Krijg een TomTom-gps bij uw Citi MasterCard kredietkaart
Krijg een TomTom-gps bij uw Citi MasterCard kredietkaart
Blijkbaar komt Citibank weer met een nieuwe actie.
De kortste weg naar een TomTom-gps: Om in aanmerking te komen voor een TomTom-gps, dient u tussen 1 en 31 oktober 2010 uw Citi MasterCard kredietkaart aan te vragen en tussen 1 november en 31 december 2010 uw eerste 5 aankopen te doen met uw kaart. Citibank stuurt u vervolgens een code waarmee u tot 20 januari 2011 uw gps kunt bestellen op http://www.cititomtom.be" onclick="window.open(this.href);return false;¹. TomTom stuurt de gps dan kosteloos naar uw thuisadres. Gemakkelijk! Hebt u al een Citi MasterCard kredietkaart en wenst u een TomTom-gps?
Kunnen er weer veel misnoegde klanten zijn.
De kortste weg naar een TomTom-gps: Om in aanmerking te komen voor een TomTom-gps, dient u tussen 1 en 31 oktober 2010 uw Citi MasterCard kredietkaart aan te vragen en tussen 1 november en 31 december 2010 uw eerste 5 aankopen te doen met uw kaart. Citibank stuurt u vervolgens een code waarmee u tot 20 januari 2011 uw gps kunt bestellen op http://www.cititomtom.be" onclick="window.open(this.href);return false;¹. TomTom stuurt de gps dan kosteloos naar uw thuisadres. Gemakkelijk! Hebt u al een Citi MasterCard kredietkaart en wenst u een TomTom-gps?
Kunnen er weer veel misnoegde klanten zijn.
Re: Krijg een TomTom-gps bij uw Citi MasterCard kredietkaart
Er staat nergens vermeld of deze GRATIS is.Enkel dat U in aanmerking komt.Weer een vage reclamestunt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Krijg een TomTom-gps bij uw Citi MasterCard kredietkaart
Als ik de kleine lettertjes lees is het toch gratis volgens mij. Er staat wel 'in aanmerking komen' voor een gratis gps. Enige voorwaarde is volgens mij dat citibank uw aanvraag voor mastercard moet aanvaarden en dat men na opening 5 aankopen moet doen tussen 1 november en 31 december + zich inschrijven voor online uitreksels. Dan krijg je de gps gratis toegestuurd door tomtom na ingeven van code op site tomtom. Dit is toch wat ik eruit opmaak, want ze vermelden zelf dat dit de voorwaarden zijn waaraan men moet voldoen om RECHT te hebben op de gratis gps. Jaarlijkse kost is 9,92 eur maar men krijgt jaarlijks na eerste aankoop 10 eur teruggestort. Zeer straffe actie dus. De actie is ook geldig voor bestaande citi mastercardhouders. Ik heb wel een citi visa, maar dat zal dus niet werken.