Interessante cooperatieve vennootschappen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Interessante cooperatieve vennootschappen
Goedemiddag,
Welke cooperatieve vennootschappen bestaan er eigenlijk en welke zijn nog interessant om in te beleggen.
Ik denk aan ecopower en limburgwindt, maar er zijn er waarschijnlijk nog vele andere.
Wie kent hier meer van ?
Groeten,
Jan
Welke cooperatieve vennootschappen bestaan er eigenlijk en welke zijn nog interessant om in te beleggen.
Ik denk aan ecopower en limburgwindt, maar er zijn er waarschijnlijk nog vele andere.
Wie kent hier meer van ?
Groeten,
Jan
Re: Interessante cooperatieve vennootschappen
Landbouwkrediet (Fidelio) is er ook eentje.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Arcopar als je toch een aandeel hebt waar je een bonusdividend op kan krijgen (aandelen B en C, als ik mij niet vergis)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Inschrijven via Recordbank op cooperatieve aandelen RECORD CREDIT SERVICES, laatste jaren dividend 4.25%, dit jaar echter slechts 3%. Merendeel van de aandelen zijn in handen van ING, aanvraag tot terugbetaling van je aandelen wordt zeer snel uitgevoerd.
-
- Newbie
- Contacteer:
Beauvent uit West- Vlaanderen, windenergie en divident van 6%
Emissions-zèro uit Houyet, windenergie maar administratief traag, divident mij onbekend
voor wie in het Waasland woont: Wase Wind, windenergie
Uit Gent: kaasmakerij Het Hinkelspel, aanvraag indienen via website
Cera is ook nog steeds een coöperatieve, geen gegevens over nieuwe aandelen, 3 % divident dit jaar
Via Netwerk Vlaanderen en Hefboom kan je links vinden naar coöperatieven die gericht zijn op duurzaamheid en solidariteit, dividenten liggen wel veel lager
Emissions-zèro uit Houyet, windenergie maar administratief traag, divident mij onbekend
voor wie in het Waasland woont: Wase Wind, windenergie
Uit Gent: kaasmakerij Het Hinkelspel, aanvraag indienen via website
Cera is ook nog steeds een coöperatieve, geen gegevens over nieuwe aandelen, 3 % divident dit jaar
Via Netwerk Vlaanderen en Hefboom kan je links vinden naar coöperatieven die gericht zijn op duurzaamheid en solidariteit, dividenten liggen wel veel lager
er is nog http://www.groenkracht.be" onclick="window.open(this.href);return false;, ze geven ook 6%