Goedkoper telefoneren: Voip & Carrier (Pre) Select
Re: Goedkoper telefoneren: Voip & Carrier (Pre) Select
Ja, die mogelijkheid bestaat, zie blz 99-100 van je printerhandleiding. (klik)iphone_belgium schreef:Bestaat de mogelijkheid om mijn faxtoestel te koppelen via VOIP heb een HP Officejet J5700 Series
Ik heb er geen ervaring mee, maar een Fritzbox (of een dergelijk toestel) én een VOIP-fax nummer (of VOIP telefoonnummer met faxdetectie) lijken me noodzakelijk.
Ik zie je probleem niet. Volgens dit document (klik) kan je 6 VOIP-operatoren en je normale telefoonlijn instellen (via het toestel en via de webpagina van het toestel). Waarom zou je dan een online pbx-server nodig hebben om daarop je operatoren en belregels in te geven ?iphone_belgium schreef:Hoe zit het nu met de online pbx servers en de voipbusters clonen nog steeds problemen met de freedays ?
Zo niet welke gratis pbx server kan je me aanraden ? ik zit met het probleem dat ik een siemens c450 ip heb en dus mijn inkomende lijn niet kan instellen op dit toestel grrr. hopelijk zie jij een oplossing ?
-
- Newbie
- Contacteer:
jij toont de S versie ik heb de C versie :-)
Oeps ...iphone_belgium schreef:jij toont de S versie ik heb de C versie :-)
Je hebt gelijk, van de C versie lees ik:
"Het is erg jammer dat maar één account bij één provider kan worden ingevoerd ... Configuratiemogelijkheden, zoals kiesregels, zijn verder beperkt. U kunt er wel voor kiezen, dat het alarmnummer automatisch via het vaste net gaat." ... Uiteraard ondersteunen de handsets ook inkomende gesprekken via VoIP.
Ik zie de problemen met een online pbx (maakt niet uit dewelke), die je gebruikt om (uitgebreidere) belregels en meerdere VOIP-operatoren in te stellen, niet in 1-2-3 opgelost. Als honderden bellers (het IP-adres van) zo'n online pbx gebruiken en de freedays en FUP per IP-adres worden bijgehouden ... daar valt bitterweinig aan te doen.