waar vind ik iemand?
TIP
waar vind ik iemand?
ik ben op zoek naar iemand die als een huis ons interesseert eens mee wil gaan kijken en die enige kennis terzake heeft. In de vriendenkring hebben we niet meteen iemand uit de immo of bouwsector of een architect dus waar zou ik zo iemand kunnen vinden en hoeveel zou me dit kosten?
Re: waar vind ik iemand?
Gewoon een architekt zoeken, via gouden gids,,, kost iets van een 50 euro voor een gewoon plaatselijk advies.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
waar vind ik iemand?
Informeer jezelf gewoon goed via het internet. Waarschijnlijk kan je ergens wel een checklist vinden met punten waar je op moet letten.
Ik heb helemaal geen ervaring terzake, maar kan mij moeilijk voorstellen dat een architect zich gaat verplaatsen voor een ereloon van 50 Euro.
Als je geen grote verbouwingswerken plant dan denk ik dat een ervaren aannemer jou hier meer van dienst kan zijn.
Misschien kan je notaris je wel aan een geschikt iemand helpen.
Als je geen grote verbouwingswerken plant dan denk ik dat een ervaren aannemer jou hier meer van dienst kan zijn.
Misschien kan je notaris je wel aan een geschikt iemand helpen.
Je kan ook gewoon het huis laten schatten door een expert. Heb je ineens een idee of het gevraagde bedrag correct is. Ik vermoed dat de prijs hiervoor zo'n €300à€400 zal zijn. Koop je zeker geen katten in zakken.kiama schreef:ik ben op zoek naar iemand die als een huis ons interesseert eens mee wil gaan kijken en die enige kennis terzake heeft. In de vriendenkring hebben we niet meteen iemand uit de immo of bouwsector of een architect dus waar zou ik zo iemand kunnen vinden en hoeveel zou me dit kosten?
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer: