Nieuw: Landbouwkrediet i-rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Nieuw: Landbouwkrediet i-rekening
LBK lanceerde vandaag (1 nov 2010) een nieuwe website en bedient vanaf nu ook volop de internetklant met online zicht- en spaarrekeningen. (@ webmaster: tijd om de zichtrekeningenmodule te updaten !). Een paar troeven op een rijtje van de nieuwe zichtrekening: "i-rekening"
- rente: 0,40% tot 1,25% (afhankelijk van het saldo) + 0,05 € per verrichting (jaarlijks betaald mits > 2,5€ en max 25€)
- geen beheerskosten
- debetstand mogelijk, 11%
- bankkaart: cash afhalen aan een ATM: overal ter wereld gratis
- Aanvraag VOLLEDIG online: gebruik je je E-id, dan hoef je niks meer af te printen en op te sturen
- digipass, online rekeninguittreksels, Zoomit, geen onnodige rekeningverzekering, ...
- Nog te bekijken: kosten non-Sepa overschrijvingen, wisselkoerskosten bij betalen en afhalen met de bankkaart in een non-€ land, beschikbaarheid vreemde valuta.
- Niet bekeken: kosten effectenrekening en -transfer
- Niet inbegrepen: cash-in automaat, gratis kredietkaart.
- tarieven (pdf): Klik hier en hier.
- rente: 0,40% tot 1,25% (afhankelijk van het saldo) + 0,05 € per verrichting (jaarlijks betaald mits > 2,5€ en max 25€)
- geen beheerskosten
- debetstand mogelijk, 11%
- bankkaart: cash afhalen aan een ATM: overal ter wereld gratis
- Aanvraag VOLLEDIG online: gebruik je je E-id, dan hoef je niks meer af te printen en op te sturen
- digipass, online rekeninguittreksels, Zoomit, geen onnodige rekeningverzekering, ...
- Nog te bekijken: kosten non-Sepa overschrijvingen, wisselkoerskosten bij betalen en afhalen met de bankkaart in een non-€ land, beschikbaarheid vreemde valuta.
- Niet bekeken: kosten effectenrekening en -transfer
- Niet inbegrepen: cash-in automaat, gratis kredietkaart.
- tarieven (pdf): Klik hier en hier.
Re: Landbouwkrediet i-rekening
de rekening is toegevoegd aan de simulator
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Nieuw: Landbouwkrediet i-rekening
Ik vraag me af of bestaande spaarrekeningen bij Landbouwkrediet (die echt wel bodemtarief zijn) naar de nieuwe rekeningen kunnen omgezet worden, zijnde:
het iDirect-boekje : 1,65% (basisrente op jaarbasis) + 0,40% (getrouwheidspremie op jaarbasis)
het iHorizon-boekje: 0,75% (basisrente op jaarbasis) + 1,50% (getrouwheidspremie op jaarbasis)
het iDirect-boekje : 1,65% (basisrente op jaarbasis) + 0,40% (getrouwheidspremie op jaarbasis)
het iHorizon-boekje: 0,75% (basisrente op jaarbasis) + 1,50% (getrouwheidspremie op jaarbasis)
Is bij mij niet beschikbaar via cleran online. Die I-Direct zou ik volgens mij toch moeten kunnen openen naast mijn bestaande spaarrekening (al zou ik liever hebben dat ze hem omzetten).
Momenteel heb ik een zichtrekening die ik voor de rest niet gebruik (nodig voor de hypotheek lening) en die omzetten in een I zal een nog meer miserie/ander paar mouwen zijn.
Iemand (bestaande klanten) die wel al rekeningen heeft omgezet of aangevraagd?
Momenteel heb ik een zichtrekening die ik voor de rest niet gebruik (nodig voor de hypotheek lening) en die omzetten in een I zal een nog meer miserie/ander paar mouwen zijn.
Iemand (bestaande klanten) die wel al rekeningen heeft omgezet of aangevraagd?
Het omzetten van rekening mag blijkbaar wettelijk niet.
Ik heb mijn rekening afgesloten en het saldo overgezet naar de nieuwe i-rekening.
Bij mij was de situatie net omgekeerd: ik had nog geen crelan abonnement en heb de fomulieren ingevuld via hun website om de i-rekeningen (zicht- en spaarrekening) te openen.
Ik had wel reeds een Optirend rekening, wat ik was een bestaande klant van het Landbouwkrediet.
Toen ik de eerste keer inlogde in de crelan toepassing zag ik zowel de nieuwe rekening staan als mijn bestaande Optirend rekening.
Ik zou zeggen: neem even contact op met het contactcenter van Landbouwkrediet direct.
Mocht je de gegevens niet hebben, ik geef hieronder hun coördinaten door.
Telefoon: 02 / 558 70 11
E-mail: contactcenter@landbouwkredietdirect.be
Succes!
Ik heb mijn rekening afgesloten en het saldo overgezet naar de nieuwe i-rekening.
Bij mij was de situatie net omgekeerd: ik had nog geen crelan abonnement en heb de fomulieren ingevuld via hun website om de i-rekeningen (zicht- en spaarrekening) te openen.
Ik had wel reeds een Optirend rekening, wat ik was een bestaande klant van het Landbouwkrediet.
Toen ik de eerste keer inlogde in de crelan toepassing zag ik zowel de nieuwe rekening staan als mijn bestaande Optirend rekening.
Ik zou zeggen: neem even contact op met het contactcenter van Landbouwkrediet direct.
Mocht je de gegevens niet hebben, ik geef hieronder hun coördinaten door.
Telefoon: 02 / 558 70 11
E-mail: contactcenter@landbouwkredietdirect.be
Succes!