Beurskosten
TIP
Beurskosten
Ik vroeg mij af indien je een kooporder met een limiet ingeeft, en als die limiet niet gehaald wordt, of je dan de kosten (beurstaks en makelaarsloon) kwijt bent?
Re: Beurskosten
Normaal worden er dan geen beurskosten aangerekend. Ik weet het enkel zeker voor Keytrade, maar ik vermoed dat dit voor de andere banken ook geldt.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Thx voor de snelle reactie
Is er bij Keytrade ook een mogelijkheid om de volledige BEL20 (aandelen afzonderlijk) of de Belmid te zien? Met market overview kun je wel de stijgers en dalers zien, maar dit vind ik heel onhandig. Ik bedoel zoiets als op de website van beursduivel.be.
Is er bij Keytrade ook een mogelijkheid om de volledige BEL20 (aandelen afzonderlijk) of de Belmid te zien? Met market overview kun je wel de stijgers en dalers zien, maar dit vind ik heel onhandig. Ik bedoel zoiets als op de website van beursduivel.be.
Als er geen transactie is geweest dan moet je ook geen transactiekosten betalen, logisch niet ?
Yep, maar ik vroeg het mij af omdat het order bij niet-vereffende posities stond, de limiet was nog niet bereikt, maar de kosten stonden wel al ingevuld.evita schreef:Als er geen transactie is geweest dan moet je ook geen transactiekosten betalen, logisch niet ?
Die kosten worden gereserveerd, men anticipeert op een eventuele transactie.Filip3 schreef:Yep, maar ik vroeg het mij af omdat het order bij niet-vereffende posities stond, de limiet was nog niet bereikt, maar de kosten stonden wel al ingevuld.evita schreef:Als er geen transactie is geweest dan moet je ook geen transactiekosten betalen, logisch niet ?
Als je het order annuleert zal je merken dat die kosten ook wegvallen.