen, probeer eens bij Actel en Corona. Makkelijk online aan te vragen.
De kans is wel groter om korting te krijgen wanneer je een offerte onder hun neus kan leggen van een maatschappij die voordeliger is.
Als ze u dan als klant willen houden, kennen ze de korting toe.
Om een goedkopere offerte te verkrijgen, probeer eens bij Actel en Corona. Makkelijk online aan te vragen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@ relativity.Ik denk dat U de vraag niet goed gelezen hebt.De nieuwe offerte is eveneens van Ethias waar Lukske nu al verzekerd bij is.
@Lukske.Als U uw Ethiasmakelaar confronteert met deze nieuwe offerte zal hij normaal gezien wel een korting geven.Wees er wel zeker van dat de offerte identiek dezelfde is dan dat u nu verzekerd bent.Anders sta je mooi voor joker.
Is deze nieuwe offerte van dezelfde makelaar of ben je bij een ander Ethiaskantoor langs geweest?Het kan ook zijn dat uw makelaar een hogere commissie vraagt dan de andere waardoor je een prijsverschil hebt.
@Lukske.Als U uw Ethiasmakelaar confronteert met deze nieuwe offerte zal hij normaal gezien wel een korting geven.Wees er wel zeker van dat de offerte identiek dezelfde is dan dat u nu verzekerd bent.Anders sta je mooi voor joker.
Is deze nieuwe offerte van dezelfde makelaar of ben je bij een ander Ethiaskantoor langs geweest?Het kan ook zijn dat uw makelaar een hogere commissie vraagt dan de andere waardoor je een prijsverschil hebt.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Zover was ik al wel hoor. Ik denk dat je alleen mijn antwoord anders interpreteert dan ik bedoel.@ relativity.Ik denk dat U de vraag niet goed gelezen hebt.De nieuwe offerte is eveneens van Ethias waar Lukske nu al verzekerd bij is.
Davy V schreef:@ relativity.Ik denk dat U de vraag niet goed gelezen hebt.De nieuwe offerte is eveneens van Ethias waar Lukske nu al verzekerd bij is.
Gewoon de offerte die je krijgt via internet.