Ethias First verplichte stopzetting Europese commissie
TIP
Re: Ethias First verplichte stopzetting Europese commissie
Dan zou ik toch graag weten, waar ik nog levenslang meer dan 3,5% netto kan krijgen, op geld waar ik elke dag aan kan?satsurfer schreef:bron: http://www.budget-net.com/map/show/5860 ... 62320.html
FIRST en Top FIRST rekeningen
Biedt uw contract een lagere gegarandeerde rente (minder dan 3,50 %), dan is het beter uw rekening te sluiten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb bedragen bij First waarbij ik 3,75% (2002) en 3,00% (2003) krijg. Gemiddeld ergens een 3,40%.Hector schreef:Dan zou ik toch graag weten, waar ik nog levenslang meer dan 3,5% netto kan krijgen, op geld waar ik elke dag aan kan?satsurfer schreef:bron: http://www.budget-net.com/map/show/5860 ... 62320.html
FIRST en Top FIRST rekeningen
Biedt uw contract een lagere gegarandeerde rente (minder dan 3,50 %), dan is het beter uw rekening te sluiten.
Als ik nu een bedrag wil afhalen, van welk bedrag zouden ze dat dan afhouden ? Er staat niets over in het contract.
Als ik mij goed herinner, maar jullie mogen me steeds tegenspreken.corsamonta schreef:Ik heb bedragen bij First waarbij ik 3,75% (2002) en 3,00% (2003) krijg. Gemiddeld ergens een 3,40%.Hector schreef:
Dan zou ik toch graag weten, waar ik nog levenslang meer dan 3,5% netto kan krijgen, op geld waar ik elke dag aan kan?
Als ik nu een bedrag wil afhalen, van welk bedrag zouden ze dat dan afhouden ? Er staat niets over in het contract.
Is het de FIFO-methode. Het geld dat je eerst gestort hebt, gaat er eerst uit. De onderliggende gedachte was, dat je sneller aan je acht jaar zou zitten en vrijgesteld zou zijn van je RV.
Mvg,
na 8 jaar en èèn dag van de eerste storting is alle de geld vrijgesteld van RV