Price alert
TIP
Price alert
Ik zou graag automatisch een mailtje krijgen als een aandeel zakt tot een bepaalde prijs. Weet er iemand of dit kan, en hoe? Ik vind weliswaar programma's die zoiets doen, maar ik zoek een simpele, gratis oplossing.
UPDATE: ik dacht dat ik een manier gevonden had, maar blijkt toch geen optie.
UPDATE: ik dacht dat ik een manier gevonden had, maar blijkt toch geen optie.
Re: Price alert
Ik doe dit bij marketwatch . com, je moet zelf maar eens kijken of het voor jouw aandelen kan.Frederikk schreef:Ik zou graag automatisch een mailtje krijgen als een aandeel zakt tot een bepaalde prijs. Weet er iemand of dit kan, en hoe? Ik vind weliswaar programma's die zoiets doen, maar ik zoek een simpele, gratis oplossing.
.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- VIP member
- Contacteer:
je kan toch bij je orders een prijs ingeven en als die dan bereikt wordt, koop/verkoop je automatisch een aandeel 

Schitterend, precies wat ik zocht! En ja, het werkt voor de aandelen die ik volg. Jammer dat het niet kan voor Belgische aandelen, maar op dit moment volg ik die toch niet.Kap schreef: Ik doe dit bij marketwatch . com, je moet zelf maar eens kijken of het voor jouw aandelen kan.
De reden waarom ik alerts wil gebruiken is om geld over te schrijven naar mijn effectenrekening als het aandeel mijn gewenste aankoopkoers benadert. Totnogtoe liet ik permanent geld op de effectenrekening staan, maar dat brengt geen interest op (tenminste bij Binck. Bij andere banken zoals Deutsche krijg je wel interest via je spaarrekening, maar die bonus verlies je dan weer via de te dure wisselkoersmarge).Sebastiaan1985 schreef:je kan toch bij je orders een prijs ingeven en als die dan bereikt wordt, koop/verkoop je automatisch een aandeel