HBVL Mobile
HBVL Mobile
"Het Belang van Limburg gaat mobiel! Uw krant lanceert vandaag hbvl mobile, een nooit eerder geziene gsm-formule in België. Onbeperkt bellen én sms'en voor slechts 4 euro: het klinkt te mooi om waar te zijn, maar dankzij hbvl mobile kunt u vanaf nu daadwerkelijk van dit permanente aanbod "
4 euro/maand......van Mobile naar Mobile.
Naar andere netwerken 0,25 cent/minuut. Dat is wat veel vind ik.
4 euro/maand......van Mobile naar Mobile.
Naar andere netwerken 0,25 cent/minuut. Dat is wat veel vind ik.
Re: HBVL Mobile
Dat onbeperkt sms'en is ook enkel tussen hbvl mobile nummers. Sms'en naar andere netwerken kost 12 cent/sms.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Echt een waardeloos aanbod. Geeneens goedkoper dan de doorsnee herlaadkaart van de grote operatoren. Ik heb er deze morgen een reclamespotje van gehoord op de radio en blijkbaar is het vooral op Limburgers gericht.
Hela Wook....Ich bin n'Limburger...afgestemd op LimburgersWook schreef:Echt een waardeloos aanbod. Geeneens goedkoper dan de doorsnee herlaadkaart van de grote operatoren. Ik heb er deze morgen een reclamespotje van gehoord op de radio en blijkbaar is het vooral op Limburgers gericht.
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
HBVL Mobile
Niks tegen Limburgers hoor, wel integendeel maar de reclame was toch vooral op Limburgers gericht.
misschien linkje bijzetten?pol schreef:"Het Belang van Limburg gaat mobiel! Uw krant lanceert vandaag hbvl mobile, een nooit eerder geziene gsm-formule in België. Onbeperkt bellen én sms'en voor slechts 4 euro: het klinkt te mooi om waar te zijn, maar dankzij hbvl mobile kunt u vanaf nu daadwerkelijk van dit permanente aanbod "
![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
http://mobile.hbvl.be/?utm_source=hbvl& ... ign=launch" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry satsurfer..maar dat kan ik niet. Ik bedoel een linkje bijzetten. Ben de 60 al gepasseerd en wil m'n steentje bijdragen hier.satsurfer schreef:misschien linkje bijzetten?pol schreef:"Het Belang van Limburg gaat mobiel! Uw krant lanceert vandaag hbvl mobile, een nooit eerder geziene gsm-formule in België. Onbeperkt bellen én sms'en voor slechts 4 euro: het klinkt te mooi om waar te zijn, maar dankzij hbvl mobile kunt u vanaf nu daadwerkelijk van dit permanente aanbod "![]()
http://mobile.hbvl.be/?utm_source=hbvl& ... ign=launch" onclick="window.open(this.href);return false;
geen probleem....da's gewoon de adresbalk boven.....de link/URL selecteren/kopiëren en plakken in uw bericht.pol schreef:Sorry satsurfer..maar dat kan ik niet. Ik bedoel een linkje bijzetten. Ben de 60 al gepasseerd en wil m'n steentje bijdragen hier.
Merci satsurfer voor de tip...nooit te oud om te leren...heb het geprobeerd en't werk.satsurfer schreef:geen probleem....da's gewoon de adresbalk boven.....de link/URL selecteren/kopiëren en plakken in uw bericht.pol schreef:Sorry satsurfer..maar dat kan ik niet. Ik bedoel een linkje bijzetten. Ben de 60 al gepasseerd en wil m'n steentje bijdragen hier.
vg,
pol
Mijn vriendin heeft momenteel Jim Mobile en kan via de gratis minuten van Jim Mobile mij ook gratis bellen en ik ben een Mobile viking gebruiker. Nu mijn vraag als ze overschakeld naar HBVL Mobile zou ze dan ook nog gratis kunnen SMSsen en bellen naar heel het BASE netwerk ook de NVMO's (Mobile Vikings, Jim Mobile, Aldi-Talk,...). Weet iemand dit?
Vriendelijke groet,
Steven
Vriendelijke groet,
Steven
Steven:snake schreef:Mijn vriendin heeft momenteel Jim Mobile en kan via de gratis minuten van Jim Mobile mij ook gratis bellen en ik ben een Mobile viking gebruiker. Nu mijn vraag als ze overschakeld naar HBVL Mobile zou ze dan ook nog gratis kunnen SMSsen en bellen naar heel het BASE netwerk ook de NVMO's (Mobile Vikings, Jim Mobile, Aldi-Talk,...). Weet iemand dit?
Vriendelijke groet,
Steven
Bel eens naar de klantendienst 011-87 87 84 (elke werkdag tussen 8 en 20 uur) en vergeet het antwoord niet te posten HIER.
vg, Pol
Ok, zal ik zeker doen. maar indien toch iemand al HBVL mobile heeft of Aldi talk is het daar ook zo dat die gratis diesten voor het heel base netwerk zijn?pol schreef:Steven:
Bel eens naar de klantendienst 011-87 87 84 (elke werkdag tussen 8 en 20 uur) en vergeet het antwoord niet te posten HIER.
vg, Pol
Bij Aldi Talk al zeker niet, ook bij Carrefour Mobile niet (zit ook op Base netwerk).snake schreef:Ok, zal ik zeker doen. maar indien toch iemand al HBVL mobile heeft of Aldi talk is het daar ook zo dat die gratis diesten voor het heel base netwerk zijn?pol schreef:Steven:
vg, Pol
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Heb daarnet gebeld naar HBVL mobile en binnen de minuut een vriendelijke dame aan de lijn. Heb dus mijn vraag gesteld of het mogelijk is om van HBVL mobile ook gratis naar andere gebruikers van Base te bellen en smssen en de dame melde mij dat dit nog niet mogelijk is. Of het ooi mogelijk ging zijn kon ze mij niet vertellen wel vertelde ze mij dat eventueel in de toekomst meer tarrief plannen mogelijk zouden zijn.
Ik hou de website in ieder geval goed in het oog.
Steven,snake schreef:Heb daarnet gebeld naar HBVL mobile en binnen de minuut een vriendelijke dame aan de lijn. Heb dus mijn vraag gesteld of het mogelijk is om van HBVL mobile ook gratis naar andere gebruikers van Base te bellen en smssen en de dame melde mij dat dit nog niet mogelijk is. Of het ooi mogelijk ging zijn kon ze mij niet vertellen wel vertelde ze mij dat eventueel in de toekomst meer tarrief plannen mogelijk zouden zijn.
Ik vind het HBVL een zeer goede formule...maar bellen/sms naar een andere provider is te duur. Ik heb het gisteren op onze wekelijkse familie reunie ook voorgesteld...maar die heeft een abo bij prox, bij base enz...dus ga ik het niet doen.
Vanaf 14 nov ga ik wel weg bij prox (22 cent per min bellen/sms) naar aldi talk. Daar is de prijs voor bellen/sms naar een andere provider 14 cent.
vg,
pol