Aldi Talk biedt mobiel internet + bundels aan!
Aldi Talk biedt mobiel internet + bundels aan!
Internetbundel: 400 MB à 4 € (geldig 30 dagen na activering)
10 € bundel sms en belminuten
400 SMS naar alle Belgische lijnen
+180 min. van Aldi Talk naar Aldi Talk (= 3 uur!)
+ 90 min. naar alle Belgische vaste lijnen (= 1,5 uur!)
* enkel geldig in België gedurende 30 dagen na activering.
zie bijlage
10 € bundel sms en belminuten
400 SMS naar alle Belgische lijnen
+180 min. van Aldi Talk naar Aldi Talk (= 3 uur!)
+ 90 min. naar alle Belgische vaste lijnen (= 1,5 uur!)
* enkel geldig in België gedurende 30 dagen na activering.
zie bijlage
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Aldi Talk biedt mobiel internet + bundels aan!
Bij Aldi Talk zijn ze sterk bezig de laatste tijd. Alleen moet je bij deze promotie 10€/maand herladen, dat doet mij altijd denken aan mijn Generation periode bij Proximus... Dat kreeg ik dus niet op (tenzij ik een jaar niet herlaadde).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vanaf de dag dat je Aldi-talk online kunt beheren en opladen word ik direkt klant. Die oplaadbeurten aan de kassa vind ik heel ouderwets en omslachtig.
+1Jemdiev schreef:Die oplaadbeurten aan de kassa vind ik heel ouderwets en omslachtig.
Je kan toch gewoon 4 € internetbundel nemen, en als je heel weinig belt/sms't zoals mij.....geen pack nemen van 10 €?Vaganzza schreef:Alleen moet je bij deze promotie 10€/maand herladen.
Ik bel dan wel via voip software/sms online via specifieke sites
tja, zo hopen ze nog wat geld uit uw zakken te krijgenJemdiev schreef:Vanaf de dag dat je Aldi-talk online kunt beheren en opladen word ik direkt klant. Die oplaadbeurten aan de kassa vind ik heel ouderwets en omslachtig.
Bij Mobile Vikings heb je 5 manieren
https://mobilevikings.com/nl/faq/#faq_topup
# Herladen via een online overschrijving. Deze herlading duurt drie werkdagen (tenzij je zelf een KBC-klant bent; dan gebeurt de herlading in 1 werkdag).
Let op: gebruik steeds de gestructureerde mededeling, zodat de herlaadbeurt op de juiste SIM kaart gestort wordt. De code die je dient te gebruiken staat hier online (ga naar Mijn Viking, Mijn herladingen en Rekeningoverschrijving) en ziet er zo uit: +++048/6234/25688+++
# Herladen via Ogone, een online betalingssysteem met Bancontact. Hiervoor heb je een digi-pass van jouw eigen bank nodig. Bij deze herlading staat de belwaarde vrijwel onmiddellijk op jouw SIM kaart.
# Herladen via PayPal, een online betalingssysteem met o.a. Visa en Mastercard. Bij deze herlading staat de belwaarde vrijwel onmiddellijk op jouw SIM kaart.
# Herladen via SMS Je kan een sms sturen naar 8989 om te herladen. Voor je dit kan doen moet je je bankrekening domiciliëren.
# Automatisch herladen We kunnen je kaart automatisch herladen wanneer je krediet onder een bepaals niveau zakt. Op onze website kan je instellen wanneer deze herlading gebeurt. Voor je dit kan doen moet je je bankrekening domiciliëren
satsurfer schreef:Je kan toch gewoon 4 € internetbundel nemen, en als je heel weinig belt/sms't zoals mij.....geen pack nemen van 10 €?Vaganzza schreef:Alleen moet je bij deze promotie 10€/maand herladen.
Staat er ergens hoe je die bundel kunt activeren van 4 euro ?
Ja, klopt. Het was niet zo duidelijk maar ik had het over de sms bundel, waarbij je eigenlijk sms't tegen 0,025€.satsurfer schreef:Je kan toch gewoon 4 € internetbundel nemen, en als je heel weinig belt/sms't zoals mij.....geen pack nemen van 10 €?Vaganzza schreef:Alleen moet je bij deze promotie 10€/maand herladen.
staat toch 400 sms gratis, hoeveel het nadien is, lees ik niet....Vaganzza schreef:Ja, klopt. Het was niet zo duidelijk maar ik had het over de sms bundel, waarbij je eigenlijk sms't tegen 0,025€.
10€/400sms = 0,025€/smssatsurfer schreef:staat toch 400 sms gratis, hoeveel het nadien is, lees ik niet....Vaganzza schreef:Ja, klopt. Het was niet zo duidelijk maar ik had het over de sms bundel, waarbij je eigenlijk sms't tegen 0,025€.
en die 180 min. naar Aldi Talk + 90 min. naar fix vergeet je gewoon?Vaganzza schreef:10€/400sms = 0,025€/sms
Hier in mijn buurt zijn zoveel mensen die de hele dag met hun gsm bezig zijn...waarschijnlijk om die hoeveelheid sms'n op te krijgen...ben jij er ook zo eentje?
staat nog niets van op internet !!!!!Vike schreef:satsurfer schreef: Je kan toch gewoon 4 € internetbundel nemen, en als je heel weinig belt/sms't zoals mij.....geen pack nemen van 10 €?
Staat er ergens hoe je die bundel kunt activeren van 4 euro ?
wat denk je, dat ik hun folder ga photoshoppen om hier volk te trekken?Vike schreef:staat nog niets van op internet !!!!!
kijk in uw brievenbus, dan ga je die folder ook zien zitten!
vb. Duitsland 8 € voor onbeperkt internet aldi talk (geen spotprijs)
http://www.alditalk.de/web/internet-pre ... _flatrate/" onclick="window.open(this.href);return false;
@satsurfur
sorry hoor dat was niet mijn bedoeling,
ik bedoelde maar dat je nog niet kon zien hoe je kon activeren ,want dat was niet duidelijk niet op de folder en niet op internet,
grt
sorry hoor dat was niet mijn bedoeling,
ik bedoelde maar dat je nog niet kon zien hoe je kon activeren ,want dat was niet duidelijk niet op de folder en niet op internet,
grt