Winnaars Spaarrekening van het Jaar
Winnaars Spaarrekening van het Jaar
We lieten de Belgische banken zelf berekenen hoeveel 10.000 euro echt opbracht in 2010.
Drie verschillende scenario’s werden voorgelegd: één voor vers geld, actief geld en slapend geld.
De winnaars voor een scenario krijgen de titel 'Spaarrekening van het Jaar'. Het is het eerste jaar dat we deze titel uitreiken, in samenwerking met De Standaard.
Bekijk de winnaars en alle conclusies hier
Ik wens toch speciaal nog eens forumlid Urbain te bedanken. Hij heeft een excel tool ontwikkeld waarmee de interesten op spaarboekjes kunnen berekend worden. Dit hebben we gebruikt om de inzendingen van de banken na te rekenen.
Het vraagt een klein beetje tijd om te leren gebruiken. Maar wie het eenmaal begrijpt, zal er zeker met plezier mee werken.
De tool van Urbain is hier te vinden
Drie verschillende scenario’s werden voorgelegd: één voor vers geld, actief geld en slapend geld.
De winnaars voor een scenario krijgen de titel 'Spaarrekening van het Jaar'. Het is het eerste jaar dat we deze titel uitreiken, in samenwerking met De Standaard.
Bekijk de winnaars en alle conclusies hier
Ik wens toch speciaal nog eens forumlid Urbain te bedanken. Hij heeft een excel tool ontwikkeld waarmee de interesten op spaarboekjes kunnen berekend worden. Dit hebben we gebruikt om de inzendingen van de banken na te rekenen.
Het vraagt een klein beetje tijd om te leren gebruiken. Maar wie het eenmaal begrijpt, zal er zeker met plezier mee werken.
De tool van Urbain is hier te vinden
Re: Winnaars Spaarrekening van het Jaar
Ik heb het artikel zopas gelezen op De Standaard.be en ik moet Spaargids.be toch feliciteren met hoe ze daar voor de dag komen. Met dergelijke artikels zie ik Spaargids.be uitgroeien tot een vaste waarde op het gebied van financiële informatieverstrekking voor particulieren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.