Pensioensparen actueel ?
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Pensioensparen actueel ?
Nu ik de 50 voorbij ben wil ik overschakelen van een beleggingsfomule (die ik bij Argenta had) naar een spaarformule.
Als ik even kijk op TA wordt daar Ethias als beste aanbevolen, maar ondertussen is er wel wat veranderd (artikel van nov 2009).
Welk is volgens de actuele stand van zaken het beste fonds ?
Dus weinig kosten en grote vrijheid (als het me eens een jaartje minder gaat, dat ik dan minder moet sparen.
Als ik even kijk op TA wordt daar Ethias als beste aanbevolen, maar ondertussen is er wel wat veranderd (artikel van nov 2009).
Dus weinig kosten en grote vrijheid (als het me eens een jaartje minder gaat, dat ik dan minder moet sparen.
Re: Pensioensparen actueel ?
Hallo hier zou ik ook meer willen van weten!
groetjes, wie heeft tips?
Jempi25
groetjes, wie heeft tips?
Jempi25
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Niemand geen reacties!
Greetz
Greetz
Als vrijetijdsproject tracht ik een overzicht te maken van de fiscaal gunstige pensioen- en LTspaar producten te maken. Werk van lange adem...
maar een idee van offensief naar defensief overschakelen misschien een optie.bruce666 schreef:Nu ik de 50 voorbij ben wil ik overschakelen van een beleggingsfomule (die ik bij Argenta had) naar een spaarformule.
uw centjes gaan minder dalen bij een crash.
met de nieuwe centjes offensief blijven.
probleem is echter Argenta heeft geen defensief fonds denk ik.
op termijn zou de open een beter rendement moeten op leveren.
is maar een idee.
waarom men het bijna nooit voorstelt ?
waarom mensen het niet doen ?
of TA een goede betrouwbare bron is ??
als ge ziet voor hun Ba voor jongeren , ja wat een niet volledige info.
mijn dochter is bvb gestart op bonus malus nul op 21 jarige leeftijd volledig op haar naam.
waarom men het altijd over vast of variabel heeft bij leningen, en nooit over bvb 50% vast , 50% variabel nog zo een raadsel.
succes in de zoektocht