Telenet of Belgacom?
Re: Telenet of Belgacom?
Scarlet = Belgacom
Idd, maar de goedkopere versie. Alleen geraak ik er niet wijs uit hoeveel zenders er standaard inzitten.johan d schreef:Scarlet = Belgacom
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
http://www.scarlet.be/_pdf/_nl/Zenders_Vlaanderen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;Vaganzza schreef:Idd, maar de goedkopere versie. Alleen geraak ik er niet wijs uit hoeveel zenders er standaard inzitten.johan d schreef:Scarlet = Belgacom
Alle zenders waarbij die veer staat zijn standaard. Ze hebben dus hetzelfde zenderaanbod als Belgacom.
http://www.telenet.be/ikwildigitaal" onclick="window.open(this.href);return false;
-1 euro word je eigenaar van recorder
-goedkoper dan analoog
-geen extra kosten per maand
-digitaal + mogelijkheid recorden + interactief
-50 activering, mssh gratis...
lees dit eens, bellen, dreigen dat je opkrast en je krijgt normaal het aanbod!
snel wezen, tot 15 mei!
-goedkoper dan analoog
snel wezen, tot 15 mei!
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze al veel problemen hebben gehad met Scarlet. Het grootste probleem is dat ze geen eigen netwerk hebben, maar dat van Belgacom moeten gebruiken. Ook hun klantendienst zou niet alles zijn.
Ik heb scarlet gehad voor alles in èén pakket,
nooit meer,
nooit meer,
Om van dat aanbod te kunnen genieten, moet je dan geen brief van telenet gekregen hebben ?Himself schreef:http://www.telenet.be/ikwildigitaal
-goedkoper dan analoog
snel wezen, tot 15 mei!
Onderaan de pagina staat :
Dit aanbod is enkel geldig voor de geadresseerden van de direct mailing “Haal nu digitale televisie in huis voor maar € 1
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
En ook :
Je betaalt eenmalig € 50 activeringskosten
en
De installatie van digitale tv van Telenet gebeurt door een Telenet-installateur. Een Basic-installatie waarbij je zelf je Digicorder aansluit, is gratis. Je kunt ook kiezen voor een Comfort-installatie waarbij de installateur alle aansluitingen doet, daar betaal je dan € 50 voor.
tenslotte :
Een Recycled Digicorder is een Digicorder die al eens gebruikt werd. Hij is volledig nagekeken, getest en goedgekeurd. Er is dus geen visueel of kwalitatief verschil met een nieuwe Digicorder en alle bijhorende accessoires zijn nieuw.
Je betaalt eenmalig € 50 activeringskosten
en
De installatie van digitale tv van Telenet gebeurt door een Telenet-installateur. Een Basic-installatie waarbij je zelf je Digicorder aansluit, is gratis. Je kunt ook kiezen voor een Comfort-installatie waarbij de installateur alle aansluitingen doet, daar betaal je dan € 50 voor.
tenslotte :
Een Recycled Digicorder is een Digicorder die al eens gebruikt werd. Hij is volledig nagekeken, getest en goedgekeurd. Er is dus geen visueel of kwalitatief verschil met een nieuwe Digicorder en alle bijhorende accessoires zijn nieuw.
relativity schreef:Had tot een maand of twee geleden digitale tv bij Telenet, maar was helemaal niet te spreken over de kwaliteit van die digicorders (had eentje aangekocht). De bullen blokkeerden nogal regelmatig zodat het toestel uit het stopcontact moest getrokken worden. Leuk als je iets aan het opnemen bent!
Na dan eens een HD-Digicorder te gaan huren, om na een week te constateren dat het even grote rommel is, overgestapt naar Belgacom TV.
Deze kunnen technisch gezien dan weer minder (max 1 opname tegelijkertijd) en dat ding vertoont dezelfde mankementen als die van Telenet, hoewel minder vaak.
Conclusie: Digitale TV = dikke rommel. Dat ze eerst eens decorders leren programmeren die niet vastlopen.
Heb al overwogen om TV Vlaanderen te nemen, maar aangezien de hoge instapkosten moesten hun decorders maar eens dezelfde mankementen hebben...
@mijn_geld
klopt, normaal moet je de brief gekregen hebben om van dit aanbod te kunnen genieten
na een telefoontje van 45 min en dreigen met de opzegging van de kabel (richting tv vlaanderen) plooien ze, in mijn geval met gratis activering.
klopt, normaal moet je de brief gekregen hebben om van dit aanbod te kunnen genieten
na een telefoontje van 45 min en dreigen met de opzegging van de kabel (richting tv vlaanderen) plooien ze, in mijn geval met gratis activering.