Belgacom en Telenet trekken hun limieten serieus op
Re: Belgacom en Telenet trekken hun limieten serieus op
niet waar, bij mobistar krijg je internet over adsl telefoon lijn zonder aan belgacom te moeten betalen
check it out!
check it out!
@hilarius: wat u zegt van die raw copper klopt nietHilarius schreef:Als je geen vaste telefoon meer in huis hebt, dan moet je bij alle alternatieve ADSL providers ook nog je raw copper lijn bijtellen (10 Euro).
ik ben klant bij mobistar, heb adsl max6 (6 mbps) voor 25€ per maand,
heb geen abonnement meer bij Belgacom, en die raw copper betaal ik niet hoor, ik krijg enkel een factuur van mobistar van 25€ elke maand
uw argument dat niemand beter doet dan belgacom houdt geen steek
Ik heb een cityline-abo bij dommel. Voor 28,95 eur per maand heb ik onbeperkt gratis bellen naar vaste lijnen, goedkope tarieven naar gsm (€0,1495/min), snel adsl-internet (max 24mbps) met 100gb downloadlimiet, gratis nieuwsgroepen, ... Daarbij ook nog eens gratis draadloze modem gekregen. Ik heb geen verdere kosten aan belgacom te betalen, telefonie loopt nu via voip-gedeelte van modem (= via internet), ook al kan je gewone telefoon (met behoud bestaande telefoonnummer) hierop aansluiten en merk je er in de praktijk niks van.
Opgelet dit abo is niet overal beschikbaar (beschikbaar in en rond een aantal grote steden en stadskernen (zie site dommel)). Voor gebieden daarbuiten is er het netline-abo met gelijkaardige specificaties (max 12mbps), enkel 10 eur duurder per maand.
ps: wel eenmalige activatie-kost van €50
Opgelet dit abo is niet overal beschikbaar (beschikbaar in en rond een aantal grote steden en stadskernen (zie site dommel)). Voor gebieden daarbuiten is er het netline-abo met gelijkaardige specificaties (max 12mbps), enkel 10 eur duurder per maand.
ps: wel eenmalige activatie-kost van €50
Ik ben zeeeeerrrrr tevreden van DXADSL en dit ter info en zeker niet als pub.Meer weten = zeker weten!!!Zorba schreef:Als je ADSL kan nemen, zou ik zonder twijfel Dommel aanraden! Denk dat niemand beter doet ...
Dat de gebruiker "BigBank" speciaal registreert om dit te vertellen zal wel boekdelen spreken zeker
Edpnet NIET vergeten!
Is de enige provider die naast een aantrekkelijke prijs een goede helpdesk/support heeft. Vele kunnen verkopen, maar wat als er iets mis loopt?
En ben ervaringsdeskundige, al verschillende ISP's gehad.
Goed nieuws komende van EDPnet. Vanaf 1 september verhoogt de provider de snelheden van haar VDSL2 internetabonnementen aanzienlijk. Voor VDSL Home en VDSL Office komt er de helft downloadsnelheid bij (20 naar 30 Mbps), bij de uploadsnelheid is er meer dan een verdubbeling te zien, van 2 naar 4,5 Mbps. Nieuwe klanten kunnen automatisch genieten van deze nieuwe snelheden; bestaande klanten worden in de komende maanden overgeschakeld. Tegen 1 december 2010 moeten alle klanten die in aanmerking komen, overgeschakeld zijn.
100 GB/maand downloadlimiet (+5 € FUP)
ADSL Home: 29,95€/maand (-10 % als leerkracht/federale ambtenaar/test-aankoop lid)
VDSL2 Home: 34,95 €/maand ( -10% " ) dus 30 MB DL/4,5 MB UL!!!
Telefonie: 10 €/maand (géén Belgacom raw copper of discovery nodig!) + 5 € Optioneel (plus pack, waarbij je 2000 belminuten/maand binnen EU krijgt) géén connectiekosten of verschillen naar Belgacom/Telenet,....
http://www.edpnet.be/Thuis/Telefonie/EDPnet-Telephony" onclick="window.open(this.href);return false;
onlangs kreeg je gratis Siemens VOIP telefoon (bij Telefonie+Plus Pack) t.w.v. 99 € of een VDSL2 Sagem modem (bij VDSL aansluiting). Dus misschien afwachten tot nieuwe promo?
je mag mij altijd als referentie geven bij edpnet
http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Friendsactie" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor elke vriend die u aanbrengt, ontvangt u €25 incl. BTW korting
Is de enige provider die naast een aantrekkelijke prijs een goede helpdesk/support heeft. Vele kunnen verkopen, maar wat als er iets mis loopt?
En ben ervaringsdeskundige, al verschillende ISP's gehad.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Goed nieuws komende van EDPnet. Vanaf 1 september verhoogt de provider de snelheden van haar VDSL2 internetabonnementen aanzienlijk. Voor VDSL Home en VDSL Office komt er de helft downloadsnelheid bij (20 naar 30 Mbps), bij de uploadsnelheid is er meer dan een verdubbeling te zien, van 2 naar 4,5 Mbps. Nieuwe klanten kunnen automatisch genieten van deze nieuwe snelheden; bestaande klanten worden in de komende maanden overgeschakeld. Tegen 1 december 2010 moeten alle klanten die in aanmerking komen, overgeschakeld zijn.
100 GB/maand downloadlimiet (+5 € FUP)
ADSL Home: 29,95€/maand (-10 % als leerkracht/federale ambtenaar/test-aankoop lid)
VDSL2 Home: 34,95 €/maand ( -10% " ) dus 30 MB DL/4,5 MB UL!!!
Telefonie: 10 €/maand (géén Belgacom raw copper of discovery nodig!) + 5 € Optioneel (plus pack, waarbij je 2000 belminuten/maand binnen EU krijgt) géén connectiekosten of verschillen naar Belgacom/Telenet,....
http://www.edpnet.be/Thuis/Telefonie/EDPnet-Telephony" onclick="window.open(this.href);return false;
onlangs kreeg je gratis Siemens VOIP telefoon (bij Telefonie+Plus Pack) t.w.v. 99 € of een VDSL2 Sagem modem (bij VDSL aansluiting). Dus misschien afwachten tot nieuwe promo?
je mag mij altijd als referentie geven bij edpnet
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Friendsactie" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor elke vriend die u aanbrengt, ontvangt u €25 incl. BTW korting
Ik heb gisteren gemerkt dat bij mijn Telenet Expressnet XL (Diamondshake, die nu evenwel niet meer verkrijgbaar is heb ik gezien op de site) dat mijn volume van 80 naar 100 GB is gegaan.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!