Pixmania
Re: Pixmania
Idd, maar voor dit waren ze echt de goedkoopste. Heb het vergeleken.Peet schreef:Pixmania is nu éénmaal een Frans bedrijf, heb er vroeger ook wel besteld en op zich geen enkel probleem. Koop heel regelmatig via het internet, alleen vind ik meestal wel goedkopere internetwinkels dan Pixmania, vooral in Nederland en Duitsland, vergelijk vooral via kieskeurig of tweakersnet.
Op welke internetsites bestel jij nog vaak? (ik bedoel dan sites uit NL of Duitsland)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Dat is sterk wisselend, hangt van het product af en hou ook wel rekening met de beoordeling van de winkel zelf. Woon in de grensstreek en mijn zusje in Nederland, loont soms de moeite bij haar de bestelling te laten toekomen of sommige winkels leveren enkel in Nederland.
Heb mijn eerste DVD recorder ooit in Duisland gekocht, kostte daar toen zo'n 820 euro (Panasonic HD 40 GB), goedkoopste toen in België was meer dan 1500 euro, moet zo'n 10 jaar geleden zijn. Heb tientallen aankopen via het net gedaan en eigenlijk nooit zware problemen gekend behalve één keer bij Zooplus.nl maar dat was voor een relatief klein bedrag.
Heb mijn eerste DVD recorder ooit in Duisland gekocht, kostte daar toen zo'n 820 euro (Panasonic HD 40 GB), goedkoopste toen in België was meer dan 1500 euro, moet zo'n 10 jaar geleden zijn. Heb tientallen aankopen via het net gedaan en eigenlijk nooit zware problemen gekend behalve één keer bij Zooplus.nl maar dat was voor een relatief klein bedrag.
@Vaganzza
Had je van Pixmania bericht gekregen via e-mail of sms dat je bestelling klaar stond voor afhaling ?
Pixmania staat volgens mij ook niet gekend voor hun goed betaald personeel. Persoonlijk probeer ik meer en meer bewust bij de lokale middenstanders te winkelen. Het is goed in het kader van een mens-erger-je-niet aanpak. Als het daar misloopt dan weet je ten minste wie je kan gaan uitmaken !
Had je van Pixmania bericht gekregen via e-mail of sms dat je bestelling klaar stond voor afhaling ?
Pixmania staat volgens mij ook niet gekend voor hun goed betaald personeel. Persoonlijk probeer ik meer en meer bewust bij de lokale middenstanders te winkelen. Het is goed in het kader van een mens-erger-je-niet aanpak. Als het daar misloopt dan weet je ten minste wie je kan gaan uitmaken !
Voor cartridges ga ik altijd naar deze shop : http://www.officesavers.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;Peet schreef:Pixmania is nu éénmaal een Frans bedrijf, heb er vroeger ook wel besteld en op zich geen enkel probleem. Koop heel regelmatig via het internet, alleen vind ik meestal wel goedkopere internetwinkels dan Pixmania, vooral in Nederland en Duitsland, vergelijk vooral via kieskeurig of tweakersnet.
Zeer goede prijzen en dito service !
Heb er int verleden wel al gekocht, maar er zijn (hangt van het produkt af want pixmania is naar mijn idee vrij goedkoop) goedkopere winkels te vinden die mssn ook betere service leveren.
Laptop (netbook) besteld (ik wist dat het om een franse ging en dat azerty dus nét iets anders is dan de belgische azerty en dat er een franse windows opstond) en bij aankomst bleek dat scherm vol met dode en luie pixels te zitten (volledige strepen enz..) . Ik beroep mij op 7 dagen bedenktijd en vraag mijn geld terug (leek mij veel veiliger da omruilen). Heeft even geduurd maar is dan toch in orde gekomen... buiten de portkosten naar frankrijk ...dewelke toch niet min zijn (aangetekend en met track en beetje verzekerde waarde enz...)
Sindsdien koop ik meer bij redcoon en vooral nederlandse webwinkels
Laptop (netbook) besteld (ik wist dat het om een franse ging en dat azerty dus nét iets anders is dan de belgische azerty en dat er een franse windows opstond) en bij aankomst bleek dat scherm vol met dode en luie pixels te zitten (volledige strepen enz..) . Ik beroep mij op 7 dagen bedenktijd en vraag mijn geld terug (leek mij veel veiliger da omruilen). Heeft even geduurd maar is dan toch in orde gekomen... buiten de portkosten naar frankrijk ...dewelke toch niet min zijn (aangetekend en met track en beetje verzekerde waarde enz...)
Sindsdien koop ik meer bij redcoon en vooral nederlandse webwinkels
http://www.blueface.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; ....geen leveringskosten en binnen 4 werkdagen in Belgie.
en pixmania...zijn ok
en pixmania...zijn ok
Nope, ik heb dat trouwens ook niet op hun site zien staan. Ik ging ervan uit dat wanneer je donderdagnamiddag bestelde, je er op dinsdag 13u kon afhalen. Lijkt mij tijd genoeg...Stier schreef: Had je van Pixmania bericht gekregen via e-mail of sms dat je bestelling klaar stond voor afhaling ?
-
- Newbie
- Contacteer:
Dag iedereen,
Wou ook ff reageren rond dingen kopen op internet.
Ik heb nog nooit echt iets duur gekocht via sites zoals pixmania en of redcoon,nogthans zeker zeer goede prijzen.
Op één of andere manier twijfel ik altijd naar betrouwbaarheid en service achteraf.
Ook weet ik dat onderhandelen over prijzen met bepaalde winkeliers moeilijk is maar soms moeten ze hun prijs aanpassen.
Om een concreet vb te geven:ik kocht vandaag een Philips HD7850/80 Senseo Latte Select de prijs via Redcoon was amper 123,42 euro,wel nog verzendkosten en kredietkosten erbij rekenen en dan komt het op 135 euro.
Bij Selexion kost hetzelfde toestel 199 euro watverdomd veel is in prijsverschil. na contact met de verkoper heb ik hem kunnen krijgen aan 159 euro ipv 199 en ik weet dat redcoon goedkoper zou geweest zijn maar prijsverschil winkel/internet amper 24 euro.De verkoper beweerd dat hij echt uitzondering maakt want nu heeft hij amper 1 euro winst /inkoopprijs.
Voordeel van 24 euro euro meer te betalen, direct meegekregen, geen import versie wat voor een koffiezet nu niet bepaald problemen zal opleveren zoals bij bepaalde andere toestellen.winkelservice bij problemen.
Ik vroeg me af wat jullie criteria zijn om toch te gaan overgaan op een internet aankoop.
en daarnaast een vraagje over http://www.iishop.be/" onclick="window.open(this.href);return false; die zijn altijd zeer goedkoop en bevestigen per e-mail en telefoon dat het nooit import is maar rechtstreeks aangekocht via de fabriek. iemand ervaring ermee
En en te gaan afsluiten moet ik da nu geloven van Selextion van die 1 euro winst amper
Zelf denk ik dat verkoper liegt aangezien via pixmania pri de inkoopprijs op 120.68 euro ligt ongeveer.
Wou ook ff reageren rond dingen kopen op internet.
Ik heb nog nooit echt iets duur gekocht via sites zoals pixmania en of redcoon,nogthans zeker zeer goede prijzen.
Op één of andere manier twijfel ik altijd naar betrouwbaarheid en service achteraf.
Ook weet ik dat onderhandelen over prijzen met bepaalde winkeliers moeilijk is maar soms moeten ze hun prijs aanpassen.
Om een concreet vb te geven:ik kocht vandaag een Philips HD7850/80 Senseo Latte Select de prijs via Redcoon was amper 123,42 euro,wel nog verzendkosten en kredietkosten erbij rekenen en dan komt het op 135 euro.
Bij Selexion kost hetzelfde toestel 199 euro watverdomd veel is in prijsverschil. na contact met de verkoper heb ik hem kunnen krijgen aan 159 euro ipv 199 en ik weet dat redcoon goedkoper zou geweest zijn maar prijsverschil winkel/internet amper 24 euro.De verkoper beweerd dat hij echt uitzondering maakt want nu heeft hij amper 1 euro winst /inkoopprijs.
Voordeel van 24 euro euro meer te betalen, direct meegekregen, geen import versie wat voor een koffiezet nu niet bepaald problemen zal opleveren zoals bij bepaalde andere toestellen.winkelservice bij problemen.
Ik vroeg me af wat jullie criteria zijn om toch te gaan overgaan op een internet aankoop.
en daarnaast een vraagje over http://www.iishop.be/" onclick="window.open(this.href);return false; die zijn altijd zeer goedkoop en bevestigen per e-mail en telefoon dat het nooit import is maar rechtstreeks aangekocht via de fabriek. iemand ervaring ermee
En en te gaan afsluiten moet ik da nu geloven van Selextion van die 1 euro winst amper
Zelf denk ik dat verkoper liegt aangezien via pixmania pri de inkoopprijs op 120.68 euro ligt ongeveer.
Uiteindelijk heb ik gisteren de mail gekregen dat het aangekomen was in de winkel. dat heeft dan 8 dagen geduurd!!!! Echt geen service.
Wel wat laat, maar ala, misschien nuttig voor in de toekomst: ik heb er een paar dingen gekocht (een GPS en twee camera's) en heb geen problemen gehad (wel laten leveren). Ik weet niet in het algemeen, maar voor fotomateriaal is Pixmania niet de goedkoopste onlinewinkel, maar doorgaans wel goedkoper dan de gewone handel.
WEL OPLETTEN: bij aankopen (mogelijk enkel bij wat duurdere aankopen?) krijg je toegang tot een extra kortingscode, maar die, en de link ernaar, is erg goed verborgen ergens op de site. Ik had dat niet gezien, maar op een of ander manier, na aankoop en betaling, toch nog opgemerkt. De korting was niet mis: zo'n 80 euro op een aankoop van een 700 euro. Toen ik hen contacteerde en alsnog om de korting vroeg was dat een probleem, maar na wat over en weer gemail werd de korting toch nog verleend als commercieel gebaar en bij wijze van uitzondering. Ik heb er wel een beetje vervelend voor moeten doen.
Sommige mensen staan erg wantrouwig tegenover online-aankopen, maar ik zie nauwelijks verschil met de gewone handel: als er een probleem is ben je vaak sowieso verneukt bij beide, maar soms wordt de beste service geleverd door diegene waarvan je het het minste verwacht (vb: erg goede ervaringen met Makro, erg slechte met VandenBorre en Fnac). Ik overweeg om een nieuw item te starten over de arrogantie waarmee grote jongens de consument in de kou laten staan.
WEL OPLETTEN: bij aankopen (mogelijk enkel bij wat duurdere aankopen?) krijg je toegang tot een extra kortingscode, maar die, en de link ernaar, is erg goed verborgen ergens op de site. Ik had dat niet gezien, maar op een of ander manier, na aankoop en betaling, toch nog opgemerkt. De korting was niet mis: zo'n 80 euro op een aankoop van een 700 euro. Toen ik hen contacteerde en alsnog om de korting vroeg was dat een probleem, maar na wat over en weer gemail werd de korting toch nog verleend als commercieel gebaar en bij wijze van uitzondering. Ik heb er wel een beetje vervelend voor moeten doen.
Sommige mensen staan erg wantrouwig tegenover online-aankopen, maar ik zie nauwelijks verschil met de gewone handel: als er een probleem is ben je vaak sowieso verneukt bij beide, maar soms wordt de beste service geleverd door diegene waarvan je het het minste verwacht (vb: erg goede ervaringen met Makro, erg slechte met VandenBorre en Fnac). Ik overweeg om een nieuw item te starten over de arrogantie waarmee grote jongens de consument in de kou laten staan.
"grote jongens de consument in de kou laten staan"
Dat is ook zo bij Top Craft (Aldi).
Schuurmachine gekocht....5 X gebruikt (zeer kleine werkjes) Nu gaat dit toestel niet meer (stator wikkeling doorgeschuurd tegen chassis = constructie fout)
Antwoord Top Craft: herstelling kost meer dan een nieuw toestel.....
Schuurmachine gekocht....5 X gebruikt (zeer kleine werkjes) Nu gaat dit toestel niet meer (stator wikkeling doorgeschuurd tegen chassis = constructie fout)
Aldi is ook geen kleine jongen hè... Terzijde: ben zelf enthousiast DHZ-er (o.m. houtbewerking) en ik zweer daarvoor bij de A-merken: Makita, Elu, Hilti, Dewalt, Festo...pol schreef:"grote jongens de consument in de kou laten staan"
-
- Newbie
- Contacteer:
Weet je dat zeker? Lijkt me erg raar, dat je na je aankoop nog een kortingscode te zien krijgt... ik weet wel dat er op sites als http://www.actiecodes.be" onclick="window.open(this.href);return false; regelmatig pixmania actiecodes staan waarmee je korting kunt krijgen, en ook op de hoofdpagina van pixmania staan af en toe wel van die kortingscodes...Yvan schreef:WEL OPLETTEN: bij aankopen (mogelijk enkel bij wat duurdere aankopen?) krijg je toegang tot een extra kortingscode, maar die, en de link ernaar, is erg goed verborgen ergens op de site.
ik heb tot nu toe alleen positieve ervaringen met pixmania, maar ik heb ook nog geen defecten gehad (afkloppen).
Liefs, Louise
Ik heb ook al 2 externe harde schijven besteld bij pixmania. Ik vond bij hen ook de goedkoopste externe harde schijf.
Steeds binnen de paar dagen thuis geleverd, zonder problemen.
Steeds binnen de paar dagen thuis geleverd, zonder problemen.
ik heb goede ervaringen met http://www.redcoon.be" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.conrad.be" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.thehut.com" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.play.com" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.hififabrik.de" onclick="window.open(this.href);return false;Vaganzza schreef:Idd, maar voor dit waren ze echt de goedkoopste. Heb het vergeleken.Peet schreef:Pixmania is nu éénmaal een Frans bedrijf, heb er vroeger ook wel besteld en op zich geen enkel probleem. Koop heel regelmatig via het internet, alleen vind ik meestal wel goedkopere internetwinkels dan Pixmania, vooral in Nederland en Duitsland, vergelijk vooral via kieskeurig of tweakersnet.
Op welke internetsites bestel jij nog vaak? (ik bedoel dan sites uit NL of Duitsland)
Die laatste is er zelfs in geslaagd daags na mijn bestelling te leveren en dit vanuit Duitsland.
Nog nooit iets misgelopen.