Carrefour Mobile: bellen aan 0,02€/min na 3de min
Carrefour Mobile: bellen aan 0,02€/min na 3de min
De eindejaarspromotie:
Je belt naar alle netwerken aan 0,02 €/min na de derde minuut gedurende 1 jaar!
De 3 eerste minuten van je oproep bel je aan het gebruikelijke tarief van 0,15 €/minuut.
Je zendt al je sms’sen aan 0,06 €/sms (buiten de gratis sms’sen).
Je geniet van dit uitzonderlijk tarief in België 24u/24u naar alle vaste en mobiele operatoren (buiten speciale nummers).
De tarifering gebeurt per minuut.
200 sms’sen gratis (geldig gedurende 30 dagen)
500 Bonuspunten.
Unquote
Ik vind dit aanbod bijna te mooi om waar te zijn.
Bovendien kan je je nummer meenemen en heb je geen abonnement.
Ik vraag mij wel af wat er zou gebeuren als je om één of andere reden je nummer wil overdragen naar een andere provider die jou na het eerste jaar Carrefour Mobile betere condities geeft dan €0,15/minuut.
Ik kan mij toch zo moeilijk voorstellen dat je van al die voordelen kan genieten zonder dat er iets tegenover staat.
Zit er hier echt geen addertje onder het gras?
Kunnen ze je vb beletten je overgedragen nummer mee te nemen naar een nieuwe provider?
Of moet je daarvoor dan misschien een 'boete' betalen?
De 3 eerste minuten van je oproep bel je aan het gebruikelijke tarief van 0,15 €/minuut.
Je geniet van dit uitzonderlijk tarief in België 24u/24u naar alle vaste en mobiele operatoren (buiten speciale nummers).
500 Bonuspunten.
Unquote
Ik vraag mij wel af wat er zou gebeuren als je om één of andere reden je nummer wil overdragen naar een andere provider die jou na het eerste jaar Carrefour Mobile betere condities geeft dan €0,15/minuut.
Ik kan mij toch zo moeilijk voorstellen dat je van al die voordelen kan genieten zonder dat er iets tegenover staat.
Kunnen ze je vb beletten je overgedragen nummer mee te nemen naar een nieuwe provider?
Re: Peterschapsactie Carrefour Mobile
Tope schreef:De eindejaarspromotie:
500 Bonuspunten.
Unquote
je moet èèns per maand 6 euro herladen om er te blijven van genieten,dat is volgens mij her enigste addertje !!!!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
de meeste gesprekken duren < 2 minuten (ooit eens van Proximus medewerker gehoord), m.a.w. ze zetten je aan om langer te bellen....(da's zoals 2+1 gratis bij verse groenten, maar je hebt maar 1 nodig......, de 2 andere mag je weggooien omdat ze vervallen)Tope schreef: Je belt naar alle netwerken aan 0,02 €/min na de derde minuut gedurende 1 jaar!
(hopelijk niet te veel treinreizigers die lijn brugge-brussel nemen en Carrefour Mobile klant zijn en hun leven willen vertellen aan de telefoon
![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Het is een interessante formule, maar voor ieder profiel is operator 1/2 of 3 het meest interessant.
Enige minpunt voor mij: ik moet mobiel internet hebben voor diverse redenen. (minder gratis sms'en en uren belkrediet). Tot op heden bieden zij dat nog niet aan.....maar gezien Aldi dit nu ook aanbiedt aan scherpe prijs, zullen de andere wel volgen.....
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Peterschapsactie Carrefour Mobile
Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed hoe je van deze promo gebruik moet maken. Op de site staat er dat je "een premium pack" moet kopen. Is dit een herlaadkaart of een nieuwe simkaart?fdgroote schreef:Er is een nieuwe actie verschenen: Je belt naar alle netwerken aan € 0,02/min na de derde minuut gedurende 1 jaar!
Meer info op: http://www.carrefour.eu/mobile/Promo_0111.cfm?lang=nl
De overige promo's uit stap 2 en 3 van m'n bovenstaande post blijven eveneens nog geldig.
We hebben deze week een nieuwe simkaart gekocht en die 2 cent na de derde minuut blijkt niet geactiveerd te zijn. Voor ik de eerste keer herlaadde heb ik geprobeerd om de gratis smsen te activeren en dat is blijkbaar ook niet gelukt. Dit zijn zaken die mij totaal niet bevallen. De kans is groot dat we de simkaart gewoon weggooien als het belkrediet op is.
Dat is een totaal nieuwe actie, dus nieuwe simkaart. Het heeft niks van doen met de inmiddels afgesloten peterschapsactie.Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed hoe je van deze promo gebruik moet maken. Op de site staat er dat je "een premium pack" moet kopen. Is dit een herlaadkaart of een nieuwe simkaart?
Carrefour Mobile lanceert geregeld acties voor nieuwe klanten. Enkel de acties die permanent vermeld staan op hun website gelden voor iedereen.
Peterschapsactie Carrefour Mobile
Dat ze dat dan eens heel duidelijk op hun website zetten. Typisch carrefour om zo'n misleidende reclame te maken. Ik ga al nooit meer in die belachelijk dure supermarkten winkelen en straks gooi ik die simkaart gewoon weg als het belkrediet op is.fdgroote schreef:Dat is een totaal nieuwe actie, dus nieuwe simkaart. Het heeft niks van doen met de inmiddels afgesloten peterschapsactie.Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed hoe je van deze promo gebruik moet maken. Op de site staat er dat je "een premium pack" moet kopen. Is dit een herlaadkaart of een nieuwe simkaart?
Carrefour Mobile lanceert geregeld acties voor nieuwe klanten. Enkel de acties die permanent vermeld staan op hun website gelden voor iedereen.
Re: Carrefour Mobile: bellen aan 0,02€/min na 3de min
Ik heb een nieuw topic voor deze promo aangemaakt. Dit heeft niets te maken met de peterschapsactie.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik heb dit ook meegemaakt, ik wou van deze promo genieten maar mij hadden ze een starter kit meegegeven in plaats van een premium pack. Gewoon even naar de klantendienst bellen en zeggen dat ze jou de verkeerde kaart hebben meegegeven, maar dat ze toch zeiden dat alles automatisch wordt geactiveerd en dat jij er niks van merkt. Dan activeert de klantendienst het wel voor jou. zo heb ik het gedaan. De klantendienst is bereikbaar via de gsm op het nummer 1989 (gratis).Ezeltje Strekje schreef:Dat is een totaal nieuwe actie, dus nieuwe simkaart. Het heeft niks van doen met de inmiddels afgesloten peterschapsactie.Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed hoe je van deze promo gebruik moet maken. Op de site staat er dat je "een premium pack" moet kopen. Is dit een herlaadkaart of een nieuwe simkaart?
succes,
Bora
Daarvoor zal het nu wel al te laat zijn, zowat de helft van het belkrediet is reeds opgebruikt. Afgaande op de reacties in het andere topic is hun klantendienst even goedkoop als hun tarieven.