nieuwe energieleverancier
Re: nieuwe energieleverancier
De laatste groepsaankoop van iChoosr is afgesloten. Het wordt 2X per jaar georganiseerd. Je kan je wel inschrijven bij hen, en dan verwittigen ze jou wanneer de volgende is.
Ik heb inderdaad de moeite niet gedaan om op de vreg-site een vergelijking te maken, omdat ik van de veronderstelling uitga dat, als 25000 mensen zich hebben ingeschreven in die groepsaankoop ze wel de goedkoopste zullen vinden bij iChoosr.
iChoosr krijgt een bepaald bedrag van de uiteindelijke winnaar, per contract dat effectief afgesloten is, dus niet van de leden. Achteraf heeft iChoosr niets meer te maken tussen jou en de leverancier.
Ik persoonlijk heb ik ook geen zin om 2 verschillende leveranciers te hebben, vermits dat alles ingewikkelder maakt. Een gerust gemoed is ook iets waard....
Ik heb inderdaad de moeite niet gedaan om op de vreg-site een vergelijking te maken, omdat ik van de veronderstelling uitga dat, als 25000 mensen zich hebben ingeschreven in die groepsaankoop ze wel de goedkoopste zullen vinden bij iChoosr.
iChoosr krijgt een bepaald bedrag van de uiteindelijke winnaar, per contract dat effectief afgesloten is, dus niet van de leden. Achteraf heeft iChoosr niets meer te maken tussen jou en de leverancier.
Ik persoonlijk heb ik ook geen zin om 2 verschillende leveranciers te hebben, vermits dat alles ingewikkelder maakt. Een gerust gemoed is ook iets waard....
ja das het juiste.Jemdiev schreef:De laatste groepsaankoop van iChoosr is afgesloten. Het wordt 2X per jaar georganiseerd. Je kan je wel inschrijven bij hen, en dan verwittigen ze jou wanneer de volgende is.
heb de moeite niet gedaan , eerlijk antwoord.
en juist daarvan de gemakzucht profiteert men al vele jaren.
niet alleen op energie maar ook bij verzekeringen , telefonie , internet , tv kijken
een pakketje is toch zo makkelijk.
of men dat nu nodig heeft of niet.
aparte energie leveranciers kruipt niet meer tijd in dan een gezamenlijke.
natuurlijk in begin start en opzegging , oude domicilie stoppen , nieuwe domicilie starten
vraagt zeer zeker opvolging.
eens de trein in gang , geen omkijken meer naar.
en juist da opvolgen , was in verleden een reden om bvb niet van bank te veranderen.
ja de meute en hun gedrag is zo voorspelbaar.
en juist daar rekent men op bij de grote banken , energie leveranciers enz.
Heb vandaag de nieuwe tarieven ontvangen van Nuon.Na enig tel en rekenwerk zullen deze uiteraard weer sterk stijgen voor het komende jaar.Gelukkig schakel ik in april over naar Ecopower(0,18€/kw all in).Zo zal mijn besparing nog groter worden dan eerst was uitgerekend + als extraatje de cooperatieve aandelen.
De jaarlijkse vaste vergoeding bv stijgt van 87€ naar 100€ incl. BTW.
Heeft iemand anders de tarieven van zijn/haar energieleverancier al ontvangen?
De jaarlijkse vaste vergoeding bv stijgt van 87€ naar 100€ incl. BTW.
Heeft iemand anders de tarieven van zijn/haar energieleverancier al ontvangen?
kopzorgen, dat is wat we hier bijna constant hebben bij lampiris.mouche schreef:Ik heb nog even de tijd vooraleer mijn contract met Electrabel verloopt , maar begin volgend jaar overweeg ik ook een overstap. In mijn geval zou , zeker voor gas, Lampiris de goedkoopste zijn. Nu heb ik ook even op de TA-website gekeken en daar barst een topic over Lampiris uit zijn voegen van de vele klachten, vooral rond de mank lopende administratie! Heeft er hier soms nog iemand recent negatieve ervaringen met Lampiris gehad?
Ze mogen dan bij één van de goedkoopste zijn ,maar ik heb geen zin in veel kopzorgen rond behandeling van facturen, domiciliëring e.d.
Misschien dat ondertussen het tij wat gekeerd is en ze lessen geleerd hebben uit de vele klachten van ontevreden klanten.Graag dus jullie recente ervaringen ...
- van juli vorig jaar vragen we om verlaging van onze facturen omdat we fotovoltaïsche panelen plaatsten, na veel getelefoneer, mails, en aangetekende brief kregen we in november bericht dat de facturen verlaagd werden vanaf februari 2011 (11,25 €), 5 januari 2011 kregen we terug een brief dat onze facturen vanaf februari 2011 verlaagd worden (29,30 €) Dus samenwerking binnen de firma is er absoluut niet want we krijgen 2 keer bericht met verschillende bedragen , terwijl we niets meer verbruiken want we produceren meer dan we verbruiken !
- in september gaven we onze meterstanden door aan Ores, na telefoons, mails en een aangetekend schrijven naar Lampiris kregen we op 30 november de afrekeningen, weer klacht neergelegd want de ene meter hadden ze 370 kwh teveel aangerekend en de andere 908 kwh teveel, ondertussen hebben ze van die ene toch al een creditnota gestuurd maar van die andere hebben we nog steeds NIETS gehoord !
- we kregen verschillende creditnota's want natuurlijk hadden we véél te veel betaald, 3 creditnota's hebben ze samen terug betaald MAAR wel meer dan 8 € te weinig betaalt !!!!! weer klacht neergelegd, een vierde (bijna 300 €) die dateert van 30/11/2010 hebben we nog steeds niet gehad !! nalatigheidsintresten....daar hebben we wel recht op.
we zijn dus al maanden bezig om ons dossier daar in orde te krijgen, hebben daar al héél veel tijd ingestoken en nog steeds,
telefoneren: ze zijn héél vriendelijk, maar daar zijn we niets mee. Mailen: soms mailen ze vlug terug soms helemaal niet, de mails over de vermindering van de voorschotfacturen zijn beantwoord door 4 verschillende "medewerkers" van Lampiris, 1 van die 4 heeft zelfs 3 keer hetzelfde geantwoord op verschillende data en allemaal beloofden ze ons dat het doorgegeven werd en in orde kwam....we krijgen sterk de indruk dat er helemaal geen samenwerking is binnen die firma. dat hebben we hun ook gezegd in een aangetekende brief die we stuurden met de uiteenzetting van al onze klachten en daarin hebben we ook gezegd verder te gaan als ze niet spoedig ons dossier in orde brachten, ondertussen zijn ze bij Lampiris een beetje wakker geworden en kwamen de afrekeningen, wel weer met de nodige problemen (zoals hierboven vermeld). We hebben ondertussen naar de ombudsman gemaild en onze klacht is ontvankelijk verklaard, hopelijk komt nu snel een einde aan de maandenlange miserie met Lampiris.
-
- Newbie
- Contacteer:
goed advies, als je zonnepanelen hebt ben je het beste af met "ECOPOWER"
Mvg
Benjamin
Mvg
Benjamin