Combinatie pensioenspaarfonds-pensioenspaarrekening
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Combinatie pensioenspaarfonds-pensioenspaarrekening
Ik zou graag beginnen met pensioensparen: beter dan laat dan nooit, ben nu al 29.
Ik heb links en rechts al horen vallen dat het meest rendabele zou zijn dat je zowel een pensioenspaarfonds als een pensioenspaarverzekering zou openen. En dan zou storten in het fonds als de beurs laag staat, en in de verzekering als de beurs hoog staat.
Klopt dit, en zo ja welke zijn de interessantste? ik hoorde best Argenta ARPE voor het fonds, en Ethias voor de verzekering.
Graag feedback of doorverwijzing naar een bepaalde topic als deze discussie al eerder gevoerd zou zijn.
Alvast bedankt.
Ik heb links en rechts al horen vallen dat het meest rendabele zou zijn dat je zowel een pensioenspaarfonds als een pensioenspaarverzekering zou openen. En dan zou storten in het fonds als de beurs laag staat, en in de verzekering als de beurs hoog staat.
Klopt dit, en zo ja welke zijn de interessantste? ik hoorde best Argenta ARPE voor het fonds, en Ethias voor de verzekering.
Graag feedback of doorverwijzing naar een bepaalde topic als deze discussie al eerder gevoerd zou zijn.
Alvast bedankt.
Re: Combinatie pensioenspaarfonds-pensioenspaarrekening
Hoi
voor zover ik weet is het tot de leeftijd van vijftig jaar interessant om in een fonds te beleggen, daarna is een spaarrekening interessanter...
voor zover ik weet is het tot de leeftijd van vijftig jaar interessant om in een fonds te beleggen, daarna is een spaarrekening interessanter...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit kan je mss helpen!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ik zie dat je reeds goed bent ingelicht.. en direct de juist producten aanduid.